Beoordelingen De Hypotheker Haarlem Centrum

Frederik uit: Aerdenhout

16-10-2017

vakkundig, correct en netjes .

Cor uit: Haarlem

24-09-2017

Prettig contact. Aandacht voor onze wensen. Gericht zoeken naar beste mogelijkheden voor onze situatie.

Jan uit: Heemstede

23-09-2017

een zeer duidelijk oriënterend gesprek, kom zeker terug.

Bert uit: Haarlem

19-09-2017

Vanaf de eerste dag werdt er goed geluisterd en geadministreerd.
De communicatie verliep top.
Men was echt serieus met ons bezig.
We hebben ons doel bereikt, ik betwijfel of ik het zelfde op eigen houtje had kunnen bereiken.
Dit zeg ik na zeer slechte ervaringen en desinteresse met de bank waar je jaren zakelijk en privé mee heb gedeald. Deze gaven geen gehoor en er werdt totaal niet meegedacht. Het was een zeer aangename verrassing bij de Hypotheker! Wereld zaak!

Joran uit: Haarlem

31-08-2017
6,0

Het hele proces verliep rommelig. Weinig communicatie met de adviseur. Last-minute moesten we toch nog veel documenten aanleveren waarvan eerst gezegd werd dat het niet nodig was. Uiteindelijk hebben we ook de financieringsdeadline moeten opschuiven omdat de stukken niet klaar waren.
Inhoudelijk zijn we wel goed geadviseerd op het gebied van de hypotheekkeuze.

Frits uit: Amsterdam

26-08-2017

Ik ben heel goed vooraf geinformeerd door Saskia en daarna zijn de zaken soepel, helder en snel geregeld. De berichtgeving over de voortgang was ook helder en prettig.
Waarvoor dank.

Jaap uit: Haarlem

04-08-2017

Goed en uitvoerig oriënterend gesprek. Uitstekend advies, waardoor een adviestraject wellicht overbodig zal blijken te zijn.

Rick uit: Haarlem

20-07-2017

De heer Luneman is zeer vriendelijk professioneel en kundig in zijn advies. Hij stelt zich in alle opzichten klantvriendelijk en flexibel op. Wij zijn zeer goed geholpen door Rene en zijn team. Na het advies zijn wij door Saskia en Paula uitstekend geholpen in het traject volgend op het advies. Soms complexe situaties lossen ze adequaat op en zorgen voor ontzorging bij de klant. Wij zijn blij dat we gekozen hebben voor de hypotheker Haarlem aan het Houtplein.

Maria uit: Hillegom

01-07-2017

heel klantvriendelijk kantoor in Haarlem en goeie adviseur Jeroen Tax. Snel geholpen, goed advies gekregen.

S. uit: Haarlem

22-06-2017

Duidelijke uitleg en zeer deskundig advies.