Beoordelingen De Hypotheker Haarlem Centrum

Melissa uit: Haarlem

26-04-2018

De medewerkers van de Hypotheker in Haarlem Centrum hebben mij erg goed geholpen. Ze waren in staat snel te schakelen, proactief mee te denken en mij te voorzien van goed advies dat aansloot op mijn situatie. Die ontzorging was de investering meer dan waard en ik maak graag opnieuw gebruik van hun dienstverlening in de toekomst.

Remco uit: Haarlem

21-03-2018

Deskundig advies, geen tijdsdruk, goede en duidelijke gesprekken en contact via mail en telefonisch zeer goed.

Marjan uit: Haarlem

17-03-2018

Steeds heel prettig contact gehad. Veel informatie gekregen. en nooit het gevoel gehad van tijdsdruk.

Martijn uit: Hoorn

13-03-2018

De begeleiding gedurende het hele proces is uitmuntend - er wordt duidelijk gecommuniceerd over benodigde documenten en het financiële advies zit uitstekend inelkaar. Ook na kantoortijd wordt nog contact opgenomen over lopende zaken, soms over dingen die ik zelf al lang vergeten was. Erg prettig!

Zelf een hypotheek afsluiten zal best te doen zijn, maar zelf zorg dragen voor een juiste financiële termijnplanning zou ik niet kunnen zoals Rene van de Hypotheker dat deed. Top!

Edo Jan uit: Haarlem

08-03-2018

Uitstekende advisering en uitvoering. Rene en zijn team staan klaar met raad en daad.

Paul uit: Heemskerk

06-03-2018

We hebben prima samengewerkt.

Marcus uit: Haarlem

05-03-2018

Hoewel het advies wat lang op zich heeft laten wachten heeft de afspraak met nadere toelichting ons overtuigd van de juiste keuzes.

D uit: Hindeloopen

23-02-2018

Zonder de ervaring en doortastendheid van F.Z van de hypotheker Haarlem waren wij nooit verder gekomen. In ons geval met speciale financiële omstandigheden was het advies en maatwerk van de adviseur onmisbaar. Vooral als uw financiële situatie niet zo duidelijk is kan je niet zonder deze ervaring . Heel veel dank nogmaals F.Z. dat je alles uit de kast hebt gehaald voor ons , voor je oprechte hulp en betrokkenheid. Door jou hebben wij.ons huis kunnen kopen .

Jan uit: Haarlem

06-02-2018

Grote ervaring. Groot invoelingsvermogen. Grote kennis .
Goede adviezen. Efficient.
Wij zijn zeer tevreden!

Gerard uit: Haarlem

02-11-2017

- Deskundig advies
- Vriendelijke mensen
- Vastberaden
Het geld dubbel en dwars waard, binnen 5 weken een woning gekocht, complimenten aan alle medewerkers van de hypotheker.