Beoordelingen De Hypotheker Haarlem Centrum

Jaap uit: Haarlem

04-08-2017

Goed en uitvoerig oriënterend gesprek. Uitstekend advies, waardoor een adviestraject wellicht overbodig zal blijken te zijn.

Rick uit: Haarlem

20-07-2017

De heer Luneman is zeer vriendelijk professioneel en kundig in zijn advies. Hij stelt zich in alle opzichten klantvriendelijk en flexibel op. Wij zijn zeer goed geholpen door Rene en zijn team. Na het advies zijn wij door Saskia en Paula uitstekend geholpen in het traject volgend op het advies. Soms complexe situaties lossen ze adequaat op en zorgen voor ontzorging bij de klant. Wij zijn blij dat we gekozen hebben voor de hypotheker Haarlem aan het Houtplein.

Maria uit: Hillegom

01-07-2017

heel klantvriendelijk kantoor in Haarlem en goeie adviseur Jeroen Tax. Snel geholpen, goed advies gekregen.

S. uit: Haarlem

22-06-2017

Duidelijke uitleg en zeer deskundig advies.

NS Bakker uit: Bennebroek

29-05-2017

Prima gesprek, vragen beantwoord

Robin uit: Alphen aan den Rijn

01-05-2017

Ontzettend fijn en persoonlijk geholpen door Saskia. Er wordt goed meegedacht over wat voor jou de best passende oplossing is

Marja uit: Haarlem

27-04-2017

Als altijd professioneel en uitermate vriendelijk begeleid door dhr A de Wit. Hij heeft mij, als leek, heerlijk alles uit handen genomen.

Indra uit: Haarlem

12-04-2017

Zeer dienstverlenend en fijne samenwerking

Petra uit: Heemstede

01-04-2017

Een heel fijn gesprek gehad waarbij wij goede uitleg en advies kregen. Een man die ook luisterde naar ons verhaal.