Beoordelingen De Hypotheker Gouda

8,5

Fred uit: Gouda

05-10-2017

was een goed gesprek.
Wacht nog wel op een mail over onze huidige hypotheek

Ruud uit: Gouderak

22-09-2017

Goede en snel een advies en vriendelijk.

Peter uit: Langen

24-08-2017

goede uitleg over hypotheken

Peter uit: Waddinxveen

06-06-2017
6,0

Ik ben teleurgesteld in de hypothekeer omdat ze naar mijn gevoel wel heel snel met een negatief advies. Ik heb het gevoel dat er even naar wat relatie's is gebeld. Men heeft niet echt zijn best gedaan om te kijken of er maatwerk gedaan kan worden. En zo word het rapportcijfer voor een positieve adviseur toch een laag cijfer.

Marion uit: 2741 VX Waddinxveen

11-05-2017

Zoals al in jullie vragenlijst weergegeven, zijn wij zeer tevreden over ons 1e gesprek bij de Hypoteker in Gouda! Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen in een ca. 2 uur durend gesprek. Bij andere hypotheekbanken sta je meestal na 1 uur al weer op straat! Waarschijnlijk volgende week ons 2e gesprek, hopelijk zijn wij daarover ook zeer tevreden en komt er een hypotheek uitrollen die passend is voor onze huidige en toekomstige situatie.

Sander uit: Gouda

17-03-2017

Prettig adviesgesprek gehad, nuttige informatie ontvangen.

Jade uit: Ouderkerk aan den IJssel

09-03-2017

Via mijn broer bij jullie terecht gekomen aangezien hij goede ervaring heeft. Wij ervaren nu het zelfde.

Pauline uit: Gouda

16-02-2017

Ter zake kundig en in hoge mate bereid te helpen!

Jeroen uit: Gouda

12-02-2017

Informatief gesprek gehad over aflossing huidige hypotheek en mogelijkheden voor lenen voor eventueel nieuw huis. Het gesprek was zeker verhelderend.

Koos uit: Waddinxveen

10-02-2017

Een prettig, ter zake kundig en soms humoristisch gesprek. Er is voor ons veel verduidelijkt.