Beoordelingen De Hypotheker Gouda

8,1

Adrie uit: Waddinxveen

15-03-2018

Open en duidelijk gesprek gevoerd met de adviseur.
De vragen die bij ons leefde zijn tot tevredenheid overgebracht.

Ruud uit: Gouda

21-02-2018
2,0

Wij hebben in 2008 hier een (naar later bleek) woekerpolis afgesloten. Om de schade te beperken zijn we onlangs teruggegaan voor een 'gratis hersteladvies'. Het advies was dat oversluiten voor ons de beste optie zou zijn. Helaas hing hier gezien de lange resterende looptijd een stevig prijskaartje aan (+- EUR 10.000 na belastingaftrek). Andere opties (zoals gebruik maken van de door onze hypotheekverstrekker geboden mogelijkheid de hypotheek kosteloos om te zetten naar een spaarproduct) werden niet aangedragen of toegelicht. Op onze opmerking dat we binnen een paar jaar zouden willen verhuizen en dat het dan wel weg zonde was om nu de boeterente te betalen werd niet ingegaan. Het 'advies' leek dus vooral erop gericht opnieuw een paar duizend euro te verdienen aan het oversluiten van de hypotheek. Uiteindelijk hebben wij via een andere adviseur de hypotheek kosteloos om laten zetten.

Mijn advies is om altijd een of meer second opinions te vragen bij andere hypotheekadviseurs. Het gaat om hele flinke bedragen en niet alle adviseurs zetten het belang van hun klanten op de eerste plaats. In ons geval is twee keer gebleken dat dit vooral geldt voor De Hypotheker Gouda.

Claudia uit: Waddinxveen

11-02-2018

Voor het eerst in mijn leven ga ik een huis kopen. Nieuw en spannend allemaal. De hypotheekadviseur heeft mij met respect behandeld. Hij was zeer geduldig om het mij allemaal uit te leggen. Hij nam er de tijd voor. Ik ben zeer tevreden!

Fred uit: Gouda

05-10-2017

was een goed gesprek.
Wacht nog wel op een mail over onze huidige hypotheek

Ruud uit: Gouderak

22-09-2017

Goede en snel een advies en vriendelijk.

Peter uit: Langen

24-08-2017

goede uitleg over hypotheken

Peter uit: Waddinxveen

06-06-2017
6,0

Ik ben teleurgesteld in de hypothekeer omdat ze naar mijn gevoel wel heel snel met een negatief advies. Ik heb het gevoel dat er even naar wat relatie's is gebeld. Men heeft niet echt zijn best gedaan om te kijken of er maatwerk gedaan kan worden. En zo word het rapportcijfer voor een positieve adviseur toch een laag cijfer.

Marion uit: 2741 VX Waddinxveen

11-05-2017

Zoals al in jullie vragenlijst weergegeven, zijn wij zeer tevreden over ons 1e gesprek bij de Hypoteker in Gouda! Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen in een ca. 2 uur durend gesprek. Bij andere hypotheekbanken sta je meestal na 1 uur al weer op straat! Waarschijnlijk volgende week ons 2e gesprek, hopelijk zijn wij daarover ook zeer tevreden en komt er een hypotheek uitrollen die passend is voor onze huidige en toekomstige situatie.

Sander uit: Gouda

17-03-2017

Prettig adviesgesprek gehad, nuttige informatie ontvangen.

Jade uit: Ouderkerk aan den IJssel

09-03-2017

Via mijn broer bij jullie terecht gekomen aangezien hij goede ervaring heeft. Wij ervaren nu het zelfde.