Beoordelingen De Hypotheker Geldermalsen

Linda uit: Meteren

01-04-2018

Heel fijn geholpen en goed meegedacht.

Herman uit: Geldermalsen

27-03-2018

Goed contact en vriendelijke mensen. We werden goed geholpen met goede adviezen. Kregen netjes een overzicht van de stukken die we moesten inleveren. Adviesrapport en hypotheek waren snel geregeld.
Als het kantoor in Geldermalsen niet bereikbaar is kan je altijd naar Tiel bellen en wordt je daar vriendelijk geholpen.

Ronny uit: Opijnen

18-03-2018

+ Vriendelijk en behulpzaam personeel

+ Afhandeling verliep vlot

+ Goed advies

- Webportal heeft weinig functionaliteit, geen mogelijkheden om de aan te leveren documenten (beveiligd) te uploaden.

- Bij het eerste advies weinig keuze mogelijkheden tussen geldverstrekkers. Dit is uiteindelijk zeer goed opgelost door opnieuw te berekenen en meerdere offertes met elkaar te vergelijken.

Theo uit: Deil

17-03-2018

Ik heb een goede ervaring en een fijne samenwerking gehad met de heer Robert Elders. Deze was duidelijk met de uitleg en wanneer ik een vraag had kreeg ik meteen een helder antwoord.

marjolein uit: zoelmond

21-12-2017

Fijn contact, goed geregeld.

Gerben uit: Culemborg

15-12-2017

Een betere hulp in deze hadden we niet kunnen krijgen. We kwamen naar Geldermalsen vanwege Robert en zijn hem erg dankbaar. Ondanks de chronische ziekte heeft mijn partner voor het eerst in haar leven een hypotheek gekregen. Dit is dankzij zijn inzet. We zijn erg dankbaar!