Beoordelingen De Hypotheker Emmen

12-07-2017

moest met spoed,alles binnen1 week geregeld

Frank uit: Enmen

08-07-2017

Adviseur nam de tijd, luisterde goed en legde alles goed uit

nico uit: benneveld

23-06-2017

Zeer uitgebreid en direct. Je gaat weg met een gedegen en onderbouwd advies. Er worden duidelijke afspraken gemaakt over zowel de mogelijkheden als de financiële consequenties.

Greet uit: Gasselte

07-06-2017

Tot op heden is mijn ervaring zeer positief.
Goede duidelijke adviezen en er wordt meegedacht met de klant!

j.c. uit: Tweede Exloermond

02-06-2017

HEEL GEINTRESSEERD EN DENK OOK MEE MET DE KLANT EN GEEFT DUIDELIJK DE MOGELIJK HEDEN AAN

FEJM uit: Emmen

10-05-2017

Het uiteindelijke advies, met de diverse hypotheekopties, was zeer duidelijk en volledig. E.e.a. werd rustig en helder / begrijpelijk uitgelegd en toegelicht. Kortom een prima en eerlijk hypotheekadvies. En een veel betere weergave van de realiteit i.t.t. andere hypotheekadviezen. Groot compliment aan de hypotheekadviseur van de Hypotheker in Emmen.

Bert uit: emmen

10-05-2017

uitstekende service en kennis van zaken

Sjaak uit: Emmen

13-04-2017

Zeer correct en zakelijke behandeling van mijn vraag zonder dat de commercie er vanaf druipt, waar kom je dat nog tegen?

Ron uit: Dalen

31-03-2017

Pro-actief, empatisch, duidelijk en kennis van zaken. Wij zijn na een paar jaar wederom om deze redenen teruggekomen voor volgend advies! Compliment!

Rene uit: Emmen

03-02-2017

De Hypotheker in Emmen heeft mij alle jaren dat ik bij hun kom altijd goed behandeld.Ze geven je een laag- drempelig gevoel om hun kantoor binnen te stappen en voor hun geldt net zoals vroeger nog steeds "domme vragen bestaan niet!" Heel vriendelijk en goed personeel!