Beoordelingen De Hypotheker Eindhoven Aalsterweg

Ingrid uit: Eersel

15-04-2018

goede uitleg. De mogelijkheden die er zijn. Er wordt tijd voor je genomen.

Daya uit: Eindhoven

27-03-2018

De Hypotheker is een zeer professionele en eerlijke organisatie. Er wordt snel en adequaat gehandeld en je wordt op een erg heldere manier voorzien van informatie. Zeker een aanrader als extra ondersteuning voor het afsluiten van een hypotheek!

Nuno uit: Eindhoven

23-02-2018

heel prettige adviseur. luister heel goed en geeft volledige advies. hulpvaardig en eerlik uitleg. dikke duim.

Eric uit: Bergeijk

23-01-2018

Deskundig en betrokken. Inlevend, werkt zich in je situatie in en en houdt dat steeds in gedachten bij het bepalen van het op maat en juiste product.

Olaf uit: Waalre

02-01-2018

Goed advies, gericht op mijn persoonlijke situatie door Berend. Duidelijk en snel alles afgehandeld

Farah uit: Den Bosch

30-12-2017

Berend heeft ons kundig geadviseerd. Tijdens het offerte proces heeft hij snel met ons geschakeld en helder met ons gecommuniceerd over de te nemen stappen.

Nicky uit: Eindhoven

28-12-2017

Snelle en accurate service en een goede afwikkeling van onze hypotheekaanvraag als startend ondernemer.

Wim uit: Eindhoven

28-07-2017

Zeer amicaal geholpen met een advies over deze voor mij moeilijke kwestie.

wilma uit: eindhoven

20-07-2017

een aandachtig luisterende adviseur in het eerste gesprek, nam veel tijd en was concreet in zijn adviezen, de adviezen pasten goed bij onze vraag

W uit: Leende

28-04-2017
7,0

eerst afspraak was prima, vervolg moet nog komen.