Beoordelingen De Hypotheker Den Bosch

Leon uit: Helvoirt

23-05-2018

Andre en Karin helpen ons overal uitstekend mee, hebben antwoord op al onze vragen. (wat er nogal wat zijn).
Daarnaast staan ze altijd klaar om ons te helpen als we het ergens niet helemaal goed doen of nog ergens vragen over hebben.

Jeroen uit: Rotterdam

02-05-2018

Zeer kundig en snel geholpen. Alles is verlopen zoals het moet lopen. Contact verliep goed. Nazorg ook prima geregeld

uit: Rosmalen

02-05-2018

Er wordt tijd voor je gemaakt en alles wordt goed uitgelegd. Afspraken konden snel worden gepland met veel persoonlijke aandacht.

uit: Rosmalen

13-04-2018

Deskundige hulp in een uitdagende casus. Ben erg tevreden over de inzet en het uiteindelijke resultaat.

Ger uit: Lith

05-04-2018

Een goed advies is het halve werk. Philippe van den Dungen heeft ons niet alleen bijgestaan in de hypotheekkeuze, maar ook geadviseerd mbt de inhoud van het koopcontract van onze nieuwe woning. Ook alle bijkomende vragen mbt aflossen, ook naar de toekomst gekeken, wist hij goed te beantwoorden. Zijn uitleg en advies zijn duidelijk geweest, wij zijn blij dat we door deze Hypotheker zijn geadviseerd, en kunnen de Hypotheler den Bosch ten zeerste aanbevelen.

Ron uit: Breda

15-03-2018

Zeer goede ervaring met de Hypotheker in den Bosch. Carel Goedhart is deskundig en neemt uitgebreid de tijd om alle facetten die erbij komen kijken om een woning te kopen duidelijk uit te leggen.
Zelfs 's avonds afspreken is geen probleem.

Max uit: Den Bosch

08-03-2018

Gesprekken met Philippe waren zeer prettig. In de mailtjes liet hij af en toe een steekje vallen met betrekking tot aangeleverde documenten, maar dat werd over het algemeen heel snel weer opgepakt. Ook beschikbaar voor andere vragen en over het algemeen snelle reacties. De gesprekken voelden persoonlijk aan en dat hebben we als zeer prettig ervaren.

Sandra uit: Berlicum

05-03-2018

Een zeer betrokken, vriendelijk, zorgzaam, persoonlijk en nauwkeurig team. Er wordt alle tijd genomen om zaken uit te leggen, toe te lichten en te zoeken naar dat wat het beste bij je past. Geen vraag is te veel.
Ik heb het als zeer ondersteunend ervaren (en nog). Met name een grote dank je wel voor Peter en Vera.

Erik en Marloes uit: Den Bosch

23-02-2018

Carel heeft enorm veel kennis van zaken en hij verplaatst zich ook echt in onze situatie, ook kan hij alles rustig en duidelijk toelichten daar dit voor ons geen dagelijks ding is. Een keer in de avond afspreken omdat overdag lastig is is ook geen probleem. Ook een last-minute aanpassing in de stukken wordt direct opgepakt, zonder dat je het gevoel hebt dat je een 'lastige klant' bent. We zijn erg blij dat we bij De Hypotheker Den Bosch klant zijn geworden en kunnen ook iedereen aanraden hierheen te gaan als je een hypotheek nodig hebt.

Katja & Kevin uit: Den Bosch

14-02-2018

Een heerlijk en rustig gesprek. we werden/worden goed geïnformeerd en alles word na aanleiding van onze wensen geregeld super fijn! Al met al een hele goed sfeer bij De Hypotheker en er wordt zeker de tijd voor je genomen!