Beoordelingen De Hypotheker Delft

Jannie uit: Delft

09-11-2017

Olaf Verschoor heeft een uitstekend advies en verdere
begeleiding qua hypotheek en overbruggingskrediet gegeven voor de aankoop van onze nieuwe woning.
Een specifieke financieringssituatie heeft hij specifiek
opgelost.

R uit: Delft

03-11-2017

Very knowledgeable about the current housing market, reliable advice, personalized service, convenient appointment schedule, very quick to follow up on pending questions with clear answers. Overall, an excellent experience!

Ruud uit: Delft

08-10-2017

Wij hebben een oriënterend gesprek gehad bij de Hypotheker m.b.t. op onze toekomst. Wel of geen ander huis gaan kopen en wat komt daar dan allemaal bij kijken etc. Gewoon dus de mogelijkheden bespreken en dan gericht op de toekomst.

Mirjam uit: Delft

04-10-2017

Dankzij de inspanning van mijn adviseur is het gelukt om eerder dan verwacht een huis te kopen. Door inventief met de oude hypotheek om te gaan kon dat. Voor alle vragen kon ik terecht en er werd nooit moeilijk gekeken of gereageerd. Ook afspraken op korte termijn konden snel worden gemaakt. Topservice.

kees uit: delft

21-08-2017

prima okido. Arjan zeer okè en meedenkend

Remco uit: Delft

03-08-2017

Uitstekende voorlichting, communicatie, adequaat handelen en perfect resultaat!

Remco uit: Delft

27-07-2017

Zeer prettige samenwerking, goede communicatie en service, duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden en vooral, geheel niet onbelangrijk; het meedenken.

Mehmet uit: Den Haag

03-06-2017
2,0

20 april alle gevraagde stukken gemaild. 5 mei eerste afspraak. We zijn inmiddels een maand verder. Ontbinde voorwaarde is afgelopen vrijdag met een week verlengd. Na 1 volle maand zijn wij niet eens door een geldverstrekker beoordeeld. En wij moeten tot vrijdag A.s. of de financiering rond krijgen of 2 afwijzingen aanleveren. Wanneer wij bellen met onze adviseur krijgen wij steeds te horen dat we geen zorgen hoeven te maken dat alles volgens zijn schema loopt en of we hem met rust kunnen laten zodat hij zijn werk kan doen.

Henk uit: Delft

12-05-2017

We hebben meerdere keren gesprek met Arjan V. gehad, zeer tot onze tevredenheid.

Mylene uit: Delft

19-04-2017

Ik kon op zeer korte termijn terecht, het gesprek was helder en duidelijk en de adviseur erg vriendelijk.