Beoordelingen De Hypotheker Delft

8,5

20-04-2018

Was een vriendenlijke man met duidelijke uitleg

Ferdinand uit: Delft

17-03-2018

Heel vriendelijke adviseur.
Goed en duidelijk advies.
Mogelijkheden t.o.v. hypotheken goed besproken.
We zijn heel tevreden.

Dre uit: Delft

04-01-2018

Rustig alle tijd genomen en goed advies gegeven

Jannie uit: Delft

09-11-2017

Olaf Verschoor heeft een uitstekend advies en verdere
begeleiding qua hypotheek en overbruggingskrediet gegeven voor de aankoop van onze nieuwe woning.
Een specifieke financieringssituatie heeft hij specifiek
opgelost.

R uit: Delft

03-11-2017

Very knowledgeable about the current housing market, reliable advice, personalized service, convenient appointment schedule, very quick to follow up on pending questions with clear answers. Overall, an excellent experience!

Ruud uit: Delft

08-10-2017

Wij hebben een oriënterend gesprek gehad bij de Hypotheker m.b.t. op onze toekomst. Wel of geen ander huis gaan kopen en wat komt daar dan allemaal bij kijken etc. Gewoon dus de mogelijkheden bespreken en dan gericht op de toekomst.

Mirjam uit: Delft

04-10-2017

Dankzij de inspanning van mijn adviseur is het gelukt om eerder dan verwacht een huis te kopen. Door inventief met de oude hypotheek om te gaan kon dat. Voor alle vragen kon ik terecht en er werd nooit moeilijk gekeken of gereageerd. Ook afspraken op korte termijn konden snel worden gemaakt. Topservice.

kees uit: delft

21-08-2017

prima okido. Arjan zeer okè en meedenkend

Remco uit: Delft

03-08-2017

Uitstekende voorlichting, communicatie, adequaat handelen en perfect resultaat!

Remco uit: Delft

27-07-2017

Zeer prettige samenwerking, goede communicatie en service, duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden en vooral, geheel niet onbelangrijk; het meedenken.