Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

03-05-2018

Duidelijk uitgelegd allemaal

harm uit: amsterdam

06-04-2018

prettige omgang en manier van uitleggen en advies geven.

Joost uit: Amsterdam

Anna uit: Ijmuiden

06-04-2018

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en bejegening. Heel behulpzaam en benaderbaar/bereikbaar voor starters.
Alle beloftes waargemaakt inclusief een supersnelle hypotheek.

Anamarija & Rob uit: Amsterdam

01-03-2018

De Hypotheker nam zelf initiatief om ons erop te wijzen dat wij wellicht onze situatie kunnen verbeteren. Dat vinden wij een echte dienstverlening!
De vervolggesprekken met Martijn Moes hebben wij als zeer prettig ervaren waarbij Martijn alle tijd nam om alles toe te lichten en ons te adviseren.
Wij hebben De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat al aanbevolen aan onze vrienden en kennissen.

Paul uit: Amsterdam

16-02-2018

goed geholpen bij de hypotheker. Traject verliep soepel, duidelijk met goede ondersteuning.

Stan uit: Amsterdam

08-02-2018

Zeer prettige ervaring met Taco Bergsma.

Liesbeth uit: Amsterdam

05-02-2018

Snelle klantvriendelijke service

Maurits uit: Amsterdam

05-02-2018

Onze Hypotheekadviseur Dennis Heldoorn was een hele goede hulp in dit traject. We konden altijd met vragen bij hem terecht. Ook mijn vriendin die geen Nederlands spreekt heeft hij perfect door het gehele traject geleid. Hij heeft alle tijd genomen mij en haar uit te leggen wat de beste handelingen zijn en waarom hij een bepaalde keuze wel/niet zou adviseren. Hierdoor heb nu geen onzekerheid in mijn hypotheek keuze, dit is waar ik zelf heel veel waarde aan hecht.

Paulien uit: Amsterdam

01-02-2018

Wij zijn heel blij geweest met onze adviseur en degene die alle post/formulieren e.d. verzorgd heeft. Goed advies en er is met ons meegedacht. De ervaring is zeker erg positief.