Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

17-10-2017

Vriendelijk ontvangen , de tijd genomen , zeer goed advies

Rolf uit: Amsterdam

16-10-2017

Wij hebben het adviestraject met Taco Bergsma en Dennis Heldoorn als zeer positief ervaren en bevelen de Hypotheker Amsterdam op basis van onze ervaring zeker aan.

Zaw uit: Amsterdam

14-10-2017

We zijn zo tevreden over hypotheekadvies en uitleg bij meneer. Wim Zwart

7,0

Alles werd snel opgepakt. Alleen jammer dat doordat de in te dienen stukken aan de bank niet goed gecontroleerd waren er toch onnodig vertraging ontstond.

Forra uit: Amsterdam

11-10-2017

Hypotheekadviseur Dennis Helkamp heeft mij zeer deskundig en met veel service geholpen. Hij heeft mij goede uitleg , zodat ik mijn keus kon maken. Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Celine uit: Amsterdam

11-10-2017

Heldere uitleg en goede ondersteuning in het proces.

Georgette uit: Amsterdam

21-08-2017

Prettige en professionele begeleiding. Ik ben eerste huizenkoper en helemaal niet op de hoogte hoe ik iets moet regelen. Dit is uit handen genomen, alles is geregeld en tussentijds werd ik op de hoogte gehouden.

Machiel uit: Amsterdam

28-07-2017
2,0

Verkeerd hypotheek advies gekregen. Opleverdatum 2 keer moeten verzetten en uiteindelijk met een veel lagere hypotheek geëindigd dan in het advies stond vermeld. Zeer veel miscommunicatie.

Irene uit: Amsterdam

28-07-2017

Prettig eerste oriënterend gesprek gehad, als er een vervolg komt heb ik vertrouwen in de hypotheker.

Annemieke uit: Amsterdam

20-07-2017

Professioneel, vriendelijk, toegankelijk, duidelijk en een goed advies.