Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

Erik uit: Amsterdam

08-01-2018

Dennis heeft ons veel informatie gegeven en duidelijk uitgelegd. In zeer korte tijd was de hypotheek ook rond.

04-01-2018

Ik heb Dennis Heldoorn leren kennen als een deskundig adviseur die snel en goed mijn vragen beantwoordt, maar die ook in ieder gesprek een aantal ongevraagde maar zeer welkome adviezen geeft, die altijd in mijn voordeel zijn. Daarnaast is hij iemand die goed luistert en zeer prettig in de omgang. Ik beveel hem van harte aan.

Marc uit: Haarlem

03-01-2018

Voor de tweede keer een hypotheek met De Hypotheker aan de Van Baerlestraat. Weer helemaal top! Dank!

Marieke uit: Amsterdam

22-12-2017

Prettig en vriendelijk advies, snelle reactie snelheid. Neemt alle tijd om de hypotheek materie in duidelijke taal uit te leggen

Mayke uit: Amsterdam

21-12-2017

Wij zijn erg fijn en vakkundig geholpen bij de aankoop van ons eerste huis door Dennis Heldoorn. Erg goede persoonlijke begeleiding! Dankjewel Dennis!

Jenny uit: Amsterdam

26-11-2017

Dennis Heldoorn is een vriendelijk, deskundige en behulpzame adviseur die de tijd voor je neemt en goed kijkt naar jouw wensen en persoonlijke situatie.

Yasmeen uit: Badhoevedorp

31-10-2017

Goed voorbereid, erg vriendelijk en vooral snelle service!

Charlene uit: Amsterdam

30-10-2017

Snelle en nauwkeurige behandelingen. Vakkundig uitstraling, creatief met oplossing.

Ery uit: Amsterdam

26-10-2017

Duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijk! Ik voelde mij als oudere starter serieus genomen en daardoor op mijn gemak.

Juul uit: Amsterdam

25-10-2017

De medewerkers van Hypotheker Van Baerlestraat hebben mij naar volle tevredenheid geholpen bij het oversluiten van mijn hypotheek. Met geduld werden mijn vragen beantwoord en de procedures werden mij goed uitgelegd, zodat ik wist waar ik aan toe was en een weloverwogen beslissing kon nemen.