Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Robin uit: Amsterdam

05-12-2017

Geweldig geholpen. We kwamen met een redelijk 'kritische' houding binnen. Wat is de meerwaarde van ' De Hypotheker. Rentes vergelijken kunnen we zelf online ook doen, zo dachten we. Lahcen heeft ons niet alleen uitgelegd, wat de meerwaarde van de Hypotheker is, maar heeft het ons laten ervaren. We zijn bijzonder tevreden en vooral ook blij dat we voor deze bemiddelaar hebben gekozen! Mochten we ooit weer verhuizen kloppen we zeker weer bij Lahcen aan.

Marius uit: Amsterdam

05-12-2017

Mijn partner en ik zijn goed geholpen door adviseur Lahcen. Hij is doortastend en weet waar hij over praat. Daarnaast is Lahcen een luisterend oor en speelt goed in op de wensen vanuit de klant

Erwin uit: Amsterdam

23-11-2017

Lahcen Salamat van de vestiging Buikslotermeerplein heeft super goed werk geleverd. Wat eerst bijna onmogelijk leek, heeft hij toch voor elkaar gekregen. Staande ovatie!

Fereshta uit: Amsterdam

21-11-2017

De hypotheek adviseur dhr. Salamat was zeer vriendelijk en duidelijk.
Vraagt alle wensen van de klant en na onderzoek biedt hij verschillende mogelijkheden betreft tot hypotheek.
Is zeer flexibel en snel, hypotheek financiering duur circa 4 tot 8 weken maar dhr,. Salamat is in drie en half week vlekkeloos gelukt.
Ik zou dhr. Salamat zeker aanraden als u binnenkort een hypotheek gaat aanvragen.

Ana uit: Amsterdam

09-11-2017

Lahcen is een uitstekende adviseur. Hij heeft kennis van zaken. Hij is geduldig, doortastend en een aanpakker. Dankzij zijn aanpak hadden we binnen een korte termijn alle benodigde zaken rond. Wij vinden hem erg betrouwbaar en alles wat is afgesproken heeft hij opgepakt. Daarnaast heeft hij ook een goede dosis humor, dat is ook fijn; om het enigszins luchtig te houden. De administratief medewerkster is ook altijd vriendelijk en proactief geweest. Samenvattend hebben wij een zeer goede ervaring gehad en zullen wij iedereen van harte aanbevelen om naar dit filiaal te gaan en dan specifiek naar Lahcen.

Eva uit: Amsterdam

13-10-2017

Lahcen is een erg fijne adviseur! Erg professioneel en heeft ons heel snel geholpen. Onze Hypotheek was sneller dan verwacht rond omdat hij er echt bovenop zit! Aanrader!

Monique uit: Amsterdam

02-10-2017

Duidelijke uitleg. Snelle reactie op mail en telefoon. Snelle behandeling van onze aanvraag. In gesprekken werd de tijd genomen om zaken goed uit te leggen. Fijn dat er 's avonds afspraken gepland konden worden.

s uit: amsterdam

14-09-2017

de hypoteek adviseur was duidelijk en deskundig ik ben heel tevreden over hem

Chris en Annet uit: Amsterdam

09-09-2017

We zijn fantastisch geholpen door Jochen en Lachen. Vriendelijk, deskundig en humor... dat alles in gesprekken die hebben gezorgd voor een prima hypotheek.
De snelheid waarmee we de hypotheek rond hebben kunnen krijgen en de bereikbaarheid waren ook fantastisch. Lachen heeft ons ook zeer duidelijk alles uit kunnen leggen. En dat onze kleine baby mee moest en de gesprekken af en toe verstoorde was geen probleem.
Kortom erg blij met deze flexibele gedreven hulp bij het kopen van ons nieuwe huis.
Heel erg bedankt!

07-08-2017

Zeer professionele en deskundige hulp van Lahcen. Lahcen nam alle tijd en heeft zeer goed meegedacht met alles wat benodigd was om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen en had ik met 1,5 week de financiering rond.