Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

07-08-2017

Zeer professionele en deskundige hulp van Lahcen. Lahcen nam alle tijd en heeft zeer goed meegedacht met alles wat benodigd was om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen en had ik met 1,5 week de financiering rond.

Marcha uit: Amsterdam

03-08-2017

Fijne samenwerking. Erg snel geregeld, altijd bereikbaar!

Yasmine uit: AMSTERDAM

14-07-2017

Goed bezig!

Melissa uit: Amsterdam

13-07-2017

Lahcen heeft mij geholpen bij het vinden van een hypotheek. Het was de eerste keer dat ik een huis kocht en had hier daarom ook geen verstand van. Lahcen heeft de tijd genomen om alles duidelijk met mij door te nemen waardoor ik hier nu veel meer van af weet. Ik ben hier erg blij mee geweest.

Tugba uit: Haarlem

10-07-2017

Goed geholpen bij de Hypotheker Amsterdam Noord Buikslotermeerplein! Persoonlijke service, eerlijk en duidelijkheid.

Patricia uit: Amsterdam

03-07-2017

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Was duidelijk wat er aangeleverd moest worden aan papieren. Vriendelijk personeel.

Arjan uit: Amsterdam

27-06-2017

Vriendelijke service en goed klantgericht.

jelle uit: Hilversum

01-06-2017

Heel prettige ervaring, goede en vriendelijke begeleiding. Duidelijke uitleg en altijd snelle reacties op vragen.

Sabine uit: Amsterdam

18-05-2017

Goed en vriendelijk geholpen door Lahcen Salamat. De hypotheek was zeer snel geregeld. Kortom wij zijn erg tevreden en zouden De Hypotheker zeker aanbevelen.

Joyce uit: Amsterdam

11-05-2017

Vriendelijk en zeer behulpzaam. Kan er met al mijn vragen altijd terecht en voel me serieus genomen zelfs als ik voor mijn gevoel domme vragen heb. Terugkoppeling is ook fijn en het feit dat ze connecties hebben met aankoopmakelaars, taxateurs en notarissen is fijn voor mensen die nergens verstand van hebben en niet weten waar ze terecht kunnen voor eerlijk en goed advies. ben heel blij met mijn ervaring met Lahcen Salamat. :)