Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

08-02-2018

Deskundig en snel

Michel uit: Duivendrecht

05-02-2018

Goed geholpen door Lahcen. Fijne ervaring en prettig samenwerken! Top!

Roos uit: AMSTERDAM

08-01-2018

Goede uitleg en begrip voor onze onwetendheid ;-) dus nog een keer uitgelegd en...
Probleemoplossend en zeer behulpzaam en geduldig. Kijkt goed mee met alles wat er speelt en probeert goed mee te denken met de situatie en helpt problemen oplossen.

Busra en Zoubair uit: Amsterdam

02-01-2018

Lahcen heeft ons in zeer korte tijd geholpen met het verkrijgen van een hypotheek. Een echte pitbull en hij laat er zeker geen gras over groeien. Communicatie is zeer prettig en altijd goed bereikbaar. Wat ons onmogelijk leek is mogelijk gemaakt door Lahcen. Echt een topper, zelfs in zijn vrije uren bleef hij wat langer doorwerken om de puntjes op de i te krijgen.

Kevin uit: Schermerhorn

30-12-2017

Ik ben goed goed geholpen

Sam uit: Amsterdam

19-12-2017

Zeer tevreden over hoe wij zijn geholpen. De adviseur nam de tijd om het ons beiden goed uit te leggen. Hij heeft ook ondanks de rare vragen van de geldverstekker voor ons geknokt.

Orhan uit: Amsterdam

19-12-2017

Ik ben super tevreden met de hele team. Lahcen wil ik persoonlijk bedanken, omdat hij persoonlijk en klantvriendelijk is.

Danny uit: Kilchberg

18-12-2017

Zeer professioneel, kundig en vriendelijke contact met de heer Lahcen Salamat.

Tom uit: Amsterdam

13-12-2017

Geweldige begeleiding voor de financiering van ons huis

Nadia uit: Amsterdam

13-12-2017

Top service. Efficiënt. Duidelijk. Vriendelijk. Betrouwbaar en duidelijk. Erg professionele afhandeling tot in de laatste puntjes.