Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Eva uit: Amsterdam

13-10-2017

Lahcen is een erg fijne adviseur! Erg professioneel en heeft ons heel snel geholpen. Onze Hypotheek was sneller dan verwacht rond omdat hij er echt bovenop zit! Aanrader!

Monique uit: Amsterdam

02-10-2017

Duidelijke uitleg. Snelle reactie op mail en telefoon. Snelle behandeling van onze aanvraag. In gesprekken werd de tijd genomen om zaken goed uit te leggen. Fijn dat er 's avonds afspraken gepland konden worden.

s uit: amsterdam

14-09-2017

de hypoteek adviseur was duidelijk en deskundig ik ben heel tevreden over hem

Chris en Annet uit: Amsterdam

09-09-2017

We zijn fantastisch geholpen door Jochen en Lachen. Vriendelijk, deskundig en humor... dat alles in gesprekken die hebben gezorgd voor een prima hypotheek.
De snelheid waarmee we de hypotheek rond hebben kunnen krijgen en de bereikbaarheid waren ook fantastisch. Lachen heeft ons ook zeer duidelijk alles uit kunnen leggen. En dat onze kleine baby mee moest en de gesprekken af en toe verstoorde was geen probleem.
Kortom erg blij met deze flexibele gedreven hulp bij het kopen van ons nieuwe huis.
Heel erg bedankt!

07-08-2017

Zeer professionele en deskundige hulp van Lahcen. Lahcen nam alle tijd en heeft zeer goed meegedacht met alles wat benodigd was om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen en had ik met 1,5 week de financiering rond.

Marcha uit: Amsterdam

03-08-2017

Fijne samenwerking. Erg snel geregeld, altijd bereikbaar!

Yasmine uit: AMSTERDAM

14-07-2017

Goed bezig!

Melissa uit: Amsterdam

13-07-2017

Lahcen heeft mij geholpen bij het vinden van een hypotheek. Het was de eerste keer dat ik een huis kocht en had hier daarom ook geen verstand van. Lahcen heeft de tijd genomen om alles duidelijk met mij door te nemen waardoor ik hier nu veel meer van af weet. Ik ben hier erg blij mee geweest.

Tugba uit: Haarlem

10-07-2017

Goed geholpen bij de Hypotheker Amsterdam Noord Buikslotermeerplein! Persoonlijke service, eerlijk en duidelijkheid.

Patricia uit: Amsterdam

03-07-2017

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Was duidelijk wat er aangeleverd moest worden aan papieren. Vriendelijk personeel.