Beoordelingen De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Femke uit: Amsterdam

06-07-2018

We hadden een hele goede ervaring! Lahcen heeft ons enorm geholpen en professioneel geadviseerd. Hij nam altijd alle tijd om naar onze wensen te luisteren en hij kon alles goed en met geduld uitleggen. Daarbij was hij altijd zeer prettig in de omgang en ontzettend vriendelijk! Zeker een aanrader!

14-06-2018

Dhr Salamat heeft kunde, vriendelijkheid en geduld getoond bij het aanvragen van mijn hypotheek. Het inbrengen meerdere oude KEW polissen maakte de aanvraag niet alledaags maar heeft desondanks tot een mooi voorstel geleid. Mr Salamat heeft duidelijk plezier in zijn werk en zag de relatieve ingewikkeldheid van mijn aanvraag als een uitdaging die hij met souplesse heeft weten af te ronden. Ik zou iedereen deze specialist willen aanraden. De communicatie was bovendien uitstekend. Top!

Susanna uit: Amstelveen

16-04-2018

Lahcen heeft ons goed begeleid, hypotheek was snel rond! Erg fijn.

Ernst uit: Amsterdam

12-04-2018

Je wordt er goed geholpen en Gaan snel achter dingen aan.

Jeroen uit: Amsterdam

11-04-2018

Heel erg tevreden. Hypotheek werd super snel geregeld. Ik werd erg goed geholpen en geïnformeerd en kreeg duidelijke antwoorden op al mijn vragen.

Hans uit: Landsmeer

08-02-2018

Deskundig en snel

Michel uit: Duivendrecht

05-02-2018

Goed geholpen door Lahcen. Fijne ervaring en prettig samenwerken! Top!

Roos uit: AMSTERDAM

08-01-2018

Goede uitleg en begrip voor onze onwetendheid ;-) dus nog een keer uitgelegd en...
Probleemoplossend en zeer behulpzaam en geduldig. Kijkt goed mee met alles wat er speelt en probeert goed mee te denken met de situatie en helpt problemen oplossen.

Busra en Zoubair uit: Amsterdam

02-01-2018

Lahcen heeft ons in zeer korte tijd geholpen met het verkrijgen van een hypotheek. Een echte pitbull en hij laat er zeker geen gras over groeien. Communicatie is zeer prettig en altijd goed bereikbaar. Wat ons onmogelijk leek is mogelijk gemaakt door Lahcen. Echt een topper, zelfs in zijn vrije uren bleef hij wat langer doorwerken om de puntjes op de i te krijgen.

Kevin uit: Schermerhorn

30-12-2017

Ik ben goed goed geholpen