Beoordelingen De Hypotheker Amstelveen

8,5

Trees uit: Amstelveen

08-02-2018

De adviseur is zeer deskundig denkt met je mee en neemt ruim de tijd om dingen uit te leggen. Zij is een zeer prettig persoon omdat zij rust uitstraalt.

Milou uit: Amstelveen

25-01-2018

Ik ben enorm tevreden over de Hypotheker.
Ik ben zeer klantvriendelijk en behulpzaam geholpen en geadviseerd.
Alles werd duidelijk uitgelegd en de Hypotheker stond klaar voor al mijn vragen.
Alle stukken werden goed doorgenomen.
De hypotheek was binnen 1 week helemaal rond:)

Arnoud uit: Schagen

07-01-2018

Bij De Hypotheker Amstelveen en Arnoud Jonker in het bijzonder, staat persoonlijke aandacht en betrokkenheid centraal. Onder tijdsdruk hebben we een snelle en goede hypotheek gekregen!

05-01-2018

Zeer klantvriendelijk en rekening houdend met je persoonlijke situatie. Daarnaast ook deskundig, degelijk en realistisch.

Sebnen uit: Assendelft

22-12-2017

Goede service! Altijd bereikbaar en duidelijk. Binnen een maand is alles rond! Bedankt voor de snelle en efficiënte service.

Chris uit: Amstelven

30-11-2017

Veel waardering voor de medewerkers die beschikbaar zijn indien gewenst, met een kwalitatieve inzet en werkwijze.

uit: Haarlem

17-10-2017

Goed advies en zeer meedenkend. Snelle afwikkeling en duidelijk advies. transparant en helder over de nota die we moeten betalen.

Maksym uit: Amsterdam

26-09-2017
1,0

A worker of them cheated during signing contracts. Double check everything you sign with them. Be careful!

Laurens uit: Amsterdam

20-07-2017

Duidelijk advies, doelgericht, vriendelijk en altijd bereikbaar

john uit: uithoorn

13-07-2017

snel contact, fijne begeleiding, rust