Beoordelingen De Hypotheker Amersfoort Centrum

Martijn uit: Amersfoort

22-10-2017

Heel erg prettig duideijk en positief snel

Youri uit: Odijk

17-10-2017

Prima adviseur. Hij was geduldig in het beantwoorden van mijn vragen. Een groot pluspunt is dat de adviseur reeds bij het oriëntatiegesprek mij een concreet voorstel kon geven voor welke geldverstrekker in mijn situatie het gunstigst is. Zo kreeg ik een nauwkeurig beeld van hoeveel ik maximaal kon lenen en wat mijn maandlasten zouden zijn. De adviseur gaf concrete voorbeelden van diverse combinaties van leningdelen en looptijden, bijvoorbeeld wat de maandelijkse kosten zijn bij een deel 20 jaar vast en een deel 30 jaar vast. De adviseur gaf hierbij duidelijk aan dat het om een momentopname ging. Het werkelijke leenbedrag en de maandelijkse kosten kon iets afwijken bij het daadwerkelijk afsluiten van de hypotheek. Hij verwachtte echter geen grote verschillen, aangezien ik de hypotheek binnen 1 á 2 maanden geregeld wilde hebben. Uiteindelijk is gebleken dat bij het daadwerkelijk afsluiten van de hypotheek geen verschillen waren.
Een verbeterpunt kan zijn: ik kreeg af en toe de indruk dat de adviseur wat meer had kunnen doorvragen over mijn financiële situatie en financiële toekomstplannen. En in het eerste gesprek waren er enkele momenten die me wat te vlug gingen. Voor de latere gesprekken was dit laatste geen punt, daar hij al mijn vragen had beantwoord.

Kim uit: Amersfoort

11-10-2017

Goed geholpen waardoor ik zelf weinig hoefde te regelen. Erg fijn. Ook op vragen snel reactie

Martijn uit: Amersfoort

06-10-2017

+ Duidelijk, geen nonsense en overload aan informatie, snel geregeld en op ieder moment direct gehandeld zodat de hypotheek snel geregeld was.

- Jullie woningtaxateur (bijna €500,-) is wat aan de dure kant tov het gemiddelde. Ik heb dit bij andere partijen goedkoper gezien (

Bas uit: Amersfoort

29-08-2017

Ze nemen de tijd voor en begeleiden en informeren je goed in het gehele proces. Geven een reeel beeld van wat er mogelijk is en houden goed rekening met de wensen van de klant. Een telefoontje of even langskomen is geen probleem. Laag drempelig en professioneel zowel in de front als backoffice.

Perry uit: Amersfoort

22-08-2017

Zeer behulpzaam en snel geregeld.

Inge uit: Wijk bij Duurstede

04-08-2017

Goed advies!
Bereikbaar voor vragen.
Vriendelijk personeel

Harriet uit: Berkel

28-07-2017

Goed informatief gesprek. Ging me soms iets te snel. Maar als ik dat aangaf werd het opnieuw uitgelegd.

Karen uit: Amersfoort

18-07-2017

Supersnelle afhandeling, goede communicatie.

Ageeth uit: Amersfoort

17-07-2017

Heel prettig contact, Marco kon ons steeds snel voorrekenen wat er wel en niet mogelijk was. Hij dacht goed met ons mee en legde alles goed uit. Fijne begeleiding bij het kiezen en aangaan van onze nieuwe hypotheek.