Beoordelingen De Hypotheker Alphen aan den Rijn

willem uit: alphen aan den rijn

15-03-2018

-een adviseur die paraat veel kennis heeft.
-snel een vertrouwd gevoel.
-mee denken in oplossingen, met een begrijpelijk verhaal.
-een goede backup als jouw contact adviseur er even niet is.
-alles werd snel geregeld!
-een geweldig mooi overzichtelijke offerte, je weet direct waar je aan toe bent.

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met De Hypotheker.

Tilly uit: ALPHEN AAN DEN RIJN

09-02-2018

Een warm welkom waarna een goed gesprek volgde waarin alle wensen en mogelijkheden goed doorgesproken zijn. Voor ons een geslaagd oriënterend gesprek!

Tim uit: Alphen aan den Rijn

01-02-2018

Snelle, persoonlijke en onafhankelijke adviezen.

Jessy uit: Alphen aan den Rijn

30-01-2018

Tijdens het eerste (oriënterende) gesprek wisten wij gelijk al dat we hier klant zouden worden. Het gesprek was duidelijk, eerlijk en gaf vertrouwen. De gesprekken daarna verliepen soepel, ook omdat wij de benodigde documenten snel aanleverde. Daardoor was de hypotheek binnen 2 weken rond. Wij zouden deze vestiging aan iedereen aanbevelen.

Trevor uit: Alphen aan den Rijn

02-01-2018

Zeer kundige mensen, een solide advies op basis van wensen, mogelijkheden en persoonlijke situatie, met als doel voor jou de beste mogelijk deal te maken. Niet alleen financieel maar ook kijkend naar de toekomst! Ik ben heel tevreden!!!

Fred uit: Leimuiden

23-10-2017

Vlot en goed geholpen bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek.

Marieke uit: Alphen aan den Rijn

04-09-2017

Duidelijk en goed advies

Jack uit: Alphen aan den Rijn

24-08-2017

Duidelijke en begrijpelijke advies. Correcte afhandeling.

Ellen uit: Alphen aan den Rijn

26-07-2017

Wij zijn vanaf het plannen van een afspraak tot aan het ondertekenen van het hypotheekaanbod goed begeleid, zowel door de adviseur zelf als door de medewerkers van kantoor. Ik vind het fijn dat er snel gehandeld kan worden en dat ze openstaan voor iedere vraag of suggestie.

Eline uit: Alphen aan den Rijn

19-07-2017

Fijne samenwerking met de hypotheker. Snel in contact en altijd te benaderen voor vragen en/of een gesprek.
Documenten worden goed uitgelegd en extra toelichting wordt gegeven.