Beoordelingen De Hypotheker Almelo

19-04-2018

كلش خوش ادفيسور

Emil uit: Almelo

22-03-2018

gesprek was goed geweest; werd goed geluisterd naar wat je te zeggen hebt; werd daarbij niet onderbroken; interactie was goed; de uitleg was goed => al met al een uitstekend gesprek; voor herhaling vatbaar

Herman uit: Wierden

08-03-2018

Wij zijn erg goed voorgelicht en hebben hier wat aan.

J. uit: Almelo

31-01-2018

ik voel mij op mij gemak

Thomas uit: Tubbergen

02-11-2017

Erg klantvriendelijk. Alle ruimte om eigen wensen kenbaar en duidelijk te maken. Realisme, duidelijkheid en service.

wim uit: almlo

26-10-2017

bedankt voor de prettige behandeling niets dan lof

Janin uit: Almelo

28-09-2017

Je krijgt een goed advies. En je wordt goed verder geholpen. En bij mij ging alles erg snel. En had de hypotheek dan ook snel voor elkaar. Ze zijn erg klantvriendelijk. Raad de Hypotheker dan ook aan om heen te gaan.

walter uit: manderveen

23-08-2017
7,0

Tanja uit: Wierden

11-08-2017

Duidelijk, vriendelijk. de adviseur neem tijd voor jou. Voelt goed en betrouwbaar.

Maria uit: Almelo

03-07-2017

Fijne gesprekken, vriendelijke medewerkers en altijd onmiddellijk actie! Heel prettig. Enige nadeel dat daaraan kleeft is dat ik me niet altijd goed geïnformeerd heb gevoeld over de verschillende opties die er waren. Het is fijn dat er gekeken wordt wat er goed bij je situatie past, maar ik zou het ook fijn vinden om te weten waar ik keuze uit heb en waarom het ene beter zou aansluiten dan het andere.
Maar over het algemeen dus een aanrader!