Beoordelingen De Hypotheker Almelo

Thomas uit: Tubbergen

02-11-2017

Erg klantvriendelijk. Alle ruimte om eigen wensen kenbaar en duidelijk te maken. Realisme, duidelijkheid en service.

wim uit: almlo

26-10-2017

bedankt voor de prettige behandeling niets dan lof

Janin uit: Almelo

28-09-2017

Je krijgt een goed advies. En je wordt goed verder geholpen. En bij mij ging alles erg snel. En had de hypotheek dan ook snel voor elkaar. Ze zijn erg klantvriendelijk. Raad de Hypotheker dan ook aan om heen te gaan.

walter uit: manderveen

23-08-2017
7,0

Tanja uit: Wierden

11-08-2017

Duidelijk, vriendelijk. de adviseur neem tijd voor jou. Voelt goed en betrouwbaar.

Maria uit: Almelo

03-07-2017

Fijne gesprekken, vriendelijke medewerkers en altijd onmiddellijk actie! Heel prettig. Enige nadeel dat daaraan kleeft is dat ik me niet altijd goed geïnformeerd heb gevoeld over de verschillende opties die er waren. Het is fijn dat er gekeken wordt wat er goed bij je situatie past, maar ik zou het ook fijn vinden om te weten waar ik keuze uit heb en waarom het ene beter zou aansluiten dan het andere.
Maar over het algemeen dus een aanrader!

Maarten uit: Almelo

14-05-2017

Goede uitleg en je wordt netjes en vriendelijk geholpen. En niet opdringerig.

Carolien uit: Almelo

12-05-2017

Goede uitleg, duidelijke omschrijving, alle tijd.

Binne uit: Almelo

21-04-2017

Ik kan niet anders zeggen dan: zeer deskundige begeleiding, transparantie in werkwijze en betaling, vriendelijk en erg behulpzaam. Wij weten ons volledig ontzorgt.

Marten Auke uit: Vriezenveen

18-04-2017

Voortreffelijk persoonlijk contact. Duidelijke uitleg. Snel voor zover mogelijk. nemen alle tijd.