Beoordelingen De Hypotheker Alkmaar

Rick uit: Alkmaar

02-06-2017

Ben goed geholpen en ingelicht, het maken van een afspraak verliep soepel, snel en flexibel voor op welk tijdstip er een afspraak gemaakt kon worden.
Ben zeer tevreden.

Virginia H. uit: Alkmaar/Koedijk

09-03-2017

Vriendelijk,mevrouw gaf tips en mogelijkheden op financieel gebied waar ik niet aan gedacht had waarvan ik zou kunnen profiteren.

RFMR uit: Santpoort-Noord

16-02-2017

vergeet al het andere en laat de hypotheker de "rest"doen.

de zin blijft JAZEKER DE HYPOTHEKER.

Karin uit: Amsterdam

10-01-2017

Vriendelijk personeel, eerlijk advies, moeite doen

Ellen uit: Heiloo

09-01-2017

professioneel, duidelijke uitleg, reëel, vriendelijk, meedenkend en zorgvuldig.

Frank uit: Koedijk

23-07-2016

Wij vonden het een erg fijn gesprek, waarin alle mogelijkheden op het gebied van onze hypotheek. Hij heeft ons enorm geholpen en duidelijk verteld wat de mogelijkheden waren. Dank je wel voor de duidelijkheid en het fijne gesprek.

Samantha uit: Alkmaar

04-07-2016

Wederom zijn wij goed voorgelicht met betrekking tot onze situatie en mogelijkheden. Het gesprek was erg verhelderend.

Esther uit: Alkmaar

30-06-2016

Duidelijk gesprek, Tamara neemt de tijd voor je en is heel volledig. Erg prettig en een goede basis voor de toekomst!

David uit: ALkmaar

26-05-2016

We werden heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Heel erg tevreden over het gesprek.

Erik uit: Heiloo

24-05-2016

Oriëntatie gesprek is positief ervaren. Denken in oplossingen heeft mij doen besluiten verder on gesprek te gaan om juiste oplossing te vinden.