Beoordelingen De Huis Stylist

Don uit: Amersfoort

07-03-2017
8,1

Positieve ervaring:
Op een professionele wijze wordt er geadviseerd en meegedacht en met vakmanschap wordt het bestelde in huis aangebracht. Er wordt voorts flexibel omgegaan met vragen van de klant.

Negatieve ervaring:
Er zijn geen negatieve ervaringen.

Edwin uit: Hooglanderveen

07-03-2017
8,5

Positieve ervaring:
Hier voel je je echt klant, wordt er met je meegedacht, goed advies gegeven en is er een zeer flexibele opstelling bij de uitvoering.

Negatieve ervaring:
Te klein om hier te benoemen.

Nicole uit: Foorn

Evert uit: Kikkerbeet 25

03-01-2017
7,4

Positieve ervaring:
Ondanks de vele tegenslagen met de afwerking van de vloer, werd er een goede en vriendelijke service geleverd met een goed eind resultaat

d.h. uit: amersfoort

03-01-2017

Positieve ervaring:
tot een goede oplossing gekomen

Monique uit: Hoogland

07-12-2015

Positieve ervaring:
Prettige mensen, rustig en meedenkend en ook: als iets niet klopt: het wordt opgelost.

Negatieve ervaring:
aangepaste offerte klopte niet helemaal, daar moest ik zelf goed naar kijken. Dat vind ik niet echt een negatieve ervaring, maar voor jullie wel een aandachtspunt ;)
Ik kom nog terug om de buiten rolhorren bovenverdieping te bestellen.

Ellen uit: Amersfoort

03-12-2015
9,9

Positieve ervaring:
Heel fijne service. Stalen meenemen, eindeloos dimdammen, meedenken, allemaal erg plezierig!
Er was enige tegenslag bij het leggen, ook daar werd alles prima opgevat en snel geregeld.

Negatieve ervaring:
Het enige wat tegenzat was dat de vloerbedekking kromp na het snijden (!) en na het lijmen. Dit was niet te wijten aan het vakmanschap. Het was wel een raadsel...

T uit: Amersfoort

29-11-2015

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden en blij dat ik naar jullie gegaan ben toen er wat in huis vernieuwd moest worden.

uit: Amersfoort

28-11-2015

Positieve ervaring:
Fijn gesprek, goeie service en de stalen gordijnstof hoefden niet heel snel weer terug.
Meedenken en adviseren bij de keuze en niet alleen het eigen belang in beeld hebben maar bovenal wat mooi staat.

Geen.