Beoordelingen De Huis Stylist

15-03-2017

Nicole uit: Huizen

14-03-2017

Positieve ervaring:
Wij staan zelfs op de nieuwe website van De Huis Stylist. Wij zijn zo enthousiast dat ik zeg lees ons uitgebreide verhaal op de website: http://de-huis-stylist.nl/woninginrichting-huizen-referentie-binnenkijken-inspiratie/

Negatieve ervaring:
Als er al iets was dan had dat vooral te maken met derden en ook dat is perfect opgelost. Dus is ben gewoon super tevreden.

Don uit: Amersfoort

07-03-2017
8,1

Positieve ervaring:
Op een professionele wijze wordt er geadviseerd en meegedacht en met vakmanschap wordt het bestelde in huis aangebracht. Er wordt voorts flexibel omgegaan met vragen van de klant.

Negatieve ervaring:
Er zijn geen negatieve ervaringen.

Edwin uit: Hooglanderveen

07-03-2017
8,5

Positieve ervaring:
Hier voel je je echt klant, wordt er met je meegedacht, goed advies gegeven en is er een zeer flexibele opstelling bij de uitvoering.

Negatieve ervaring:
Te klein om hier te benoemen.

Nicole uit: Foorn

Evert uit: Kikkerbeet 25

03-01-2017
7,4

Positieve ervaring:
Ondanks de vele tegenslagen met de afwerking van de vloer, werd er een goede en vriendelijke service geleverd met een goed eind resultaat

d.h. uit: amersfoort

03-01-2017

Positieve ervaring:
tot een goede oplossing gekomen

Monique uit: Hoogland

07-12-2015

Positieve ervaring:
Prettige mensen, rustig en meedenkend en ook: als iets niet klopt: het wordt opgelost.

Negatieve ervaring:
aangepaste offerte klopte niet helemaal, daar moest ik zelf goed naar kijken. Dat vind ik niet echt een negatieve ervaring, maar voor jullie wel een aandachtspunt ;)
Ik kom nog terug om de buiten rolhorren bovenverdieping te bestellen.

Ellen uit: Amersfoort

03-12-2015
9,9

Positieve ervaring:
Heel fijne service. Stalen meenemen, eindeloos dimdammen, meedenken, allemaal erg plezierig!
Er was enige tegenslag bij het leggen, ook daar werd alles prima opgevat en snel geregeld.

Negatieve ervaring:
Het enige wat tegenzat was dat de vloerbedekking kromp na het snijden (!) en na het lijmen. Dit was niet te wijten aan het vakmanschap. Het was wel een raadsel...