Beoordelingen De Heidebloem

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,7

Esther uit: Dordrecht

08-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaresse, die altijd bereid was te helpen. Mooi groot huis, van alle gemakken voorzien, ook de keuken. Fijn dat de speeltuin direct naast het huis is. Accommodatie is heel schoon en gezellig. Patat en snacks besteld bij de snackbar op het park werden in het huis bezorgd, super!

Ons klubske uit: Breda

24-04-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Voor herhaling vatbaar! Wij verbleven in de Heidehof. Een schitterende accommodatie !
Wij komen zeer zeker terug.

Jacky uit: Oosterhout

05-04-2017

Marielle

05-04-2017
7,7

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We zaten in accommodatie de Heijdegaard.
Echt een aanrader.

Jan uit: Boskoop

30-03-2017
9,7

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Het groepsverblijf is fantastisch. Echt voldoende ruimte, sfeervol ingericht. Kwalitatieve apparatuur. Wat vooral ook prettig is, is dat je ruim kan zitten, aan tafel, 'gemakkelijk' of buiten. Ook de WiFi werkt uitstekend.
Afspraken met de beheerder werden punctueel nagekomen. Het was een prima verblijf!

frank uit: OSS

28-03-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

super weekend gehad.alles was aanwezig in acc.
keuken was heel compleet.alles was netjes en schoon.wij komen volgend jaar weer terug.

mvg frank van bergen

Alta uit: Feerwerd

13-03-2017

Reden bezoek: Training/cursus

Zeer gastvrij ontvangen. We hebben geboekt op basis van volledige verzorging, dit was perfect geregeld. Nette accomodatie met zeer ruime en schone kamers. Zeker voor herhaling vatbaar!

Marja uit: Delft

23-12-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een TOP weekeind gehad met 24 personen, heel gezellige locatie en de kamers zijn prachtig, zeer goede bedden en perfect schoon, menig hotel kan hier een voorbeeld aan nemen!De woon -eetkamer was heel gezellig aangekleed met overal kaarsjes, kortom, het was super, iedereen wil dat wij nogmaals hier naar terug gaan. Ook heel fijn was de krachtstroom, zodat wij 5 grillplaten tegelijk konden gebruiken.

Cor uit: Deurne

25-10-2016
7,8

Reden bezoek: Iets anders

L. uit: Heesch

04-10-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Het is een super mooie accommodatie en erg schoon.