Beoordelingen de Heer Verzekeringen

• De schadeafdeling is goed bereikbaar 9,0
  • De schade was eenvoudig in te dienen 8,8
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling 8,6
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk 8,8

ton uit: HAARLEM

18-07-2018
6,9

Negatieve ervaring:
Niet alles bijelkaar, een ding teglijk,zorgen voor een
duidelijk overzicht.

Rob uit: Haarlem

17-07-2018

Positieve ervaring:
Vlug duidelijk en er wordt graag wat voor je gedaan wat jezelf niet helemaal snapt.

Ben Dik en Dik tevreden over de behandeling van uw kantoor en de afwikkeling van alles.

Chantelle uit: Haarlem

14-07-2018
7,7

Positieve ervaring:
De schade (annulering vakantie) is snel afgehandeld en het was duidelijk welke papieren ik in moest sturen

Negatieve ervaring:
Er is maar 3/5 (mijn 2 kinderen en ik) van onze reissom vergoed omdat mijn vriend met zijn dochter geen annuleringsverzekering hebben. Dit is mij van tevoren niet goed uitgelegd. Ik heb de reis geboekt en betaald en ging er vanuit dat we het hele bedrag terugkregen omdat hij niet alleen met zijn dochter in de 6 tot 8 persoons caravan gaat zonder ons. Op de boekingbevestiging stonden onze 5 namen maar als er nog een persoon bij had gestaan (bijvoorbeeld een vriendin van zijn dochter) dan kregen we dus maar de helft van de reissom terug... dit vinden wij een beetje vreemd. Misschien had ‘de heer’ nog kunnen proberen iets voor ons te regelen. We weten dat t uiteindelijk aan de verzekeraar is wat er vergoed wordt maar we hadden van ‘de heer’ wel iets meer ‘inzet’ verwacht om in ieder geval te ‘proberen’ zijn best te doen voor ons om desnoods een deel van het niet vergoede bedrag te vorderen aangezien ik al heel wat jaren klant ben...

R uit: Hoofddorp

14-07-2018

Positieve ervaring:
Zeer professioneel is mijn schade behandeld en afgehandeld

Geen

Arno uit: Santpoort

Lucas uit: Groningen

Positieve ervaring:
De schades zijn correct en snel afgehandeld. De premies zijn concurrerend, en het advies helder.

Elma uit: Velsen-Zuid

Negatieve ervaring:
Kreeg van Nationale Nederlanden al veel eerder hoe ik de afhandeling vond
, terwijl er nog niets bekend was. Niet echt negatiief bedoeld hoor.

Michel uit: Bennebroek

05-07-2018