Beoordelingen De Haan verhuizingen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9
  • Verhouding kwaliteit - prijs 8,3

Daphne uit: Oirschot

01-10-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Die kleine boekendozen en grote dekendozen waren erg handig. Fijne service en nette mensen over de vloer. Mijn geliefde geluidsboxen zijn keurig zonder beschadigingen meegekomen. Goede zorg voor spullen en mensen. Fijn dat er voldoende inpakpapier en tape is meegeleverd met uitleg hoe dit goed te gebruiken.
Fijn dat er flexibel kon worden omgegaan met het feit dat de uiteindelijk te verhuizen inboedel tot op de laatste dag nog onzeker was door factoren buiten mijn macht om.

Verbeterpunten:
De gewone dozen mogen iets breder en lager zodat bijv. ook puzzel- en speldozen hierin passen en deze makkelijker te verplaatsen zijn. Nu stoot je met je knieën tegen de onderkant omdat de doos niet hoger opgetild kan worden en is het gevaarlijk om ermee te lopen sjouwen. Wellicht ook een betere check of alle dozen heel zijn. Er zaten er best wat met een kapotte bodem tussen.

Meer rekening gaan houden met palen die pleintjes/wegen afsluiten. Wellicht is het mogelijk om een verhuisteam uit te rusten met een lopersleutel voor palen in het wegdek. Vanwege buurtoverlast was er een paal geplaatst waardoor de vrachtwagen niet op het plein kon staan en de verhuislift met moeite onder de galerij kon worden geplaatst. Het was immers nog te vroeg op de dag om gemeente e.d. hiervoor te kunnen bellen. Of er kan afgesproken worden dat de klant vooraf de verwijdering van de paal regelt.

Verder vind ik het altijd jammer dat je niets kunt doen aan kleine beschadigingen aan meubilair, zoals krasjes en butsjes. Eén lamp is helaas beschadigd in de verhuisweken, maar dit kan evengoed door eigen schuld zijn. Het was een onmogelijk in te pakken ding met kleine halogeenlampjes, waarvan 1 lampfitting nu niet meer werkt. Dit ga ik De Haan niet verwijten omdat dit nu eenmaal bij een verhuizing hoort.

L. uit: Den Haag

30-09-2019
9,7

Stephan uit: Rotterdam

30-09-2019
8,5

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Punctueel (waren ruim voor afgesproken tijdstip al aanwezig). Flexibel, aangezien men bij onmogelijkheid plaatsen van de verhuislift, zonder morren alles via de trap naar beneden hebben gebracht (vanaf 2e verdieping).

Sander uit: Zwijndrecht

27-09-2019
9,7

René uit: Papendrecht

22-09-2019

Verbeterpunten:
De laatste verhuisdozen ( 8 stuks) werden eerst na mijn 2e telefoontje opgehaald.

Simon uit: Dordrecht

19-09-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Nieuw E-mail sp.de.korte@outlook.com

Diana uit: Best

13-09-2019
8,5

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
De verhuizers nemen alles uit handen en zorgen ervoor dat de huisraad z.s.m. op het nieuwe adres komt.

Verbeterpunten:
Communicatie t.a.v. mee te nemen spullen voor verhuizers. Zij wisten bij aankomst niets van kledingdozen of demontage en hadden deze dan ook niet (voldoende) bij zich. Gelukkig is alles ter plaatse creatief opgelost door de verhuizers zelf.
Verder wat kleine beschadigingen (niet echt het declareren waard) doordat er toch net wat te weinig berekend was aan capaciteit in de vrachtwagens. Terwijl we zelf toch nog een aantal stukken vooraf hebben verhuisd (fietsen e.d.)

Inger uit: Eindhoven

7,8

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Verhuis team super !
Charles zeer deskundig!

Verbeterpunten:
Binnendienst nog in ontwikkeling intern en extern zowel communicatief .

A.H. uit: Zwijndrecht

5,1

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Verbeterpunten:
Het uitpakken van de spullen werd niet gedaan op de plek waar het hoorde en ook niet gevraagd. Dozen onuitgepakt in kast geschoven. Pick up totaal beschadigd en een nachtkastje beschadigd. Pick up weg moeten gooien.Wat betreft linnenkast is door de midden gezaagd om naar beneden te krijgen. Dit was niet afgesproken. Heeft mij € 150.— gekost wAnt ik kon de kast zo niet verkopen. Zeer verbaasd dat er voor de afvoer van de twee halve kasten nog geld werd gevraagd terwijl ik voor de verhuizing reeds € 3015.— had betaald.

frans uit: eindhoven

7,9

Afgenomen dienst(en): Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
top mannen die de verhuis werkelijk doen.
Taxateur een expert en prof. Afstemming binnen diverse afdelingen (planning, uitvoering) moet beter. Inspringen op onvoorzien matig.