Beoordelingen De Groot Kachels

Karien uit: St. Michielsgestel

02-08-2017
9,6

Ervaring met: gashaard

geweldige service. Fouten goed opgepakt en opgelost.
Kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn.

Geertje uit: Den Bosch

28-07-2017
9,8

Ervaring met: gashaard

We zijn goed geholpen in de showroom en super service!! Wij zijn heel erg tevreden!!

Bart uit: Maarssen

27-07-2017

Ervaring met: gashaard

De samenwerking met De Groot Kachel hebben we als zeer prettig ervaren. Tijdens de werkzaamheden ondervonden we wat hinder van een klagende buurman die geen kachelpijp op het dak wilde hebben. De groot kachels is hier zeer netjes mee omgegaan en heeft terplekke een passende oplossing bedacht waar beide partijen tevreden mee zijn.

Fred uit: Gorinchem

24-07-2017

Ervaring met: gashaard

Prima bedrijf en in de omgang heel prettige mensen.

Toon uit: s-Hertogenbosch

10-07-2017

Ervaring met: houthaard

Vakkundig advies en montage. Een perfecte afwerking. Een goede communicatie en afspraken worden goed nagekomen.

Petra uit: St Michielsgestel

06-07-2017
9,9

Ervaring met: gashaard

Dank je wel voor het mee denken en ook de oplossing die jullie troffen toen het meubel de verkeerde afmeting had. Klasse!!! Na ons toe in ieder geval zonder gemopper.

Victor uit: Zaltbommel

03-07-2017
8,2

Na zorg zal nog komen.
Zeer goede ervaring, positief is het meedenken en het delen van de ervaring en kennis. Soms niet altijd prettig, als de verwachtingen anders zijn, maar je weet dan wel wat kan en niet kan. Mogelijkheden zijn goed gepresenteerd. Prijs is duidelijk hoger dan concurrent.
Een zeer positieve ervaring ( onderhoud zal ik overleggen met de Groot kachels) die zeker zal resulteren om andere mensen, die onze mooie haard komen bewonderen, door te verwijzen.

Ton uit: Goirle

19-06-2017

Ervaring met: gashaard

Goed meedenken met onze wensen. Waarna onze haard met ombouw op vakkundige wijze in een dag werd geplaatst.

uit: Nederhemert

16-06-2017

Ervaring met: houthaard

Johan uit: Well

02-06-2017

Ervaring met: gashaard

Top service! Duidelijke presentatie!
Komen na wat ze toezeggen!