Beoordelingen De Groot Hoveniers

• Nakomen afspraken 9,1

Paul uit: Uden

27-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het eerste contact gehad met Martijn de Groot en tijdens de eerste bespreking was er al direct een goede klik, en had Martijn al wat andere invalshoeken voor onze tuin dan andere hoveniers.
Er wordt echt meegedacht om in de behoefte van de klant te voorzien, én dat het ook een tuin is die 10-15 jaar mee kan en ook met de klant "mee kan groeien".
De tuin is vervolgens door echt tuin vakmannen aangelegd, waarbij soms in positieve zin van het bestaande plan/ontwerp is afgeweken omdat dat uiteindelijk beter bij het huis zou passen.
Kortom, er wordt niet klakkeloos volgens het ontwerp iets aangelegd, maar ook zelf tijdens de klus nadenken en tot inzicht komen dat soms iets op een andere manier moet. Dit uiteraard in overleg met de klant. Top!

Inmiddels ook al het eerste onderhoud aan de tuin uitgevoerd door de Groot, ook dat is netjes gedaan!

Gerard en Joke uit: Schijndel

11-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe tuin en onze nieuwe overkapping, alles in goed overleg aangelegd en gemaakt door David en Albert.
Onze tuin is nu meer een geheel met ons huis.
Er wordt volgens een stappenplan gewerkt, alles is direct bespreekbaar.
Ook met Thijs is er veel contact geweest en .we hebben altijd op alles antwoord gekregen, uiterst klantvriendelijk.
Wij zouden dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Mirelle uit: Uden

03-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Het gehele traject is heel helder uitgestippeld voor iedereen. Voordat ze beginnen is echt alles duidelijk. Wij hebben dat als heel prettig ervaren. Er is veel aandacht vooraf aan de wensen en mogelijkheden en het budget. Pas als dat allemaal uitgefilterd is gaan zij aan de slag.
De aanleg zelf is erg snel gegaan. Harde werkers die alles na de dag netjes achterlaten. Leuke jongens om rondom je huis te hebben. Er is echt kwaliteit geleverd en de tuin ziet er prachtig uit. We zitten nu veel vaker buiten dan voorheen. Ik kan de Groot aan iedereen aanbevelen.

Ineke uit: Berghem

21-06-2017
6,9

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het is bij ons niet helemaal zo gegaan zoals we verwacht hadden. De start was goed. Keuze uit 2 goede ontwerpen en een duidelijke planning.
De afspraken met Martijn waren duidelijk. Tekeningen werden goedgekeurd. Ze konden beginnen met het veranderen van de tuin. Alles moest er uit. Er werden materialen uitgekozen. Wel een tip: doe dat nooit op een regenachtige dag, want dan zien de tegels en stenen er anders uit.
Vervolgens bleek dat de communicatie binnen het bedrijf niet goed was gegaan en daardoor gingen er verschillende zaken mis.
Gelukkig was de bereidwilligheid van de medewerkers bij De Groot om het op te lossen goed aanwezig. Er werd o.a. de gescheurde waterpartij vervangen, de taxus werd vervangen door de juiste soort, de slangen van de druppelbevloeiing werden aangepast, de dekplaten van de borders werden opnieuw vastgezet en de kraan werd bij controle aangepast. Zelf hebben we ook nog het een en ander gedaan. Het resultaat mag er nu zijn. Iedereen vindt het een prachtige tuin. Wij genieten er nu dagelijks van!!
Ineke Claessen

Yvonne en Leon uit: Nuenen

12-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden over de aanpak van de gehele planning .....geheel leeghalen van oude tuin en bestrating, de snelle afvoer van het afval, de opbouw van de tuin inclusief overkapping en schuur. Zelfs de zeer strakke planning is gehaald ondanks het slechte weer. We zijn zeer tevreden over het tuinplan inclusief uitvoering.

Ton uit: Schaijk

02-06-2017

Ervaring met: Anders

Deskundig, eerlijk advies en fijne werklieden.

Helga en Jo uit: Groesbeek

02-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Na onze verhuizing heb ik via een internetsite contact gezocht met enkele hoveniers. De Groot hoveniers leverde verreweg het meest verrassende ontwerp af. Voordat we een beslissing namen kregen we het uitgewerkte plan en daarbij een zeer uitgebreide uitleg.
Een aantal weken later werd er begonnen met de werkzaamheden. Medewerkers David en Albert hebben er een schitterende tuin van gemaakt waar we nu dagelijks in genieten. Voor praktische problemen, zoals het hoogteverschil in onze tuin, kwamen de medewerkers ook met een prima oplossing. De voortuin en achtertuin sluiten nu perfekt op elkaar aan.
We hebben al erg veel lovende reacties gehad.
De Groot hoveniers maakt schitterende ontwerpen en deze worden uitgevoerd door vakkundige en hardwerkende medewerkers.

Jan uit: Zeeland

31-05-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Groenvoorziening, Anders

Erg vriendelijke vakmensen, ook voor vragen over de tuin goede uitleg en dan ook de tijd er voor nemen. Ook alles netjes achterlaten op het eind van de dag. Ik beveel de Groot hoveniers ook voor u aan.

Joke uit: Volkel

27-05-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

De aan leg van de tuin is goed Allen de grasmat heeft problemen gegeven maar intussen wel opgelost. Nu nog uigroeien maar dat komt goed.

Alice uit: Arnhem

26-05-2017

Ervaring met: Tuinonderhoud, Interieurbeplanting

De Groot Hoveniers, is prima in staat, om basis van het wensenpakket van de klant, tot een schitterend, verrassend, tuinontwerp te komen. Houden rekening met de zichtlijnen en dat de tuin er, ieder jaargetijden, mooi bij staat. Ze hebben alle disciplines onder 1 dak, veranda's worden door het bedrijf zelf gemaakt, tuinwerkzaamheden, bestrating, elektriciteit etc. Dit maakt de lijnen kort en indien nodig, is er een mogelijkheid tot flexibiliteit. Daarbij, het personeel is vakkundig en vriendelijk. Wij raden dit bedrijf echt aan, bij mensen die op zoek zijn, naar een creatief, vakkundig en vooral, eerlijk bedrijf!