Beoordelingen De Groot Hoveniers

Gewoon goed.

Eric uit: Sint Michielsgestel

16-11-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Zo moet het! Jongens weten wat ze aan het doen zijn, denken na en denken mee over hoe het beter kan, zijn netjes en betrouwbaar. Zeker, het is een dure grap zo’n tuin. Maar er wordt prima werk geleverd en alle onvolkomenheden worden netjes opgelost. Fijne club die hoveniers van de Groot.

Kees uit: Volkel

15-11-2017

Ton uit: Uden

26-10-2017

Ervaring met: Anders

Erg goed kunnen samenwerken, goede communicatie, plezierig ervaren

Familie uit: Zeeland

01-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering is de communicatie goed. De afspraken die worden gemaakt, worden nagekomen. De klant wordt op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Communicatie per email en telefoon, erg fijn.

Richard uit: Volkel

Ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf eerste afspraak zijn de afspraken nagekomen. Tijdens uitvoering van de werkzaamheden regelmatig overleg gehad met de medewerkers, deze denken goed mee en houden zich aan de afspraken. Bij de oplevering enkele aandachtspunten besproken,deze worden in najaar aangepakt en uitgevoerd.

Toon en Wilma uit: Boekel

Ervaring met: Tuinaanleg

Positieve ervaringen met alle medewerkers.
Ze nemen alle tijd om iets uit te werken of uit te leggen.Wij wilden meer priveci in de tuin en dat is goed gelukt.Door de tekening van Martijn is het zo geworden en onze tuin lijkt nu veel groter.

Angela uit: Zeeland

Ervaring met: Tuinaanleg

Na het eerste gesprek kregen wij de opdracht om een moodboard te maken van onze wensen. Dit is door De Groot perfect vertaald in een heel mooi tuinontwerp. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en kundig. Er wordt met je meegedacht. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe achtertuin en genieten er iedere dag van!!

Paul uit: Uden

27-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het eerste contact gehad met Martijn de Groot en tijdens de eerste bespreking was er al direct een goede klik, en had Martijn al wat andere invalshoeken voor onze tuin dan andere hoveniers.
Er wordt echt meegedacht om in de behoefte van de klant te voorzien, én dat het ook een tuin is die 10-15 jaar mee kan en ook met de klant "mee kan groeien".
De tuin is vervolgens door echt tuin vakmannen aangelegd, waarbij soms in positieve zin van het bestaande plan/ontwerp is afgeweken omdat dat uiteindelijk beter bij het huis zou passen.
Kortom, er wordt niet klakkeloos volgens het ontwerp iets aangelegd, maar ook zelf tijdens de klus nadenken en tot inzicht komen dat soms iets op een andere manier moet. Dit uiteraard in overleg met de klant. Top!

Inmiddels ook al het eerste onderhoud aan de tuin uitgevoerd door de Groot, ook dat is netjes gedaan!

Gerard en Joke uit: Schijndel

11-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe tuin en onze nieuwe overkapping, alles in goed overleg aangelegd en gemaakt door David en Albert.
Onze tuin is nu meer een geheel met ons huis.
Er wordt volgens een stappenplan gewerkt, alles is direct bespreekbaar.
Ook met Thijs is er veel contact geweest en .we hebben altijd op alles antwoord gekregen, uiterst klantvriendelijk.
Wij zouden dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.