Beoordelingen De Groot Hoveniers

• Nakomen afspraken 9,0

Familie uit: Zeeland

01-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering is de communicatie goed. De afspraken die worden gemaakt, worden nagekomen. De klant wordt op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Communicatie per email en telefoon, erg fijn.

Richard uit: Volkel

Ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf eerste afspraak zijn de afspraken nagekomen. Tijdens uitvoering van de werkzaamheden regelmatig overleg gehad met de medewerkers, deze denken goed mee en houden zich aan de afspraken. Bij de oplevering enkele aandachtspunten besproken,deze worden in najaar aangepakt en uitgevoerd.

Toon en Wilma uit: Boekel

Ervaring met: Tuinaanleg

Positieve ervaringen met alle medewerkers.
Ze nemen alle tijd om iets uit te werken of uit te leggen.Wij wilden meer priveci in de tuin en dat is goed gelukt.Door de tekening van Martijn is het zo geworden en onze tuin lijkt nu veel groter.

Angela uit: Zeeland

Ervaring met: Tuinaanleg

Na het eerste gesprek kregen wij de opdracht om een moodboard te maken van onze wensen. Dit is door De Groot perfect vertaald in een heel mooi tuinontwerp. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en kundig. Er wordt met je meegedacht. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe achtertuin en genieten er iedere dag van!!

Paul uit: Uden

27-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het eerste contact gehad met Martijn de Groot en tijdens de eerste bespreking was er al direct een goede klik, en had Martijn al wat andere invalshoeken voor onze tuin dan andere hoveniers.
Er wordt echt meegedacht om in de behoefte van de klant te voorzien, én dat het ook een tuin is die 10-15 jaar mee kan en ook met de klant "mee kan groeien".
De tuin is vervolgens door echt tuin vakmannen aangelegd, waarbij soms in positieve zin van het bestaande plan/ontwerp is afgeweken omdat dat uiteindelijk beter bij het huis zou passen.
Kortom, er wordt niet klakkeloos volgens het ontwerp iets aangelegd, maar ook zelf tijdens de klus nadenken en tot inzicht komen dat soms iets op een andere manier moet. Dit uiteraard in overleg met de klant. Top!

Inmiddels ook al het eerste onderhoud aan de tuin uitgevoerd door de Groot, ook dat is netjes gedaan!

Gerard en Joke uit: Schijndel

11-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe tuin en onze nieuwe overkapping, alles in goed overleg aangelegd en gemaakt door David en Albert.
Onze tuin is nu meer een geheel met ons huis.
Er wordt volgens een stappenplan gewerkt, alles is direct bespreekbaar.
Ook met Thijs is er veel contact geweest en .we hebben altijd op alles antwoord gekregen, uiterst klantvriendelijk.
Wij zouden dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Mirelle uit: Uden

03-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Het gehele traject is heel helder uitgestippeld voor iedereen. Voordat ze beginnen is echt alles duidelijk. Wij hebben dat als heel prettig ervaren. Er is veel aandacht vooraf aan de wensen en mogelijkheden en het budget. Pas als dat allemaal uitgefilterd is gaan zij aan de slag.
De aanleg zelf is erg snel gegaan. Harde werkers die alles na de dag netjes achterlaten. Leuke jongens om rondom je huis te hebben. Er is echt kwaliteit geleverd en de tuin ziet er prachtig uit. We zitten nu veel vaker buiten dan voorheen. Ik kan de Groot aan iedereen aanbevelen.

Ineke uit: Berghem

21-06-2017
6,9

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Het is bij ons niet helemaal zo gegaan zoals we verwacht hadden. De start was goed. Keuze uit 2 goede ontwerpen en een duidelijke planning.
De afspraken met Martijn waren duidelijk. Tekeningen werden goedgekeurd. Ze konden beginnen met het veranderen van de tuin. Alles moest er uit. Er werden materialen uitgekozen. Wel een tip: doe dat nooit op een regenachtige dag, want dan zien de tegels en stenen er anders uit.
Vervolgens bleek dat de communicatie binnen het bedrijf niet goed was gegaan en daardoor gingen er verschillende zaken mis.
Gelukkig was de bereidwilligheid van de medewerkers bij De Groot om het op te lossen goed aanwezig. Er werd o.a. de gescheurde waterpartij vervangen, de taxus werd vervangen door de juiste soort, de slangen van de druppelbevloeiing werden aangepast, de dekplaten van de borders werden opnieuw vastgezet en de kraan werd bij controle aangepast. Zelf hebben we ook nog het een en ander gedaan. Het resultaat mag er nu zijn. Iedereen vindt het een prachtige tuin. Wij genieten er nu dagelijks van!!
Ineke Claessen

Yvonne en Leon uit: Nuenen

12-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden over de aanpak van de gehele planning .....geheel leeghalen van oude tuin en bestrating, de snelle afvoer van het afval, de opbouw van de tuin inclusief overkapping en schuur. Zelfs de zeer strakke planning is gehaald ondanks het slechte weer. We zijn zeer tevreden over het tuinplan inclusief uitvoering.

Ton uit: Schaijk

02-06-2017

Ervaring met: Anders

Deskundig, eerlijk advies en fijne werklieden.