Beoordelingen De Groenvoorziener

• Vakkundig 8,6

Koen uit: Heerenveen

19-07-2017

Ervaring met: Aanleg, Bestrating, Volledig project

De vakmensen van De Groenvoorziener zijn sociaal en vakkundig. Zij voeren de werkzaamheden uit volgens plan met oog op het onderhoud van de aankomende jaren. De prijsstelling is open en transparant. Er is nog ruimte in verbetering van de communicatie

Marten uit: Joure

15-06-2016

Ervaring met: Ontwerp, Aanleg, Bestrating

De communicatie verliep in het begin wat stroef. Later was dit goed. De creativiteit en betrokkenheid van allen die aan dit project hebben meegewerkt was geweldig. Het eindresultaat waren wij ook zeer mee ingenomen

Sjoukje uit: Bolsward

30-03-2016
8,2

Ervaring met: Aanleg, Onderhoud, Bestrating

Over het algemeen zeer tevreden...In de communicatie ging het af en toe wat mis...Wij zijn assertief genoeg om daar actie in te ondernemen. Een punt van aandacht is misschien helder en duidelijk communiceren....en ach dat is ons aller leerpunt...

23-03-2016
7,8

Heb alleen maar goede ervaring

Luuk uit: Abbbega

16-02-2016

Ervaring met: Onderhoud

Jaarlijks worden bij ons de bomen gesnoeid, altijd op een deskundige wijze. als het kan werk ik mee en dat verloopt altijd in een plezierige sfeer!

Ramon uit: Alkmaar

11-02-2016

Ervaring met: Ontwerp, Aanleg, Onderhoud, Bestrating, Volledig project

De Groenvoorziener heeft voor ons recreatiepark meerdere werkzaamheden uitgevoerd. Dit doen ze keurig en volgens afspraak. De prijs kwaliteit verhouding is prima in balans. Nog een positief punt is de flexibiliteit.

Guus uit: Oosterzee

07-02-2016
7,8

Ervaring met: Aanleg, Onderhoud, Bestrating

Zeer tot genoegen geweest.

pieter uit: hartwerd

04-02-2016

Ervaring met: Onderhoud

n

M.A. uit: Heerhugowaard

02-02-2016
8,5

Ervaring met: Ontwerp, Aanleg

Werd goed geluisterd naar onze wensen, dit werd vertaald naar een zeer mooi verrassend ontwerp van de tuin.

dick uit: waarland

02-02-2016
9,5

Ervaring met: Aanleg

Fantastisch bedrijf, en het resultaat is heel mooi!!
Ervaren medewerkers die meedenken.