Beoordelingen De Graauw Legal Services

Anoniem

11-12-2018

uit: Hillegom Anoniem

06-12-2018

Ik ben perfect geholpen in een onzekere situatie waar ik zelf geen verstand van had. Ben er heel erg blij mee!

uit: Nieuw Vennep Noemi

03-12-2018

Heel fijn.

uit: Den Dungen Janina

30-11-2018

Deskundig geholpen en geadviseerd!
Tevens werd mijn eigen mening hierin gerespecteerd.
Kortom: ik ben zeer tevreden over de hulp.

anoniem

29-11-2018

gedegen advies, juiste balans tussen 'tanden erin' en nuance, goed ontzorgd door alles uit handen te kunnen geven, duidelijk verstand van zaken en goed in onderhandeling met tegenpartij.

uit: Gouda Freddy

23-11-2018

Zeer prettig in de samenwerking, snel en vakbekwaam! Kwam met goede adviezen en voorstellen!
Echt een aanrader, zeer betrouwbaar.

uit: Duiven Robert

16-11-2018

uit: Amersfoort Martijn

Zeer positief

uit: Duiven Claudia

07-11-2018

Kundig, snel en volledig. De trefwoorden die ik wil gebruiken voor het werk van Roland de Graauw. Ik zou hem zeker aanbevelen voor juridische bijstand en afwikkeling van zaken bij arbeidsconflicten.

uit: Hengelo Michael

07-11-2018

Ik raad de Graauw Legal Services aan voor iedereen die in een fase met zijn werkgever is beland, waarbij zij door middel van een vaststellingsovereenkomst uit elkaar willen gaan.

Dit was voor mij onbekend terrein. Door het duidelijke advies en de juridische ondersteuning heb ik met een goed gevoel en met sterk verbeterde voorwaarden mijn werkgever kunnen verlaten. Het contact verliep prettig en dit heeft mij een zeker gevoel gegeven tijdens het hele proces.

Ik zou in een dergelijke situatie echt de ondersteuning van Roland de Graauw aanbevelen.