Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: beek rob schoonbrood

25-09-2017

zeer correct en duidelijk gaat helemaal voor zijn klant ben zeer tevreden over afhandeling

uit: Mariahout Kirsten

08-09-2017

Heb Roland ervaren als een doortastende mensen mens.
Hij was duidelijk, snel en correct.

Heeft gevoel voor je wensen achter de zaak!

Plezierig om mee samen te werken en hij pakt de dingen op waar je zelf even niet verder kunt / wilt.

uit: Zwijndrecht Tom

14-07-2017

Zeer professioneel en snel (af)gehandeld. Zeer tevreden over de uitstekende service. Erg duidelijk ook. Zeker een aanrader. Zou ook een volgende keer kiezen voor de Graauw.

uit: A W

14-07-2017

Niet twijfelen, maar direct doen. Laat Mr. De Graauw je zaak behartigen zodat je zelf de rust hebt om aan je volgende stap te werken.

uit: Amsterdam Rolf

03-07-2017

Denkt mee. Gaat, waar wenselijk, net iets verder dan het strikt juridische advies. Neemt de de tijd, maar is ook vlot als dat nodig is.

uit: Vlaardingen Kees

04-06-2017

Wij waren zeer onder de indruk van de doortastendheid en de deskundigheid van de heer De Graauw. Er is tot in de finesses meegedacht met ons. Daardoor ook veel steun ervaren in deze, voor ons, turbulente periode. Vooraf werd een indicatie gegeven van de kosten, dus wisten we precies waar we aan toe waren.

uit: Noordwolde Johan

30-05-2017

Ik ben zonder eerst lastig gevallen te zijn met de kosten uitstekend geholpen in een voor mij lastige zaak.

uit: Lisse Camillo

12-05-2017

Ik heb de service ervaren als zeer professioneel en kundig. Ook de flexibiliteit en de persoonlijke benadering heb ik als zeer prettig ervaren.

uit: Arnhem J.

26-04-2017

De Graauw heeft me uitstekend bijgestaan met deskundig advies en ervoor gezorgd dat een vervelende situatie op een fijne manier afgehandeld kon worden!

uit: Lieshout Twan

05-04-2017

Ik ben bijgestaan door Roland.

Zeer deskundig, verbaal sterk, vasthoudend en resultaatgericht.

Bereikbaarheid per app of sms zou ietwat beter kunnen.