Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: Enschede Koen

15-04-2019

Mijn VSO is op alle punten aanzienlijk verbeterd!
duidelijke communicatie; erg goed bereikbaar en snel en duidelijk antwoord op al mijn gestelde vragen.
Ik zal hem iedereen aanraden en mocht ik ooit in zon situatie belanden weet ik bij wie ik moet zijn.
Enorm goed geholpen en zeer te vreden over het resultaat!

uit: Leiden Gerwin

09-04-2019

Zeer snelle reactie op mijn vraag gekregen, vakkundig advies en ontzorging.

uit: Amsterdam B

05-04-2019

Zeer kundig, en prettig in de omgang. Goed resultaat behaald in complexe zaak.

uit: Grootebroek Peter

04-04-2019

Roland heeft ons prima geholpen !!

uit: Eindhoven Marly

02-04-2019

uit: Breda Anoniem

29-03-2019

Mijn ervaring met Roland is daadwerkelijk boven alle verwachtingen. Het is een bewogen en moeilijk proces om door te gaan, maar dankzij Roland is er een mooi resultaat uit gekomen met wederzijdse belangen.

Roland is zeer goed in zijn werk. Voor je het weet heb je al reactie terug met een erg goed inhoudelijk verhaal. Hij is zeer deskundig in zijn advies en is erg gedetailleerd. Roland adviseert helder en neemt je als cliƫnt met je vragen erg serieus. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Kortom, een zeer prettige samenwerking gehad waar ik heel erg veel an heb gehad en ik zou het iedereen aanraden om Roland in te zetten!

uit: Vleuten Peter

11-03-2019

In een vervelende periode door een uiterst prettige en professionele samenwerking een goed resultaat behaald met een op alle punten verbeterde vaststellingsovereenkomst.

uit: Gelderland Anoniem

05-03-2019

Goede communicatie en kundig advies. Ik ben geholpen met juridisch advies en onderhandelingen over goede voorwaarden in de VSO. Met goed resultaat. Duidelijk overleg en richtlijnen betreffende communicatiemomenten. Verwacht geen exacte planning vooraf in dit soort trajecten, maar wel een snelle en accurate afhandeling door Roland. Aanbevolen!

uit: amsterdam anoniem

04-02-2019

uit: Rotterdam Anoniem

25-01-2019

De zakelijke benadering richting de werkgever heb ik enorm kunnen waarderen. Roland is zorgvuldig, betrouwbaar, consequent en focust op wat ECHT relevant is. Hierdoor heeft hij een goede uitkomst weten te bewerkstelligen. Hij schroomt er ook niet voor om toe te geven, als hij minder bekwaam is op ander vlak en verwijst je dan ook door. Ik ben uiterst tevreden en zou hem dan ook graag aanbevelen, als het gaat om arbeidsrecht.