Beoordelingen De GezinsManager

Ik heb gebruikt gemaakt van: Coaching / Interim management, Gezinsbegeleiding

krishna uit: tilburg

9,7

Ik heb gebruikt gemaakt van: Gezinsbegeleiding

De gezinsmanager manager is voor mij een zeer belangrijk vertrouwenspersoon die mijn enorm helpt bij onrecht wat mij gezin is aangedaan,en help mij in mij strijd voor gerechtigheid wij zijn hier zeer te vreden over en ontzettend dankbaar voor. aangezien hij een echte professioneel,deskundig en betrouwbaar is in zijn vak. zijn hulp helpt enorm goed in samen werking met mij advocaat is dit voor mii op dit moment onmisbaar.

Ilona uit: Bergen op zoom

Ik heb gebruikt gemaakt van: Coaching / Interim management

Ik heb een stuk meer rust gekregen, doordat de gezinsmanager met mij mee denkt en mee gaat naar moeilijke gesprekken.

Caspar uit: Raamsdonksveer

17-11-2014
7,7

Ik heb gebruikt gemaakt van: Gezinsbegeleiding

Mijn ex en ik wisten niet meer hoe we een stap vooruit konden zetten. Dankzij de gezinsmanager heb ik weer omgang met me kinderen. En beginnen mijn ex en ik weer voorzichtig met elkaar te communiceren.

Alex uit: Heesch

30-10-2014

Freek / Anita uit: Middelbeers

28-10-2014
5,0

Ik heb gebruikt gemaakt van: Coaching / Interim management

Het begin was veelbelovend. Toen er problemen ontstonden met T. en er een middelbare schoolkeuze voor S. gemaakt moest worden, verloren we het vertrouwen.
De nadelige gevolgen van het scheiden van T. en S. plus het vasthouden aan een schoolkeuze in de Reeshof voor S. zijn voor ons gevoel onvoldoende onderkend.
Momenteel zijn er grote problemen aan het ontstaan bij S. S. heeft een tijd geleden aangegeven spijt te hebben van de schoolkeuze en wil heel graag terug naar de oude regeling toegespitst op de huidige situatie.

Monique uit: Tilburg

28-10-2014