Beoordelingen De Geus Internet

• Eindresultaat 9,4

Tom uit: Hendrik-Ido-Ambacht

10-11-2017

Bedrijfsnaam: VSO Herenwaard

Snelle communicatie, duidelijk en overzichtelijk. Website op maat gemaakt en makkelijk in onderhoud.

Angela uit: gemert

31-10-2017

Bedrijfsnaam: Peelrust

Het is fijn werken met René. Hij Denkt met je mee en beantwoordt je vragen duidelijk zodat een leek als ik het snap.

uit: Boekel

24-10-2017

Bedrijfsnaam: PeelrandWonen

Wij hebben De Geus Internet gevraagd om samen met ons de nieuwe website op te zetten. Het resultaat wordt door gebruikers van onze website als zeer positief ervaren. Bovendien zijn de kosten aanmerkelijk lager dan bij de vorige webhost. Naast deskundigheid is Rene de Geus bijzonder goed in staat om adviezen te geven over wat je vooral ook niet moet doen.

Harrie uit: Boekl

13-10-2017

Bedrijfsnaam: Stichting vrienden van zorgcentrum Sint Petrus

Er ontstond een probleem en René heeft dit pro-actief opgepakt en ons meteen een alternatief aangeboden tegen een zeer scherpe prijs.
Vervolgens (na goedkeuring onzerzijds) het probleem daadwerkelijk opgelost. Kortom: prima advies en snelle uitstekende oplossing.

jeanne uit: boekel

01-09-2017

Bedrijfsnaam: op reis met jeanne

Zeer tevreden. Snelle afhandeling van aanpassingen en René de Geus houdt niet op voordat alles naar wens is

Raymon uit: Boekel

08-08-2017

Bedrijfsnaam: Rokerij Van Lieshout

Er wordt goed meegedacht, snelle en goede service, voegt daad bij het woord, aanrader!!

Monique uit: Berkel en Rodenrijs

05-07-2017

Bedrijfsnaam: Pasto

Super blij met onze mooie website, krijg er ook alleen maar goede reacties op. Bij aanpassingen of andere dingen worden we altijd snel en goed geholpen, altijd deskundig advies. Super!!

Mol uit: 's-Hertogenbosch

04-07-2017

Bedrijfsnaam: Houtenkruis.nl

We hebben 7 jaren een webbedrijf. Ons eerste site werd in frequent en nauw overleg met René de Geus gebouwd. We wisten niets op het gebied van websites. Hij heeft ons fantastisch gecoached en begeleid met eindeloos geduld. Vorig jaar is onze site weer door René gerestyled. We zijn heel tevreden over zijn dienstverlening. Ik heb heel veel van René geleerd zodat ik nu ook zelf de site kan bewerken. We bevelen René van harte aan.