Beoordelingen De Eerste Kamer

• Prijs/ kwaliteit verhouding 8,4
  • Nazorg en garantie 8,7

Roos uit: Hilversum

01-08-2018

Van begin tot het eind een helemaal goed verlopen proces. Ook erg tevreden over de opvolging van het opleveringsbezoek.

Wilfred uit: Baarn

06-07-2018
9,6

Vakkundig personeel. Men luistert goed naar wensen van de klant en men respecteert de bedenktijd van de klant. Kleine problemen worden serieus opgelost. We zijn heel tevreden met onze badkamer. Super dat de verkoper zelf het eindresultaat komt beoordelen alvorens de laatste rekening te sturen.

Jan uit: Epe

01-06-2018

Kernwoorden: kennis van zaken, nuchter en hoge service.
Levering nog eerder dan afgesproken. Nalevering ook prima verzorgd.
De Eerste Kamer zullen wij zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Eibert uit: Barneveld

14-04-2018

Na voorgaande uitstekende ervaring ook nu weer voor onze nieuwe woning voor jullie gekozen en Ook deze keer een zeer goede ervaring!!
Héélemaal top!

Nicolet uit: Driel

14-04-2018
9,8

Kwalitatief uitstekend, betrouwbaar, prettig contact, kortom een fijne zaak met vakkundig personeel.

Peter uit: Nijkerk

10-03-2018

Vakkundige en betrouwbare leverancier van bijzondere badkamers. Het eindresultaat heeft onze verwachtingen overtroffen !

Sonja uit: Maarssen

18-02-2018
7,8

Overleg keuzes en de consequenties daarvan zou beter kunnen. Tekening en uiteindelijke uitvoering moet in overeenstemming zijn.

Paula uit: Nijkerkerveen

17-02-2018
8,2

Nelly & Hans uit: Vleuten

05-02-2018

De kracht van De Eerste Kamer is dat ze geen 'nee' verkopen: elke wens die wij voorlegden kon ingewilligd worden. De samenwerking met een externe saunabouwer verliep ook probleemloos. We zijn bijzonder goed geholpen door Henk-Peter en tijdens de installatie door Anton. We zijn bijzonder tevreden :)

Ingrid uit: Nunspeet

26-01-2018

Betrokken vakkundig creatief vriendelijk. Lopen niet weg voor hun verantwoordelijkheid.