Beoordelingen De Eerste Kamer

• Nazorg en garantie 8,7

Sonja uit: Maarssen

18-02-2018
7,8

Overleg keuzes en de consequenties daarvan zou beter kunnen. Tekening en uiteindelijke uitvoering moet in overeenstemming zijn.

Paula uit: Nijkerkerveen

17-02-2018
8,2

Nelly & Hans uit: Vleuten

05-02-2018

De kracht van De Eerste Kamer is dat ze geen 'nee' verkopen: elke wens die wij voorlegden kon ingewilligd worden. De samenwerking met een externe saunabouwer verliep ook probleemloos. We zijn bijzonder goed geholpen door Henk-Peter en tijdens de installatie door Anton. We zijn bijzonder tevreden :)

Ingrid uit: Nunspeet

26-01-2018

Betrokken vakkundig creatief vriendelijk. Lopen niet weg voor hun verantwoordelijkheid.

k. uit: Veenendaal

01-01-2018

In een stressvolle renovatieperiode was het zaken doen met de Eerste Kamer een verademing: plezierige adequate communicatie; eerlijk, open en duidelijk! Het leveren en aanbrengen verliep volgens planning en we zijn heel blij met het resultaat. Complimenten aan Gerco; iemand die én fantastisch zorvuldig en mooi werkt, fijn mee denkt en plezierig is om over de vloer te hebben.

Richard uit: Maarssen

30-12-2017
9,8

We zijn professioneel en uiterst vriendelijk geholpen bij de Eerste Kamer.
We hebben daar onze droom badkamer gevonden en deze is vakkundig geplaatst.
We zijn erg tevreden vanaf het begin tot en met de nazorg!

Annemiek. uit: Nijmegen.

23-12-2017

HET BOVENSTAANDE ZEGT NAAR MIJN MENING GENOEG.
bEN VRIENDELIJK EN DESKUNDIG GEHOLPEN EN ER IS EEN TOPBADKAMER AFGELEVERD.
BOVENDIEN WAS HET ERG PRETTIG OM GERCO EN ZIJN COLLEGA IN HUIS TE MOGEN HEBBEN. DANK JULLIE HARTELIJK.

Sandra uit: Varsseveld

25-11-2017
9,5

We zijn geweldig goed geholpen bij het uitkiezen van onze badkamer . Bedankt Rick .
Ook het verbouwen en plaatsen van onze nieuwe badkamer verliep perfect , echte vakmensen die wisten wat ze deden .
Het resultaat is dan ook super geworden !
Het voelt nog heel onwerkelijk om te mogen douchen in z’n mooie ruimte , ik weet zeker dat we hier heel veel jaren met veel plezier gebruik van gaan maken .

Paul uit: Hilversum

12-11-2017

Uitstekende vertaling van onze wensen in het ontwerp. Hoogwaardige materiaalkeuze tegen marktconforme prijs. Voortreffelijke realisatie, oog voor detail, echt vakmanschap. Afspraak is afspraak mentaliteit. En ook in de nazorg uitermate correct.

Roelf uit: Almere

21-10-2017

Na diversen bezoeken bij andere badkamer specialisten, zijn we bij de eerste kamer perfect geholpen met veel kennis van zaken, insperatie en klant vriendelijkheid. Kwaliteit van de te leveren goederen staat in een hoog vandel bij de eerste kamer. Er is een ruime keuze aan hoogwaardig materialen die langdurig meegaan.
De vakmanschap van de monteurs is van top kwaliteit, de perfectie waar deze mannen voor staan is grandioos. Ze zijn een mooi visitekaart voor de eerste kamer.