Beoordelingen De Eerste Kamer

• Nazorg en garantie 8,6

Robert uit: Hilversum

28-08-2017
8,5

uitstekende service, aandacht en excellente uitvoering

Leonhard uit: Zeist

15-07-2017
9,5

Samen met Henk-Peter hebben we een heel mooi ontwerp gemaakt van de badkamer, welke we tot een geheel hebben gemaakt met onze slaapkamer en de inloopkast. De showroom was hierbij bijzonder inspirerend. We hebben heel goede adviezen gekregen. De lijn hebben we doorgetrokken naar twee badkamers en de twee toiletten. Zowel de hoofdlijn als de details kloppen helemaal! Tenslotte was er een heel goede samenwerking tussen De Eerste Kamer en onze installateur. Kortom: wij zijn bijzonder te spreken over de samenwerking met De Eerste Kamer.

Roland uit: Amersfoort

02-07-2017
9,5

Voor de tweede keer in vijf jaar (ander huis) een duplicering van een badkamer- en toiletontwerp prima uitgevoerd met veel aandacht en prima inbreng en opties. Tevens gehele beg. grond laten betegelen, welke met veel zorg en professionaliteit is gelegd. Topbedrijf met idem medewerkers. Het aanbevelen meer dan waard!

Martijn en Alison uit: Blaricum

23-06-2017

Ons badkamerproject is bijzonder goed en prettig verlopen - na aanbeveling door vrienden hebben we snel en gemakkelijk een mooie badkamer ontworpen met hulp van het ontwerpprogramma. Deze is zeer recentelijk binnen twee weken tot volle tevredenheid is geïnstalleerd. Keurige en betrouwbare mensen - ik beveel De Eerste Kamer en hun partners ten zeerste aan.

peter

29-05-2017

We zijn heel goed geadviseerd door het personeel van de 1e kamer, verder onvoorstelbaar deskundige monteurs!!
Een in z'n afwerking perfecte badkamer is opgeleverd.

Floor uit: Ochten

29-04-2017
9,7

Bijzonder plezierig contact, goede adviezen en super service, ook als er iets geruild of aangepast moet worden.

Dank!!!

10-04-2017
7,5

goeie wedsite
afspraak voor 2de bezoek was wat lastig plannen ivm kantooruren.
factuur razend-snel en check even het rek.nr.
planning volgens afspraak,werklui erg netjes en vriendelijk.
terugkoppeling was wat lastig ivm vakantie.oplevering en afwerking liet te wensen over.
We hebben een prachtige badkamer die netjes is afgewerkt en goed functioneerd.

Marco uit: Utrecht

27-03-2017

We waren op zoek naar een volledig nieuwe badkamer & toiletruimte met een aantal specifieke wensen. Op basis van een aantal informatieve gesprekken een verrassend ontwerp gemaakt waarin al onze wensen zijn verwerkt.

Ook de uitvoering is uitstekend verlopen. Keurig op tijd volgens de afgesproken data. Tijdens de uitvoering zelf, prima overleg met de vakman over detailzaken die niet in het ontwerp waren meegenomen/ in de praktijk net iets anders uitvielen. Paar kleine herstelpunten maar die zijn keurig verholpen.

Kwaliteit heeft wel zijn prijs maar daar krijg je dan ook een hoogwaardig product en iets unieks voor terug.

Ruud uit: IJSselstein

19-03-2017

Wij zijn in totaal drie keer bij 'De Eerste Kamer' ( DEK) geweest en waren vanaf het begin prettig verrast door de zeer klantvriendelijke en kundige adviezen. Geen naar de mondpraterij en een advies op maat. De showroom vonden wij overzichtelijk en voldoende inspiratie geven om moeilijke keuzen te maken voor onze toekomstige badkamer. Wat ons bijzonder aansprak was de persoonlijke benadering en het feit dat Henk Peter alle tijd nam om ons te helpen. De offerte viel uiteindelijk wat tegen, maar dat is lopende de rit keurig opgelost. Dan komt het vervolgens op een adekwate uutvoering aan en dat is altijd spannend. Niet voor DEK. Zij maken gebruik van eerste klas vakmensen die buitengewoon secuur en netjes werken. Met veel genoegen hebben wij deze mensen 3 weken over de vloeg gehad. Wij vonden het een mooie ervaring om onze ' afgebrande' badkamer om getoverd te zien tot een schitterende ' eerste kamer'. Wij zouden dan ook zonder terughoudendheid dit jonge bedrijf willen aanbevelen.

Klaas uit: Voorthuizen

18-02-2017
9,6

Onze beste ervaring is die waarin de Eerste Kamer een probleem dat zich voordeed met de vloer van de douche een jaar of 3-4 na de aanleg ervan snel en deskundig en geheel kosteloos opgelost heeft. Hieraan kunnen de meeste andere bedrijven een voorbeeld nemen. Echte klasse.