Beoordelingen De Eerste Kamer

• Prijs/ kwaliteit verhouding 8,4
  • Nazorg en garantie 8,6

Paul uit: Hilversum

12-11-2017

Uitstekende vertaling van onze wensen in het ontwerp. Hoogwaardige materiaalkeuze tegen marktconforme prijs. Voortreffelijke realisatie, oog voor detail, echt vakmanschap. Afspraak is afspraak mentaliteit. En ook in de nazorg uitermate correct.

Roelf uit: Almere

21-10-2017

Na diversen bezoeken bij andere badkamer specialisten, zijn we bij de eerste kamer perfect geholpen met veel kennis van zaken, insperatie en klant vriendelijkheid. Kwaliteit van de te leveren goederen staat in een hoog vandel bij de eerste kamer. Er is een ruime keuze aan hoogwaardig materialen die langdurig meegaan.
De vakmanschap van de monteurs is van top kwaliteit, de perfectie waar deze mannen voor staan is grandioos. Ze zijn een mooi visitekaart voor de eerste kamer.

Aernout uit: Barneveld

16-10-2017

Vriendelijke ontvangst.
Goede service tijdens eerdere kleine bestellingen.
Goede invulling van onze wensen.
Zorgvuldige afwerking van de opdracht.

Wij zijn zeer tevreden!

uit: Rozendaal

07-10-2017
7,8

Gilbert uit: Bennekom

25-09-2017

Van A t/m Z goed geregeld!

Robert uit: Hilversum

28-08-2017
8,5

uitstekende service, aandacht en excellente uitvoering

Leonhard uit: Zeist

15-07-2017
9,5

Samen met Henk-Peter hebben we een heel mooi ontwerp gemaakt van de badkamer, welke we tot een geheel hebben gemaakt met onze slaapkamer en de inloopkast. De showroom was hierbij bijzonder inspirerend. We hebben heel goede adviezen gekregen. De lijn hebben we doorgetrokken naar twee badkamers en de twee toiletten. Zowel de hoofdlijn als de details kloppen helemaal! Tenslotte was er een heel goede samenwerking tussen De Eerste Kamer en onze installateur. Kortom: wij zijn bijzonder te spreken over de samenwerking met De Eerste Kamer.

Roland uit: Amersfoort

02-07-2017
9,5

Voor de tweede keer in vijf jaar (ander huis) een duplicering van een badkamer- en toiletontwerp prima uitgevoerd met veel aandacht en prima inbreng en opties. Tevens gehele beg. grond laten betegelen, welke met veel zorg en professionaliteit is gelegd. Topbedrijf met idem medewerkers. Het aanbevelen meer dan waard!

Martijn en Alison uit: Blaricum

23-06-2017

Ons badkamerproject is bijzonder goed en prettig verlopen - na aanbeveling door vrienden hebben we snel en gemakkelijk een mooie badkamer ontworpen met hulp van het ontwerpprogramma. Deze is zeer recentelijk binnen twee weken tot volle tevredenheid is geïnstalleerd. Keurige en betrouwbare mensen - ik beveel De Eerste Kamer en hun partners ten zeerste aan.

peter

29-05-2017

We zijn heel goed geadviseerd door het personeel van de 1e kamer, verder onvoorstelbaar deskundige monteurs!!
Een in z'n afwerking perfecte badkamer is opgeleverd.