Beoordelingen De Eerste Kamer

• Prijs/ kwaliteit verhouding 8,4
  • Nazorg en garantie 8,7

Bart uit: De Meern

09-03-2019

Jullie hebben onze verwachtingen overtroffen! De twee badkamers en het toilet zijn schitterend mooi geworden. Personeel is erg fijn om mee te werken. Rick bedankt voor het ontwerp en je geduld. Seger/ Dennis (en anderen) bedankt voor een perfecte installatie.

Ada en Hans uit: Barneveld

16-12-2018

Bepaalde kleine details van de layout zijn niet van het niveau dat we verwachten, bijvoorbeeld wasmanden, toilet, met toiletrollen reservoir. De mensen die komen voor de uitvoering zijn TOP.

Ethie uit: Bunschoten Spakenburg

13-11-2018
9,8

Super goede service en kwaliteit! tevreden!

A uit: Bussum

28-10-2018

Wij hebben ons enige tijd georiënteerd en uiteindelijk goede ervaringen opgedaan bij De Eerste Kamer. Er is netjes gewerkt, alles is perfect afgewerkt en naar volle tevredenheid afgerond. Helemaal happy met het resultaat.

Roos uit: Hilversum

01-08-2018

Van begin tot het eind een helemaal goed verlopen proces. Ook erg tevreden over de opvolging van het opleveringsbezoek.

Wilfred uit: Baarn

06-07-2018
9,6

Vakkundig personeel. Men luistert goed naar wensen van de klant en men respecteert de bedenktijd van de klant. Kleine problemen worden serieus opgelost. We zijn heel tevreden met onze badkamer. Super dat de verkoper zelf het eindresultaat komt beoordelen alvorens de laatste rekening te sturen.

Jan uit: Epe

01-06-2018

Kernwoorden: kennis van zaken, nuchter en hoge service.
Levering nog eerder dan afgesproken. Nalevering ook prima verzorgd.
De Eerste Kamer zullen wij zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Eibert uit: Barneveld

14-04-2018

Na voorgaande uitstekende ervaring ook nu weer voor onze nieuwe woning voor jullie gekozen en Ook deze keer een zeer goede ervaring!!
Héélemaal top!

Nicolet uit: Driel

14-04-2018
9,8

Kwalitatief uitstekend, betrouwbaar, prettig contact, kortom een fijne zaak met vakkundig personeel.

Peter uit: Nijkerk

10-03-2018

Vakkundige en betrouwbare leverancier van bijzondere badkamers. Het eindresultaat heeft onze verwachtingen overtroffen !