Beoordelingen De Droogspecialist

Vincent uit: Den Haag

06-12-2017
1,0

Ik heb ervaring met: Overige

Ik heb 2x voor niets zitten wachten op de Droogspecialist. En als ik vraag hoe het zit, word ik afgescheept met een smoesje. Joost zal wel druk zijn, maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je gewoon geen tijd hebt. Dan respecteer andermans tijd ook een beetje.

Maarten uit: Kampen

09-11-2017

Ik heb ervaring met: Vloerisolatie drogen

Nauwkeurig en zeer professioneel bedrijf. Vakkundige uitleg van het personeel. Waardoor het het resultaat precies is zoals uitgelegd.

Judith uit: Oostzaan

24-10-2017

Ik heb ervaring met: Waterschade drogen

Helemaal top! Binnen een half uur op locatie en met het advies is onze planning niet in duigen gevallen. Ik zou ze zo weer bellen!

Rene uit: Amstelveen

22-10-2017

Positief en volledig

VORM Bouw uit: Papendrecht

03-10-2017

Ik heb ervaring met: Waterschade drogen

Accurate partij om mee samen te werken.

F uit: Rotterdam

02-10-2017

Ik heb ervaring met: Bouwdroger huren

Goede informatie en advies en snelle levering. Afspraken zijn prima nagekomen.

Janneke uit: Gemert

29-09-2017

Ik heb ervaring met: Waterschade drogen

Werkzaamheden conform afspraak en planning uitgevoerd

M uit: Amsterdam

15-04-2017

Ik heb ervaring met: Overige

Ik belde voor een advies met spoed en werd uitgebreid en heel aardig te woord gestaan. Ze hadden geen tijd voor mijn spoedklusje. Maar ik mocht gratis een vochtmeter lenen.Topservice!

Jonathan uit: Bodegraven

23-01-2017

Ik heb ervaring met: Industriƫle droging

Goed advies ontvangen en zeer snel geholpen.

irene uit: amsterdam

01-12-2016

Ik heb ervaring met: Bouwdroger huren

Op de dag dat bij ons de gietvloer gelegd zou worden, was de conclusie dat de ondervloeren te nat waren. Ook al waren die 2 weken tevoren gemeten en goed bevonden door ''coatingvloer''. Wij stonden met de rug tegen de muur, coatingvloer raadde jullie aan. Daardoor was ik wel enigszins achterdochtig. De diversiteit in meetresultaten van vochtmeters neemt die scepsis niet weg. Maar geen tijd te verliezen. Jullie stonden dezelfde dag nog voor de deur met 3 drogers en 3 ventilatoren. Snel geholpen, vriendelijk contact en daarmee bijna de vieze smaak van ''coatingvloer'' weggewerkt.