Beoordelingen De Droogspecialist

• Betrouwbaarheid 8,7

M uit: Amsterdam

15-04-2017

Ik heb ervaring met: Overige

Ik belde voor een advies met spoed en werd uitgebreid en heel aardig te woord gestaan. Ze hadden geen tijd voor mijn spoedklusje. Maar ik mocht gratis een vochtmeter lenen.Topservice!

Jonathan uit: Bodegraven

23-01-2017

Ik heb ervaring met: Industriële droging

Goed advies ontvangen en zeer snel geholpen.

irene uit: amsterdam

01-12-2016

Ik heb ervaring met: Bouwdroger huren

Op de dag dat bij ons de gietvloer gelegd zou worden, was de conclusie dat de ondervloeren te nat waren. Ook al waren die 2 weken tevoren gemeten en goed bevonden door ''coatingvloer''. Wij stonden met de rug tegen de muur, coatingvloer raadde jullie aan. Daardoor was ik wel enigszins achterdochtig. De diversiteit in meetresultaten van vochtmeters neemt die scepsis niet weg. Maar geen tijd te verliezen. Jullie stonden dezelfde dag nog voor de deur met 3 drogers en 3 ventilatoren. Snel geholpen, vriendelijk contact en daarmee bijna de vieze smaak van ''coatingvloer'' weggewerkt.

Peter uit: Alphen aan den Rijn

18-11-2016

Ik heb ervaring met: Overige

Het ging om verwarming, alles keurig geleverd en aangesloten

René uit: Alkmaar

16-11-2016

Ik heb ervaring met: Overige

ze hebben een goede flexibele service en kunnen snel schakelen voor de klant en geven een goed advies.
voor mijn eerst contact bij de '' Droogspecialist,,

Niels uit: Zaandam

Ik heb ervaring met: Bouwdroger huren

Perfect bedrijf met een hoop kennis

aannemersbedrijf uit: harmelen

15-11-2016

Ik heb ervaring met: Stucwerk drogen

Accurate klant behandeling en een goede prijs-kwaliteit verhouding !

Johannes uit: Waardenburg

15-11-2016

Ik heb ervaring met: Corrosie bestrijding

Goed geinstalleerd, komen afspraken na en zijn bij calamiteiten bereikbaar en lossen het op.

Bedankt

OVM Rijn en Aar U.A. uit: Nieuwerbrug

25-08-2016

Ik heb ervaring met: Waterschade drogen

Sinds korte tijd maak ik gebruik van de diensten van De Droogspecialist.
Tijdens de wateroverlast van afgelopen juni konden diverse andere partijen ons (en onze relaties) niet tijdig van dienst zijn voor het drogen van de waterschade.
De Droogspecialist heeft zich bewezen door direct aan onze vraag te kunnen voldoen. De contacten met de Droogspecialist verlopen soepel. Wij worden continue op de hoogte gehouden van de voortgang in het proces en de contactlijntjes zijn kort. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Al met al zijn wij een zeer tevreden klant.

Sander

24-08-2016