Beoordelingen De Buitenhorst

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,9

Thea uit: Heerlen

30-09-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben een geweldig leuk familieweekend gehad in de Buitenhorst. De ontvangst was super, de bedden zeer goed, de keuken van alle moderne gemakken voorzien, van het sportveld is ruimschoots gebruik gemaakt, het bestelde tapasbuffet was heel erg lekker en zeer royaal. Wat ik vooral wil benoemen is de buitengewone behulpzaamheid van de familie. Kortom: ons verblijf op de Buitenhorst heeft er aan meegeholpen dat we ons 25e familieweekend een zeer geslaagd weekend mogen noemen.

Koen uit: Deventer

17-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Super weekend gehad op deze locatie. Vriendelijk mensen, mooie inrichting gebouwen, leuke buitenspeelmogelijkheden voor de kids. Aanrader.

Antoinette uit: POELDIJK

11-02-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Top weekend met vrienden gehad. Het bestelde diner voor de zondagavond was zeer goed. Accommodatie is keurig onderhouden en schoon.

Linda uit: Maarheeze

19-09-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Bijzonder fijne accommodatie met name de professionele keuken, praktische en nette inrichting van slaapkamers en het gemak en privacy van eigen douche en toilet per kamer. Alles goed schoon en prettig is ook toiletpapier en handzeep op de toiletten.

Jacco uit: Deventer

11-06-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Alles was goed, nette en mooie accommodatie. Andere huizen zaten ook vol, maar geen last van elkaar.
TOP!

Conny uit: De Kwakel

30-05-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben uw accommodatie als zeer prettig ervaren en zeker dat elke slaapkamer was voorzien van badkamer. De leefruimte kamer en keuken was van alles voorzien en ruimte genoeg voor iedereen.

Dries uit: Zwijndrecht

30-05-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prima verzorgt verblijf . een aanrader .

Vriendelijke enthousiaste eigenaren

corrie uit: streefkerk

28-04-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

geweldig weekend gehad. alles zag er keurig, schoon en gezellig uit.
Je voelt je welkom!!

Arjanne uit: Den Dungen

30-03-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastisch weekend gehad in een mooie, complete en zeer schone accommodatie. De opzet is ruim en de materialen professioneel. De eigenaren zijn zeer behulpzaam, de communicatie verloopt vlot en alle afspraken worden 100% nagekomen. Het verzorgde ontbijt was heerlijk, compleet en ruim voldoende. Kortom we hebben genoten en kunnen De Buitenhorst (Bonte Koe) aan iedereen aanbevelen.

Tineke uit: Oudeschild

16-03-2016
9,7

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prachtig plekje, hartelijke ontvangst. De accommodatie voorziet in alles. Wij waren met een vriendengroep van 14 50plussers. Wij waren er unaniem over eens dat dit een geweldig groepsverblijf is. Het is erg schoon, iedereen is behulpzaam en vriendelijk. We raden iedereen het maaltijd arrangement aan. Het was elke keer weer een verrassing wat de kok ons weer bracht. Alles was even smakelijk. Wij hadden een persoon met een streng dieet. De kok kwam speciaal om met die persoon het dieet te bespreken. Wij hebben dus een heerlijk lang weekend gehad!