Beoordelingen De Brinker Tuinen

Marian uit: Schalkhaar

29-04-2017
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Prettig zaken mee doen. Marcel heeft goed begrepen wat we graag met de tuin wilden. En het resultaat, prachtig !! Alle lof !

egbert uit: deventer

11-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Positieve ervaring:
het was al goed van af het begin ,een paar weken terug was Marcel bij ons thuis om te overleggen en zo kwamen wij op een prive gesprek uit over mijn ziekte Marcel heeft op mij een grote indruk gemaakt een man met een goed hart de afspaak die we hebben hou ik warm als dat kan. er gebeurt teveel om die afsraak nu na te komen Marcel je bent een topper ik heb geen veren meer om in je ........te stoppen groetjes egbert en antoinette swelsen

i. uit: Vleuten

23-03-2017
7,6

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Wij hebben een prachtige tuin gekregen en er is naar onze wensen geluisterd.

Verbeterpunten:
eerder opstarten van de te leveren spullen.

Henk en Ina uit: Diepenveen

01-07-2016

Positieve ervaring:
Wij waren heel tevreden over het tuinontwerp, er werd goed naar onze wensen geluisterd. De aanleg werd vakkundig uitgevoerd door vriendelijke medewerkers. Onze tuin biedt een mooie balans tussen beplanting en bestrating. We genieten er dagelijks van.

Roy uit: Deventer

27-06-2016
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
De Brinker tuinen heeft een verfrissende blik. Ze onderscheiden zich door hun manier van adviseren. Erg verrassend en leuk!

Verbeterpunten:
Communicatie loopt niet altijd even soepel. Het tijdig afwikkelen van de financiƫle kant (factuur) mag iets sneller.

Thea uit: Deventer

27-06-2016

Goede ervaring

Geen

An uit: Diepenveen

22-04-2016

Positieve ervaring:
Zeer tevreden met de goede service, bijzonder ontwerp en deskundige uitvoering. Knap hoe marcel met mensenkennis tot een heel passend ontwerp weet te komen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en klantgericht.

Fred uit: Deventer

27-12-2015
8,1

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
in 2015 hebben we voor de tweede keer Brinker Tuinen ingeschakeld voor nieuwe bestrating. Daarnaast heeft Brinker Tuinen een mooi plan gemaakt voor een nieuwe terras en herinrichting van de bestaande tuin. Verrassende elementen waar je zelf als particulier niet aan denkt.

Verbeterpunten:
Duidelijker afspraken rondom startdatum.

Peter uit: Deventer

30-11-2015

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Familie uit: Deventer

05-07-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Goed geluisterd naar onze wensen waarbij op een prettige manier advies is gegeven. Een zeer professionele manier van offreren en verschillende malen persoonlijk overleg. Nette en vriendelijke medewerkers die zich er van bewust zijn dat ze bij mensen thuis werken. De voorman John was zeer klantvriendelijk en flexibel en stond altijd open voor overleg. Ook het contact met Marcel was tijdens de tuinrenovatie prima. Er wordt netjes gewerkt.

Verbeterpunten:
Door de drukte in het bedrijf is ons project 2 weken uitgelopen. Hier had Marcel zelf iets meer over kunnen communiceren.
Na de oplevering van de tuin zijn er een aantal (kleine) puntjes op de i die nog gedaan moeten worden, maar we weten dat dit uitstekend wordt opgelost.

Verder kunnen we eigenlijk geen verbeterpunten benoemen.