Beoordelingen De Braampeel

Ik ben: vaste klant

E uit: Haarlem

02-01-2019

Positieve ervaring:
Mooi luxe verblijven. We hebben 5 dagen doorgebracht met onze vriendengroep, heerlijk gekookt in de goed geoutilleerde keuken. ‘Ochtends opstarten in eigen appartement om daarna in de gemeenschappelijke ruimte samen de dag door te brengen. De kinderen hebben heerlijk buiten kunnen spelen op fietsjes, steppen, voetballen op het veldje. En hebben geholpen met het voeren van de dieren. Goede buitenruimte voor de rokers, en mooie tafeltennistafel. En dan de jacuzzi, heerlijk!

Tips/ Verbeterpunten:
De temperatuur in de accommodatie was te hoog en moeilijk lager te krijgen, wat de eerste nacht ten koste ging van nachtrust. Ook omdat de (dak)ramen niet goed open konden, ivm regen.

29-11-2018

Jasper uit: Tegelen

23-10-2018
8,5

Positieve ervaring:
Super accomodatie, sfeervol ingericht, netjes, hygiënisch, goede bedden, goed uitgeruste keuken, veel privacy, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service.

Berry

20-09-2018
9,6

Marieke

12-09-2018

Ik ben: vaste klant

Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Positieve ervaring:
De Braampeel is een hele nette en verzorgde accomodatie waar je naast een grote groepsruimte + goed uitgeruste keuken ook losse 'woningen' aantreft om je terug te trekken. Ideaal dus voor grote groepen die samen willen zijn maar is er ook genoeg privacy voor iedereen.

Hamid uit: Zeist

06-08-2018

Positieve ervaring:
We hebben met hele familie een weekend gebruik gemaakt van De Braampeel. We hadden hoge verwachtingen en deze zijn ruim waargemaakt.
We waren met 38 personen en hebben weekend genoten van de accommodatie. Heel netjes en alles was aanwezig van keukenapparatuur tot speelgoed voor de kinderen. Speciaal voor de kleine kinderen een kleine badje toegevoegd i.v.m. warme weer.

Joop uit: Bleiswijk

06-08-2018

Positieve ervaring:
Wij waren met ons gehele gezin (vanwege 45 jaar getrouwd!) met 12 volwassenen en 25 kinderen van 1 tot 18 jaar een hele week op De Braampeel en hebben genoten, er was voor ieder wat te doen, de jacuzzi was helemaal hot en fietsen met z'n allen was geweldig. Als afsluiting een héérlijk lopend buffet. We hadden een heel fijne week waar iedereen ook met heel veel plezier op terugkijkt.

Tips/ Verbeterpunten:
zijn besproken en gelijk geregeld. Top!

Lisanne

08-06-2018