Beoordelingen De Braampeel

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,6

Geert uit: Zottegem

07-10-2017

Positieve ervaring:
Dikke proficiat aan het eetcafé 't Raodhoes waar we de zaterdagavond terecht konden om te dineren. Het was zeer lekker, vriendelijke jonge ondernemer en personeel die steeds de trap op en af moesten. Super

Tips/ Verbeterpunten:
Krakende vloer boven in de kamers, vaatwasser in de keuken lekte. Probeer de prijs voor een weekend te verlagen (wij deden veel uitstapjes en waren niet zo veel in het verblijf vandaar dat het duur uitvalt zeker voor een weekend) De tijd dat we samen wel doorbrachten in de braampeel was superleuk en gezellig.
Tip voor het eetcafé probeer menu met drank inclusief

Robin uit: Schagen

26-09-2017
9,6

Positieve ervaring:
Ze hebben overal aangedacht, wasmachine en droger met bijbehorende producten. Kinderfietsjes, trapauto's, koffie, grote industriële keuken met alles erop en eraan, diverse zithoeken. Het is hier met een grote groep mensen goed vertoeven.

Tips/ Verbeterpunten:
Vloer op de verdieping kraakt, kan lastig zijn voor baby's en kleine kinderen die moeten slapen.
Nog een tip om voor elke woning een apparte afsluiter te creëren, ivm dat wij een lekkage hadden in de 3e appartement en in geen enkele woning water hadden.

Marie Anne uit: Leuven

18-09-2017

Positieve ervaring:
Wij waren met een groep van 32 bridgespelers en hebben een mooie week gehad,voldoende ruimte voor iedereen omdat er veel terrasjes zijn en het weer was ook prima.Heerlijke bedden.Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.De verzameling dieren is indrukwekkend, veel pauwen en zelfs witte kangaroo's!

Bastiaan uit: Almelo

02-08-2017

Evenement: Iets anders

Positieve ervaring:
Tijdens een lange wandeling vanaf camping de Leistert kregen we koffie en een glas water van het huis.

Waar maak je dit nog mee! Wat een gastvrijheid.

Rianne uit: Urk

14-07-2017

Positieve ervaring:
We hebben hier met onze vriendenploeg en kids een heerlijk verblijf gehad, zeker voor herhaling vatbaar

Tips/ Verbeterpunten:
Even op de site vermelden dat er speelgeld voor de kinderen aanwezig is. Wij hadden onze halve speelgoedkist meegenomen ;-)

Bram uit: Rotterdam

9,7

Jiska uit: Wijchen

09-06-2017

Positieve ervaring:
Ontzettende sfeervolle accommodatie. Zeer luxe!!!

familie Toni uit: Hellevoetsluis

25-04-2017

Positieve ervaring:
We hebben met de familie een fantastisch weekend gehad. Alles was netjes in orde, huisjes schoon komplete gezamenlijke keuken. Hou om s'avonds een vuurtje te maken. Aparte huisjes waardoor mogelijk iemand zich kon afzonderen. Mooie hottub en sauna.
kortom super

Tips/ Verbeterpunten:
De hottub was, de 2de dag wat minder schoon, water is toen voor een gedeelte gewisseld.
De afvoer van de wasbak naast de snelle afwasmachine lek. Daardoor moest er op en andere plek gespoeld worden.

Leo uit: RANSDAAL

24-04-2017