Beoordelingen De Braampeel

Marieke

12-09-2018

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
De Braampeel is een hele nette en verzorgde accomodatie waar je naast een grote groepsruimte + goed uitgeruste keuken ook losse 'woningen' aantreft om je terug te trekken. Ideaal dus voor grote groepen die samen willen zijn maar is er ook genoeg privacy voor iedereen.

Hamid uit: Zeist

06-08-2018

Positieve ervaring:
We hebben met hele familie een weekend gebruik gemaakt van De Braampeel. We hadden hoge verwachtingen en deze zijn ruim waargemaakt.
We waren met 38 personen en hebben weekend genoten van de accommodatie. Heel netjes en alles was aanwezig van keukenapparatuur tot speelgoed voor de kinderen. Speciaal voor de kleine kinderen een kleine badje toegevoegd i.v.m. warme weer.

Joop uit: Bleiswijk

06-08-2018

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Wij waren met ons gehele gezin (vanwege 45 jaar getrouwd!) met 12 volwassenen en 25 kinderen van 1 tot 18 jaar een hele week op De Braampeel en hebben genoten, er was voor ieder wat te doen, de jacuzzi was helemaal hot en fietsen met z'n allen was geweldig. Als afsluiting een héérlijk lopend buffet. We hadden een heel fijne week waar iedereen ook met heel veel plezier op terugkijkt.

Tips/ Verbeterpunten:
zijn besproken en gelijk geregeld. Top!

Lisanne

08-06-2018

Arnold uit: Bennekom

22-03-2018
9,5

Evenement: Iets te vieren

Positieve ervaring:
Het is ons prima bevallen en het waren drie perfecte dagen in De Braampeel. Catering Ria Joosten ook alle lof!
U maakt waar wat u op de site beloofde.
Onderstaande punten zijn uitsluitend POSITIEF bedoeld.

Tips/ Verbeterpunten:
Tagliatella past wat minder in dit buffet en de hoeveelheid was veel te veel. Het terrein moet wat worden opgeruimd en de olijfboompjes weer op z'n plaats zetten. De drie afvalcontainers zo mogelijk aan het zicht onttrekken. Pad naar het vennetje wel erg modderig. De "mest" bij het vennetje en de speelweide verwijderen!. In de kapschuur moet nodig eens geveegd worden. De defecte voetbal-tafel i.p.v. € 0,50 gratis maken.

05-02-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben de hele Braampeel afgehuurd voor een familie weekend. Royale en heel gezellige accommodatie met veel ruimte en speelgoed voor kinderen. Vriendelijk en hartelijk ontvangst. Wij komen graag terug!

Geert uit: Zottegem

07-10-2017

Positieve ervaring:
Dikke proficiat aan het eetcafé 't Raodhoes waar we de zaterdagavond terecht konden om te dineren. Het was zeer lekker, vriendelijke jonge ondernemer en personeel die steeds de trap op en af moesten. Super

Tips/ Verbeterpunten:
Krakende vloer boven in de kamers, vaatwasser in de keuken lekte. Probeer de prijs voor een weekend te verlagen (wij deden veel uitstapjes en waren niet zo veel in het verblijf vandaar dat het duur uitvalt zeker voor een weekend) De tijd dat we samen wel doorbrachten in de braampeel was superleuk en gezellig.
Tip voor het eetcafé probeer menu met drank inclusief

Robin uit: Schagen

26-09-2017
9,6

Positieve ervaring:
Ze hebben overal aangedacht, wasmachine en droger met bijbehorende producten. Kinderfietsjes, trapauto's, koffie, grote industriële keuken met alles erop en eraan, diverse zithoeken. Het is hier met een grote groep mensen goed vertoeven.

Tips/ Verbeterpunten:
Vloer op de verdieping kraakt, kan lastig zijn voor baby's en kleine kinderen die moeten slapen.
Nog een tip om voor elke woning een apparte afsluiter te creëren, ivm dat wij een lekkage hadden in de 3e appartement en in geen enkele woning water hadden.

Marie Anne uit: Leuven

18-09-2017

Positieve ervaring:
Wij waren met een groep van 32 bridgespelers en hebben een mooie week gehad,voldoende ruimte voor iedereen omdat er veel terrasjes zijn en het weer was ook prima.Heerlijke bedden.Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.De verzameling dieren is indrukwekkend, veel pauwen en zelfs witte kangaroo's!

Bastiaan uit: Almelo

02-08-2017

Evenement: Iets anders

Positieve ervaring:
Tijdens een lange wandeling vanaf camping de Leistert kregen we koffie en een glas water van het huis.

Waar maak je dit nog mee! Wat een gastvrijheid.