Beoordelingen De Bongerd

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,6

Corjan uit: Ede

04-02-2019

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben hier een heerlijk familieweekend gehad: het is een erg gezellige ruimte, fijn dat keuken, eet- en zitgedeelte in één ruimte is; in de keuken is alles ruim aanwezig om voor veel mensen te koken; de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de speelkamer boven; heel prettig dat de slaapkamers lekker ruim zijn en eigen sanitair hebben. Het contact met de eigenaar verliep goed, we kregen snel reactie op onze vragen. Kortom, we komen hier zeker graag terug en hebben ons volgende familieweekend hier alweer geboekt!

ineke uit: utrecht

15-01-2019

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

De Bongerd is een erg prettige accommodatie voor grote groepen. De grote woonkamer met open keuken is een groot pluspunt. Wij hadden zelf gekookt met zijn allen en juist dit was erg fijn doordat de keuken erg ruim is opgezet en niet is afgesloten van het zitgedeelte, zodat er veel interactie is. Het zitgedeelte kan je 's avonds gemakkelijk ombouwen tot dansvloer, want er is ruimte zat. Ook de hoogte van de ruimte is erg prettig. Helaas regende het het gehele weekend, dus het buitengedeelte hebben we niet veel gebruikt, maar ook hier is voldoende te doen en is er veel privacy.

yvet uit: amsterdam

02-01-2019
9,6

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Fijn weekend gehad met Familie van 22 tot 83 jaar oud.
Welkom prima! Ieder een eigen slaapkamer met eigen douche en toilet is een enorm voordeel! OOk het groot aantal tafels en stoelen, banken is handig plus de keuken is zeer practisch en lekker veel borden ec.

E.J. uit: van Donk-Brouwer

29-10-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Uitstekend, in een mooie omgeving waar we nog lang niet alles gezicen hebben.
Accomodatie ruim en royaal.

Annelies uit: Lunteren

11-10-2018

Stichting Perspektief uit: Delft

18-09-2018

Reden bezoek: Zorgvakantie

Heel veel luxe en alle ruimte, zowel buiten als binnen.
Veel gelegenheid om jezelf en anderen te vermaken.

carnavalsvereniging uit: Westerhoven

27-06-2018
9,6

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastisch weekend gehad. Het is een hele mooie locatie met een ontzettende aardige eigenaar.

Kees uit: Ridderkerk

08-05-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prima verzorgde en mooie locatie. Er is goed nagedacht over de wijze van inrichting. Douche en toilet op eigen slaapkamer is zondermeer een pré.

Peter uit: Kerkrade

03-05-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een geweldige accomodatie met alles erop en eraan.
Van ons krijgen ze een dikke 10.

Jaap uit: Katwijk aan zee

29-03-2018