Beoordelingen De Boerschop

Wim uit: Agelo

06-11-2016
8,2

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastisch weekend gehad het was super iedereen vond het geweldig. Groetjes Jan en Siny. Wim en Corry

Marcel uit: Amsterdam

19-09-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Onze familie was heel enthousiast over de accommodatie. Vriendelijke, behulpzame en gastvrije eigenaar, goed eten en gezellig en huiselijke inrichting van de verblijven. De ligging is gunstig in een prachtige omgeving.

Margareth uit: Noordwijkerhout

06-09-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Gastvrij, mooi schoon verblijf en heel vriendelijke mensen
we hebben een onvergetelijk weekend gehad

Dick uit: Ermelo

08-07-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben ons 40 jarig huwelijk met onze kinderen en kleinkinderen op De Boerschop gevierd. Een geweldige locatie met een uniek concept: uit en toch thuis! Met de mogelijkheid om de maaltijden te laten verzorgen, is de meest ideale manier om meer tijd met elkaar door te brengen in deze prachtige locatie met deskundige en vriendelijke gastheer/vrouw in een schitterend gebied. Wat wil je nog meer? We hebben genoten van de locatie, de mogelijkheden in de omgeving en zien allemaal terug op een heerlijk verblijf! Aanbevolen!

Martine uit: Rotterdam

18-05-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prettige accommodatie met fijne tuin en speelmogelijkheid voor kinderen, meerdere terrasjes, leuke openhaard en voldoende privacy. Johan en Wilma zijn zeer gastvrij en prettig aanwezig.

roniek uit: BROEKLAND

11-05-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prettige en zeer zeker voor herhaling vatbaar

Theo uit: Eemdijk

19-04-2016
7,5

Prima verblijf gehad

T.M.J. uit: Groot

18-04-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad. In overleg
met de beheerders is er veel mogelijk. Dit is op prijs gesteld.

Annemarie uit: Deventer

27-10-2015
7,4

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

De Boerschop is een mooi complex en ideaal gelegen voor de natuurliefhebbers. We zijn gastvrij ontvangen en er waren voldoende mogelijkheden om het weekend naar eigen smaak in te delen. De (speel)faciliteiten buiten zijn zeer goed. Er lijkt wat minder geinvesteerd te worden in de panden zelf. Met name het sanitair kan in sommige panden een opknapbeurt gebruiken.

José uit: Dordrecht

26-10-2015