Beoordelingen De Boer Serrebouw

• Advies en verkoop 8,6
  • Nazorg en garantie 8,7

GJ uit: Hurdegaryp

15-03-2019

Positieve ervaring:
Verbouwen of verhuizen? Wij hebben uiteindelijk voor een serre van de boer serrebouw gekozen en daar geen spijt van gekregen. Wat een topteam, harde werkers en vlotte bouw. Binnen 3 weken van fundering tot afbouw. We hebben nu de grote woonkamer die we wilden met veel licht en ook de bijkeuken is erg geslaagd.
Zijn dik tevreden over het eindresultaat!

Jeroen uit: Heemskerk

05-02-2019
8,1

Paul uit: Heiloo

28-01-2019

Positieve ervaring:
Erik en zijn team hebben bij ons een prachtige serre gemaakt. Samen hebben we hem uitgedacht tot een voor ons heel fijne plek en ook het eindresultaat mag er zijn!

Verbeterpunten/ tips:
Houd goed in de gaten hoe er wordt gecommuniceerd over de timing/planning van de werkzaamheden en stel zeker dat de isolatie aan de randen van de fundering goed voor elkaar is.

Rob en Trudie uit: Andijk

18-12-2018

Positieve ervaring:
Alles in hoedanigheid met firma de Boer liep goed we zijn zeer tevreden en de serre heeft veel toegevoegde waarde voor ons leef plezier

uit: Wirdum

12-12-2018

Ervaring met: Tuinkamers

Lili en Remco uit: Heiloo

25-11-2018

Positieve ervaring:
Prachtige serre, eigenlijk helemaal wat we ervan verwacht hadden. Ons huis zwemt inmiddels in een zee van licht en de tuin maakt onderdeel uit van de woonkamer.
We hebben offerte opgevraagd bij meerdere serrebouwers en hadden het beste gevoel bij Erik. Daar hebben we geen moment spijt van gehad. Erik is recht door zee en houdt zich aan zijn afspraken; geen rare addertjes onder het gras tijdens de bouw. Ook is hij eigenlijk altijd direct bereikbaar voor eventueel overleg en advies. Wietse en Sietse (de uitvoerders in ons geval) zijn leuke, nette gasten en leveren daarbij vooral vakwerk af. Het eindresultaat mag er wezen. We gaan er lekker van genieten.

Willy uit: Oenkerk

20-07-2018

Ervaring met: Terrasoverkappingen

Positieve ervaring:
Prachtige terrasoverkapping van hoge kwaliteit en mooie materialen. We zijn er erg blij mee en het geeft zeker meer uitstraling aan het huis en de tuin.

Verbeterpunten/ tips:
Wij hadden verwacht dat de overkapping na installatie schoon opgeleverd zou worden. Dat was niet zo. Maar na overleg hierover is het alsnog schoongemaakt.
Het terugzetten van een buitenkraantje heeft wat lang op zich laten wachten.

M uit: Amsterdam

14-03-2018

Ervaring met: Serres, Puien/vouwwanden

Positieve ervaring:
de Boer Serrebouw heeft onze achtergevel/serre en glazen dak geplaatst. Alles werd heel secuur opgemeten en geplaatst. We zijn erg tevreden met het resultaat en de service

Esther uit: Heerenveen

07-03-2018

Ervaring met: Tuinkamers

Positieve ervaring:
Ontzettend blij met onze tuinkamer. Installateurs waren fantastisch. Ook in nazorg.

Verbeterpunten/ tips:
Er is nog geen foto gemaakt voor op jullie site van ons prachtig mooi resultaat (grapje)

fam. uit: WOUDSEND

01-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
onvermoeibaar en behulpzaam tijdens voorbereidende fase [tekeningen, vergunningen ed ] , hoge produkt kwaliteit en uitvoering, perfecte snelle nazorg en garantieafwikkeling

geen