Beoordelingen De Boer Serrebouw

• Advies en verkoop 8,5

Willy uit: Oenkerk

20-07-2018

Ervaring met: Terrasoverkappingen

Positieve ervaring:
Prachtige terrasoverkapping van hoge kwaliteit en mooie materialen. We zijn er erg blij mee en het geeft zeker meer uitstraling aan het huis en de tuin.

Verbeterpunten/ tips:
Wij hadden verwacht dat de overkapping na installatie schoon opgeleverd zou worden. Dat was niet zo. Maar na overleg hierover is het alsnog schoongemaakt.
Het terugzetten van een buitenkraantje heeft wat lang op zich laten wachten.

M uit: Amsterdam

14-03-2018

Ervaring met: Serres, Puien/vouwwanden

Positieve ervaring:
de Boer Serrebouw heeft onze achtergevel/serre en glazen dak geplaatst. Alles werd heel secuur opgemeten en geplaatst. We zijn erg tevreden met het resultaat en de service

Esther uit: Heerenveen

07-03-2018

Ervaring met: Tuinkamers

Positieve ervaring:
Ontzettend blij met onze tuinkamer. Installateurs waren fantastisch. Ook in nazorg.

Verbeterpunten/ tips:
Er is nog geen foto gemaakt voor op jullie site van ons prachtig mooi resultaat (grapje)

fam. uit: WOUDSEND

01-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
onvermoeibaar en behulpzaam tijdens voorbereidende fase [tekeningen, vergunningen ed ] , hoge produkt kwaliteit en uitvoering, perfecte snelle nazorg en garantieafwikkeling

geen

Hotel Café 't Dûke Lûk uit: Feanwâldsterwâl

20-02-2018

Positieve ervaring:
Vakmanschap is wat jullie uitstralen, verkopen en waarmaken.

Michiel uit: Roden

12-02-2018
8,1

Ervaring met: Serres, Puien/vouwwanden

Positieve ervaring:
Een heel mooi kwaliteitsproduct waar je wel een olifant aan kan ophangen. Wel met dunne profielen en dus maximaal glas overigens. Letterlijk de zon in huis.

Freerk uit: Aldtsjerk

01-02-2018

Ervaring met: Puien/vouwwanden

Positieve ervaring:
Goede uitleg,aanvullende advisering en goede nacontrole. Vriendelijk personeel.

marcel uit: groenekan

25-11-2017

Positieve ervaring:
Denken met de klant mee. No nonsense mentaliteit. Doen wat ze zeggen.

Mans uit: Tynaarlo

05-04-2017
7,5

Ervaring met: Tuinkamers

Positieve ervaring:
Tijdens de opbouw van de serre/tuinkamer goede ervaring met de beide mannen.

Verbeterpunten/ tips:
Communicatie in de periode tussen opdrachtverlening en daadwerkelijke uitvoering kan beter. Nadat de tekeningen gereed waren was er nagenoeg geen mogelijkheid om nog wijzigingen aan te brengen.

Rein uit: Frieschepalen

22-09-2015

Positieve ervaring:
Via De Boer ben ik nu de trotse eigenaar van een fantastisch mooie serre. De serre past ondanks andere gebruikte materialen, perfect bij ons huis. Dit had ik veel eerder moeten doen

Verbeterpunten/ tips:
Naast de gesprekken aan tafel met Erik, had ik graag vooraf een gesprek gehad met Wietze over de technische details. Dit had waarschijnlijk tot minder (her)werk.. Ook een betere afstemming vooraf met de installateur had ergernis voorkomen.