Beoordelingen De Boer Serrebouw

• Advies en verkoop 8,3

Mans uit: Tynaarlo

05-04-2017
7,5

Positieve ervaring:
Tijdens de opbouw van de serre/tuinkamer goede ervaring met de beide mannen.

Verbeterpunten/ tips:
Communicatie in de periode tussen opdrachtverlening en daadwerkelijke uitvoering kan beter. Nadat de tekeningen gereed waren was er nagenoeg geen mogelijkheid om nog wijzigingen aan te brengen.

Rein uit: Frieschepalen

22-09-2015

Positieve ervaring:
Via De Boer ben ik nu de trotse eigenaar van een fantastisch mooie serre. De serre past ondanks andere gebruikte materialen, perfect bij ons huis. Dit had ik veel eerder moeten doen

Verbeterpunten/ tips:
Naast de gesprekken aan tafel met Erik, had ik graag vooraf een gesprek gehad met Wietze over de technische details. Dit had waarschijnlijk tot minder (her)werk.. Ook een betere afstemming vooraf met de installateur had ergernis voorkomen.

Annika uit: Haarlem

14-09-2015

Ervaring met: Serres, Puien/vouwwanden

Positieve ervaring:
Prettig contact, snel reactie op vragen, mooi eindresultaat.

Verbeterpunten/ tips:
Over de werkwijze van de installateurs zijn wij iets minder te spreken.

Jan uit: Scheerwolde

13-07-2015
8,5

Positieve ervaring:
We hebben er echt een leefruimte bijgekregen. De werkwijze was professioneel en tot in detail goed verzorgd.

Verbeterpunten/ tips:
Wij hadden geen idee over de totale doorlooptijd van een half jaar voor een zodanig project.

w uit: wolvega

27-06-2015
9,8

Ervaring met: Terrasoverkappingen

zeer gedreven, staat voor de volle 100% achter zijjn bedrijf

Heleen uit: Alkmaar

26-06-2015

Positieve ervaring:
We zijn erg tevreden over de tuinkamer. Vanaf de informatieaanvraag word je goed begeleid, tot en met de plaatsing van het geheel. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en bekeken wat haalbaar en mogelijk is. De communicatie verloopt duidelijk en je weet waar je aan toe bent.

Leo uit: Doezum

04-04-2015

die weet je al

Verbeterpunten/ tips:
Je weet al hoe ik over je denk. neem deze enquete mee in je nazorg pakket. ipv via internet.

Henk uit: Oudkerk

02-04-2015

Positieve ervaring:
Wij hebben een geweldige serre aan het water gekregen en zijn er na 5 jaar nog altijd 100% tevreden mee.
Prachtige uitstraling, goed materiaal, goeie nazorg en garantie. Al met al prima!!

Willem uit: Ureterp

30-03-2015

Het is prettig werken met De Boer Serrebouw en genieten het
helejaar van de serre.

Verbeterpunten/ tips:
Op deze voet door gaan .

gerda uit: hilversum

23-03-2015

Positieve ervaring:
goeie service heel erg mooi gemaakt het ziet er prachtig uit en een opwardering van het huis we hadden een prettige samenwerking