Beoordelingen De Bedstee Beddenspeciaalzaak

Anne Marije uit: Purmerend

28-07-2019
9,6

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Uitstekende kwaliteit, zeer behulpzaam, klantvriendelijk, zorgvuldig.

Esmee uit: zaandam

08-06-2019

Ervaring met: matrassen, bedbodems

Positieve ervaring:
Erg vriendelijk geholpen in de winkel zelf

Jan uit: Koog aan de Zaan

06-06-2019

Ik ben: terugkerende klant

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, bedbodems, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
De Bedstee heeft zich keurig aan de afspraken gehouden. Op de afgesproken datum 's morgens het oude 2-persoonsbed weggehaald en 's avonds nieuwe seniorenbedden geplaatst. De bedden waren niet op tijd bij De Bedstee aangekomen en toen heeft men ze persoonlijk bij de fabriek opgehaald.

17-05-2019

Ervaring met: matrassen, kussens

Clemens uit: Zaandam

17-05-2019
9,7

Ik ben: terugkerende klant

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, bedbodems, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Keurige uitleg en vergelijking diverse producten. Zodat je makkelijker een keus kunt maken.
Lichaamsmeting, waardoor de juiste slaaphouding kan worden bepaald, wat merkbaar is aan het slaapcomfort.

Negatieve ervaring:
Een dekbedovertrek was op het moment van levering niet in voorraad. Na veertien dagen zelf gebeld hoe het ervoor stond.

T. uit: Krommenie

02-03-2019
9,7

Positieve ervaring:
Goed geadviseerd, op een correcte vriendelijke manier geholpen om een keuze te maken bij de aanschaf van een complete box spring combinatie.

Jim

01-03-2019

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: slaapkamers voor volwassenen

Positieve ervaring:
Wat zijn wij goed geadviseerd door de mensen van deze winkel! Je merkt meteen dat er veel vakkennis aanwezig is.
Ze nemen alle tijd voor je om je goed te helpen en te luisteren naar je wensen.

Josette uit: Zaandam

28-02-2019

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
We hebben flinke aankoop gedaan en daarbij een fantastische deal gesloten. Dus helemaal blij!!!

Negatieve ervaring:
Geen

Marieke uit: Zaandijk

28-02-2019

Ervaring met: matrassen, kussens

Positieve ervaring:
Prettig geholpen! We mochten de kussens testen en ik was achteraf blij want ik kon niet wennen. Ik slaap nu heerlijk op het alternatief. Er werd helemaal niet moeilijk over gedaan dat ik in de winkel zoveel kussens wilde uitproberen. En matras en kussens waren binnen ons budget.

Saskia uit: Zaandijk

30-01-2019
9,5

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Super vriendelijk personeel! Er wordt meegedacht.Er wordt geluisterd en goed geadviseerd. Wat je verwacht in een speciaalzaak, maar wat niet altijd meer zo vanzelfsprekend is.