Beoordelingen De Bedstee Beddenspeciaalzaak

T. uit: Krommenie

02-03-2019
9,7

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Goed geadviseerd, op een correcte vriendelijke manier geholpen om een keuze te maken bij de aanschaf van een complete box spring combinatie.

Jim

01-03-2019

Ervaring met: slaapkamers voor volwassenen

Positieve ervaring:
Wat zijn wij goed geadviseerd door de mensen van deze winkel! Je merkt meteen dat er veel vakkennis aanwezig is.
Ze nemen alle tijd voor je om je goed te helpen en te luisteren naar je wensen.

Josette uit: Zaandam

28-02-2019

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
We hebben flinke aankoop gedaan en daarbij een fantastische deal gesloten. Dus helemaal blij!!!

Negatieve ervaring:
Geen

Marieke uit: Zaandijk

28-02-2019

Ervaring met: matrassen, kussens

Positieve ervaring:
Prettig geholpen! We mochten de kussens testen en ik was achteraf blij want ik kon niet wennen. Ik slaap nu heerlijk op het alternatief. Er werd helemaal niet moeilijk over gedaan dat ik in de winkel zoveel kussens wilde uitproberen. En matras en kussens waren binnen ons budget.

Saskia uit: Zaandijk

30-01-2019
9,5

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Super vriendelijk personeel! Er wordt meegedacht.Er wordt geluisterd en goed geadviseerd. Wat je verwacht in een speciaalzaak, maar wat niet altijd meer zo vanzelfsprekend is.

28-01-2019

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens

28-01-2019

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Jessica

25-01-2019

Ik ben: eerste keer klant

Klant heeft gekocht: via de website (webshop)

Ervaring met: slaapkamers voor volwassenen

Positieve ervaring:
Via facebook en email contact gehad over een bedombouw en nachtkastjes die ik op de website gezien had. Ik heb een zeer snelle reactie van De Bedstee gehad en ik ben uitstekend geholpen. Tevens sloegen ze alles nog even op tot wij ons nieuwe huis hadden. Top service! Ik zou De Bedstee aan iedereen aanraden.

B

04-12-2018

Klant heeft gekocht: via de winkel

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kinderkamers/ tienerkamers, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Loes uit: Landsmeer

03-12-2018
9,7

Ervaring met: matrassen, dekbedovertrekken

Positieve ervaring:
Heel prettige klantbenadering, wijze van advisering en afhandeling. Makkelijk bereikbaar door parkeermogelijkheid voor de deur.