Beoordelingen Dave's Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,4

Sophie uit: Amsterdam

03-10-2018

Algehele mening:
Klantgericht, netjes en vriendelijk. Goede communicatie en vakwerk.

Marcel uit: Rijsenhout

23-09-2018

Algehele mening:
Het lijkt misschien overdreven, maar alles was werkelijk zeer goed. De kwaliteit van het werk top, met top producten tegen een betaalbare prijs. En dat door professionele, vriendelijke en meedenkende mensen uitgevoerd.

Adriaan uit: Amsterdam

07-09-2018

Melinda uit: AMSTERDAM

06-09-2018

Algehele mening:
Er is geen beter dan Dave!

Barry uit: Amstelveen

06-09-2018

Algehele mening:
Zeer goede schilders, hele prettige samenwerking en goede kwaliteit schilderwerk! Al met al zeker een aanrader!

Natasja uit: Haarlem

05-09-2018
9,6

Algehele mening:
Dave en Lisette en hun team hebben twee verdiepingen van ons huis in een zeer kort tijdsbestek geschilderd met enorm veel enthousiasme en professionaliteit: naast de muren hebben zij ook de plafonds met originele sierlijsten, plinten, radiatoren en glas-in-lood-deur zeer secuur geschilderd. Ook het kleuradvies dat zij van tevoren hadden gegeven was erg waardevol en passend bij de bouwstijl en lichtinval van ons huis. Enkele weken later hebben zij onze voordeur vakkundig hersteld na schade door derden, ook naar volle tevredenheid. Als er in de toekomst weer eens iets geschilderd moet worden zullen wij zeker weer een beroep doen op Dave's Schilderwerken!

Rense

03-12-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Niet vanwege de verf, maar op basis van zijn expertise.

Enkele maanden na een voorafgaande klus (vervangen van de raamtouwen) vond het binnenschilderwerk met reparatie van een barst in een binnendeur plaats. Bij het schuurwerk werd de verspreiding van stof in het huis voorkomen door een goed afzuigsysteem. De werkzaamheden verliepen op een plezierige en efficiƫnte wijze.

Ron uit: Purmerend

30-11-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goed schildersbedrijf. Levert heel goed werk

Dave heeft met zijn team al meerdere malen bij ons geschilderd. Offerte is duidelijk en helder. Hun schilderwerk is goed en zij werken netjes.

Jaap uit: Amsterdam

27-11-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede reputatie

Het was een week heel nat weer maar Dave en zijn mannen/vrouwen hebben de klus snel geklaard, helaas met onderbrekingen vanwege het weer. We waren zeer tevreden.

Job uit: Utrecht

27-11-2017
9,8

Je weet niet wat je meemaakt. Dave is super vriendelijk, netjes, ruim op tijd, informeert je correct en tijdig, en hij laat z'n werkplek brandschoon achter. Hij heeft ook, zonder meer geld te vragen, een deel van zijn werkzaamheden verzet (naar een voor hem heel onhandig tijdstip in het weekend) toen mijn dochtertje van 1 ziek was zodat zij thuis in bed kon blijven.
Het is zeker niet de goedkoopste optie maar je krijgt echt waar voor je geld! Huur m in!