Beoordelingen Dave's Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,3
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,7

Rense

03-12-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Niet vanwege de verf, maar op basis van zijn expertise.

Enkele maanden na een voorafgaande klus (vervangen van de raamtouwen) vond het binnenschilderwerk met reparatie van een barst in een binnendeur plaats. Bij het schuurwerk werd de verspreiding van stof in het huis voorkomen door een goed afzuigsysteem. De werkzaamheden verliepen op een plezierige en efficiƫnte wijze.

Ron uit: Purmerend

30-11-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goed schildersbedrijf. Levert heel goed werk

Dave heeft met zijn team al meerdere malen bij ons geschilderd. Offerte is duidelijk en helder. Hun schilderwerk is goed en zij werken netjes.

Jaap uit: Amsterdam

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede reputatie

Het was een week heel nat weer maar Dave en zijn mannen/vrouwen hebben de klus snel geklaard, helaas met onderbrekingen vanwege het weer. We waren zeer tevreden.

Job uit: Utrecht

9,8

Je weet niet wat je meemaakt. Dave is super vriendelijk, netjes, ruim op tijd, informeert je correct en tijdig, en hij laat z'n werkplek brandschoon achter. Hij heeft ook, zonder meer geld te vragen, een deel van zijn werkzaamheden verzet (naar een voor hem heel onhandig tijdstip in het weekend) toen mijn dochtertje van 1 ziek was zodat zij thuis in bed kon blijven.
Het is zeker niet de goedkoopste optie maar je krijgt echt waar voor je geld! Huur m in!

Ariane uit: Amsterdam

27-11-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Dit is de keuze van Daves schilderwerken.

Ik heb nog maar kort ervaring met Daves schilderwerken, en kan mij dus niet over alle onderdelen goed uitspreken.

Jacobus uit: Amsterdam

27-11-2017

Dave Looier is een man van zijn woord. Hij geeft snel en adequaat antwoord op je vragen. Fijn samenwerken.

Bartie uit: Amsterdam

26-11-2017

Prettig is dat er goed en degelijk geschilderd (of ander werk gedaan) wordt, dat er bij een mogelijke komende afwijking van de planning (tijdplanning of productplanning) contact wordt opgenomen, en dat afspraken (bijvoorbeeld: 'We zijn er maandag na de vakantie' worden nagekomen.
Voor dit werk betaalt men wel een flinke prijs (in geld), maar o.i. is het werk die prijs waard.

Ad uit: Purmerend

K uit: Purmerend

26-11-2017

Snel, goed en deskundig geholpen met een prima resultaat. Erg tevreden

Gerrit uit: Purmerend

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Aanbevolen door uzelf

In een woord, TOP. Kwaliteit, vakmanschap, goede communicatie.