Beoordelingen Dansk.nl

bernard uit: Dongen

J.A.M. uit: Herwijnen

Paul uit: Doetinchem

Positieve ervaring:
Boeken al vele jaren bij Dansk. Elke keer weer top geregeld. En aankomend voorjaar boeken we weer bij Dansk.

ruud uit: Ede nederland

7,5

Positieve ervaring:
alles snel en tot nu toe goed geregeld en aangegeven

Alwin uit: Boskoop

9,5

Positieve ervaring:
We moeten nog naar de gekozen bestemming gaan maar door de prettige website en rijke informatie die we ontvangen hebben voor en na het boeken is de voorpret maximaal aanwezig. Het aanbod is enorm en de huisjes zien er schitterend uit. De prijzen waren ook zeer gunstig (naseizoen) De actie incl. 2 dagen Legoland maken we ook dankbaar gebruik van.

anja uit: siddeburen

Anders

Positieve ervaring:
je word goed geholpen aan de telefoon. Persoonlijk weet ik niet want ben er nog niet geweest omdat dit niet nodig was. Alle papieren snel binnen. Niks op aan te merken eigenlijk. Ga zo door zou ik zeggen!!!!

Nynke uit: Sappemeer

8,5

Positieve ervaring:
Zeer snelle reactie en reispapieren snel ontvangen. Mooi volledig pakket met duidelijke informatie. Alleen jammer dat je miet alles in 1 keer kunt voldoen inclusief bedlinnen en eindschoonmaak. Dit maakt de totaal kosten beter inzichtelijk.

bram uit: harkema

Anders

Richard uit: Beverwijk

7,7

Positieve ervaring:
Vond ondanks de web based organisatie ze telefonisch ook goed bereikbaar zijn en persoonlijk en vriendelijk overkomen. Geeft een goed gevoel. Nu nog de reis daadwerkelijk ervaren.