Beoordelingen Damme Kunststoffen

Bedrijfsnaam: Visser Leeuwarden B.V.Aanbeveling: ja

J.J. uit: Schijndel

29-11-2016
9,5

Onlangs een maatwerk lekbak laten maken bij Damme Kunststoffen. Goed advies gekregen en zodoende de juiste keuze gemaakt. Eerlijke prijs en buitengewoon snel geleverd. Al met al erg tevreden!

Bedrijfsnaam: V-Wood InternationalAanbeveling: ja

Heleen uit: Rincon, BONAIRE CN

26-10-2016

De perspexkappen die we voor ons museum hebben besteld zijn mooi op maat gemaakt en tot aan onze deur afgeleverd. Ze waren netjes verpakt met alle maten er duidelijk op geschreven.

Bedrijfsnaam: Fundashon Mangazina di ReiAanbeveling: ja

Roland uit: Sprundel

26-09-2016

Damme kunstoffen heeft ons voortreffelijk geholpen en ook snelle afhandeling en snelle correcte levering.

Bedrijfsnaam: Bakkerij Roland van OersAanbeveling: nee

Patrick uit: Erembodegem - België

10-08-2016

Hoewel vrij duur levert deze firma kwaliteit af en neemt bij de minste twijfel over afmetingen, enz. onmiddellijk contact op. Liever wat meer betalen voor kwaliteit.

m uit: amsterdam

07-06-2016
9,5

t voelt gewoon goed, betrouwbaar en ben zeer tevreden!

Bedrijfsnaam: litteratorAanbeveling: ja

Erwin uit: Wormer

28-04-2016
8,5

Perfecte kwaliteit geleverd van plexiglas kappen voor onze computers.

Bedrijfsnaam: Studio ZestAanbeveling: ja

Henk uit: Landsmeer

26-04-2016

Ook ik als particulier ben goed geholpen door damme kunststoffen. Goede service, snel antwoord en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden over de service.

uit: Aalsmeer

26-04-2016

Damma Kunststoffen is een firma dat meedenkt met de klant, om tot passende oplossing te komen. Daarbij worden de op maat gemaakte producten, zoals afgesproken gemaakt en geleverd.
Door de ondersteuning van Damme, kunnen wij ook onze klanten een kwalitatief goed product leveren.

Bedrijfsnaam: BarbondogAanbeveling: ja

Herman uit: Nijmegen

14-04-2016

Bijzonder tevreden over het resultaat van onze displays voor ijsbekers. Van Damme heeft meegedacht met het ontwerp waardoor het er professioneel uitziet.

Bedrijfsnaam: IJssalon VincenzoAanbeveling: ja