Beoordelingen Damen & Groen

Greetje uit: Zeist

08-10-2018
7,4

Positieve ervaring:
Goed en vakkundig werk geleverd
Prettig personeel
Bij installatie verliep alles op rolletjes

Opmerking:
Presales afspraak 1e x kwam salesman niet opdagen. Daarna kostte het een aantal telefoontjes onzerzijds om weer in contact te komen.
Tweede afspraak werd afgezegd op het laatste moment.

Afspraak voor meten zou doorgebeld worden echter dat is niet gebeurd; meet-monteur stond om 7.45 uur ineens voor mijn deur.

Isabella uit: Zwartewaal

05-10-2018
8,1

Positieve ervaring:
Alles voldoet aan de verwachting, zoals in het offerte gesprek werd verteld. Mooie schuifpui, keurig geplaatst en afgewerkt.
Zeer vakkundig en uiterst correct en aardige vaklui.
De rommel van het wegbreken oude schuifpui werd netjes opgeruimd en afgevoerd.

Ellie uit: Hoogvliet

04-10-2018
7,3

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Vertegenwoordiger prima gelopen , positief allemaal

Opmerking:
Heb afgelopen maandag gebeld dat een geplaatste deur 28-9 niet goed sluit . Het is nu donderdagavond en nog niet teruggebeld hierover, jammer.

Wybo uit: zoeterwoude

02-10-2018
8,2

Positieve ervaring:
netjes geplaatst en ook netjes afgewerkt en ook de troep netjes opgeruimd

P uit: Wijk bij Duurstede

01-10-2018
7,1

Positieve ervaring:
Personeel werkt snel/vlot en schoon. Zijn goed bereikbaar, klantvriendelijk.

Opmerking:
De afwerking vonden wij wat minder mooi.

Arie uit: Strijen

21-09-2018

Positieve ervaring:
Als u op zoek bent naar een bedrijf om nieuwe kunststof kozijnen te plaatsen, dan kunt u stoppen met zoeken. U heeft met Damen en Groen de juiste al gevonden! Vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen ben ik heel tevreden. Verkoper Cees heeft me voorzien van heel veel informatie en een prima offerte gemaakt. Het besluit wie je uiteindelijk de opdracht geeft (er waren 6 bedrijven bij me langs geweest) is toch een gevoels kwestie. Maar de beloftes van Cees zijn ruimschoots goed gemaakt.
De monteurs Jan en Laurens hebben de kozijnen (hele woning) geplaatst in 4 dagen. Goede vaklui, die meedenken om tot goede oplossingen te komen. Alles heel mooi afgewerkt, boven verwachting. Afgezien van het stof, logisch natuurlijk, ruimden ze ook alles netjes op.
Al met al ben ik blij dat ik voor Damen en Groen heb gekozen. Het resultaat is super, grote complimenten!

Geen

frans uit: Zoelmond

13-09-2018
9,8

Positieve ervaring:
Duidelijke offerte. Werk goed uitgevoerd. Denken mee.

geen

Femke uit: Maarssenbroek

13-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen, Aluminium kozijnen

Positieve ervaring:
We hebben erg goede afspraken kunnen maken. De offerte was scherp t.o.v. andere aanbieders.
Het uitvoerend personeel was in een woord fantastisch! Als er iets tegenzat hoorde je geen gemopper, maar kwamen ze razendsnel met een oplossing. Ze waren uiterst vriendelijk en zelfs gezellig. Ze hebben (uiteraard buiten het stof om) alles keurig achtergelaten. Ik heb de installatie als zeer voorspoedig en prettig ervaren.

Opmerking:
De offerte was handmatig opgesteld, dus geen digitaal bestand. Dit is ietwat achterhaald misschien. Is iets onduidelijker dan een digitale versie (die we van andere bedrijven hadden ontvangen). Maar als er iets onduidelijk is kun je zeer gemakkelijk in contact komen en worden je vragen zeer snel beantwoord. Voordeel was trouwens wel dat ze meteen een prijs neer konden leggen wat dan weer een pluspunt is.

Piet uit: Nootdorp

12-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen, Dakkapellen

Positieve ervaring:
van 2 dakkapellen de kozijnen vervangen door kunststof en 1 dakkapel geheel gerenoveerd met kunststof. Kan alleen maar positief zijn. Mooie kwaliteit en kundig personeel.

Paul uit: Brielle

12-09-2018

Positieve ervaring:
Prima bedrijf, alles perfect afgewerkt.
Vakkundig personeel