Beoordelingen Damen & Groen

Sander uit: Rotterdam

09-10-2017
9,6

Positieve ervaring:
Nooit zulk goed vakmanschap gezien! Alle lof voor het proces en de uiteindelijke montage. Elke optie werd uitgelegd en er werd meegedacht aan de beste oplossing. Het materiaal is van superieure kwaliteit en de monteurs zijn niet alleen zeer goed in wat zij doen, maar ook gewoon gezellig. We hebben nu een aluminium schuifpui dat er zeker mag wezen.
Absoluut aan te bevelen!!

Marinus en feiktje uit: Culemborg

02-10-2017

Positieve ervaring:
Eerste contact prima met goede uitleg, montage zeer goed, netjes gewerkt en netjes achtergelaten. Eigen
initiatief getoond met wegwerken snoeren (bestaande) rolluiken. Een voorschot betalen is niet nodig, geeft vertrouwen.

Geen

B uit: Rotterdam

01-10-2017
8,2

Positieve ervaring:
goede verkoper goed materiaal en prima monteurs

Opmerking:
de handgreep valt tegen (teklein)

Elise uit: Zwijndrecht

01-10-2017

Joop uit: Amersfoort

28-09-2017

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Wij hebben voor de tweede keer een kozijn - nu met achterdeur - laten plaatsen. De kwaliteit van kozijn is prima: ziet er mooi strak uit in de juiste kleurstelling. De achterdeur ging na een paar dagen wat wringen maar binnen no time werd door het bedrijf gereageerd en het euvel verholpen. Chapeau !

geen

Hans uit: Culemborg

18-09-2017

16-09-2017

Positieve ervaring:
Alles werd opgelost, bij montage werd echt meegedacht op welke manier het mooiste resultaat werd neergezet, met oog voor details (wat je heel vaak anders ziet)

Opmerking:
Bij een raam was blijkbaar toch verkeerd ingemeten, waardoor het raam niet paste. Het beton van de muur moest worden weggeslepen wat een enorme hoeveelheid (plakkerig) stof gaf.

Marian uit: Leiden

12-09-2017

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Het bezoek van de vertegenwoordiger verliep evenals de vorige keer heel prettig: uitgebreide informatie en goede afspraken.
Dezelfde heren als bij de ramen, kwamen nu voor de deur. Ze gunnen zich nauwelijks pauze en leveren vakwerk. Waar voor je geld!
Als de klus geklaard is wordt alles netjes opgeruimd, zowel binnen als buiten. Wat mij betreft een echte aanrader Damen & Groen.

Cees uit: Nieuwegein

12-09-2017

Positieve ervaring:
Uitgevoerd zoals afgesproken. Prima gedaan.

Opmerking:
Een paar krassen op de schuifpui. In tegenstelling tot de vorige schuifpui, in de ochtend beslagen ramen aan de buitenkant.

angelique uit: Vianen

30-08-2017
6,8

snel werk geleverd.

Opmerking:
beschadiging op deur en draai en kiep raam
niet alle schroeven in kozijn geplaatst, kijk nu tegen gaatjes aan.
hordeur aan linker zijde geplaatst maar zit nu gelijk aan sleutelgat waardoor je deur moeilijker van slot krijgt.

een medewerker rookte veel tijdens plaatsen van kozijn dat is dan prima maar de peuken moest ik na afloop van de grond rapen omdat ik 2 kleine kids heb