Beoordelingen Dakkapel Warenhuis

7,6

Geert uit: Dordrecht

10-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Het voortraject liep heel erg soepel. Alles werd netjes geregeld en was ook helder. Aanvraag verliep ook goed.
De plaatsing ging ook goed. Het is een schitterende dakkapel.
Eén min-/verbeterpunt. Op de offerte stond dat het afval niet meegenomen zou worden (dat is op zich helder). Op de dag zelf werd er gezegd dat het afval wel meegenomen kon worden, maar dat er dan €75,00 contant betaald moest worden. Dat had mijn vrouw niet in huis en aangezien ze rust moet houden vanwege haar zwangerschap kon ze dat ook niet gaan halen. Vervolgens wordt het afval in big bags gedaan en naar beneden getild. Dat is op zich heel vriendelijk, maar daar hadden we niet om gevraagd. Vervolgens zegt de monteur dat m'n vrouw dan de big bags moet leeghalen, dat gaat dus niet vanwege haar zwangerschap... Vervolgens laten ze het afval in de big bags staan, maar krijgen we de volgende dag wel een factuur van €40,00 voor twee big bags. Dat voelt gewoon niet goed en kan netter. Ik heb gebeld en uiteindelijk mocht ik de big bags terugsturen. Dat kost me nog steeds €6,25, maar goed, dat is op zich niet heel veel als je bedenkt dat ik anders al het afval zelf naar beneden had moeten sjouwen. (Nu heb ik wel 100 dakpannen gered, die anders als afval weg waren gegaan). Leerpunt voor dakkapel warenhuis: 1) informeer je klanten vooraf over de kosten van het afvoeren van het afval; 2) geef ook de mogelijkheid om afval afvoeren op factuur te doen (monteur zei dat het contant moest); 3) 2 bigbags voor €40,00 is wel heel erg veel...

hendrik uit: drachten

10-07-2017

Vestiging: Groningen

Wendy uit: Lelystad

06-07-2017

Vestiging: Beuningen

Omschrijf uw ervaring:
Bedankt Dakkapel Warenhuis voor het plaatsen van onze dakkapel, wat is hij mooi geworden! Ook wil ik Hidde en Arjan in het bijzonder bedanken voor de gezellige ochtend, hun kennis en vakmanschap. Toppers! 👍

Nu zijn wij helemaal enthousiast geworden om mee te doen aan jullie winactie op Facebook. Wij hebben namelijk nog een plekje aan de voorkant 😉

Jeanpierre uit: Heerlen

18-03-2017

Vestiging: Groningen

Omschrijf uw ervaring:
Goede service en vriendelijke mensen zeker een aanrader

aafke uit: groningen

16-03-2017

In 1 woord geweldig

Arno uit: Drunen

11-03-2017
6,6

Vestiging: Beuningen

Omschrijf uw ervaring:
Communicatie kan beter. Was onduidelijk wat we precies zelf moesten doen! Raar dat er geen vensterbanken bij zitten.

Stephan uit: Alphen aan den Rijn

06-02-2017

Omschrijf uw ervaring:
Wij zijn heel blij met de geplaatste dakkapel door dakkapel Warenhuis. De service is goed, de montage en vakman schap is ook erg goed.
Zoals eerder gemeld zijn wij erg blij met hoe Hidde en Arjan te werk zijn gegaan en top mannen.
Wij raden ook zeker andere mensen aan als wij het horen dat hun opzoek naar een dakkapel om contact op te nemen met jullie.
En als wij in de toekomt ook een dakkapel aan de achterzijde van het huis willen laten plaatsen dan weten wij jullie te vinden :-)

Matthijs uit: Zoetermeer

23-01-2017

bas uit: marienberg

11-01-2017
9,6

Omschrijf uw ervaring:
perfect, afgezien van de perikelen van de aanloop tot het plaatsen ivm vertrek van Johan. Verder echt niets op aan te merken.