Beoordelingen Dakkapel Warenhuis

11-10-2017
7,8

Vestiging: Beuningen

Goede vakbekwame mensen.
alleen levering van 2 dakkappellen zou in een dag zijn maar werden 2 dagen ivm dat er maar max 7 meter dakkapellen op een dag geplaatst wordt kleine lettertjes in offerte.
Voor al de rest is er netjes en volgens afspraak gewerkt.

J uit: Bovenkarspel

21-09-2017

Omschrijf uw ervaring:
Prachtige dakkapel, volledig passend bij de stijl van onze woning.

Mark uit: Nieuw Weerdinge

15-09-2017

Goede service!

Michael uit: Barendrecht

31-08-2017

Omschrijf uw ervaring:
Vakkundige monteurs en goede service.
Zeer netjes gemonteerd en we zijn er superblij mee.

Alex uit: Apeldoorn

06-08-2017
7,6

Geert uit: Dordrecht

10-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Het voortraject liep heel erg soepel. Alles werd netjes geregeld en was ook helder. Aanvraag verliep ook goed.
De plaatsing ging ook goed. Het is een schitterende dakkapel.
Eén min-/verbeterpunt. Op de offerte stond dat het afval niet meegenomen zou worden (dat is op zich helder). Op de dag zelf werd er gezegd dat het afval wel meegenomen kon worden, maar dat er dan €75,00 contant betaald moest worden. Dat had mijn vrouw niet in huis en aangezien ze rust moet houden vanwege haar zwangerschap kon ze dat ook niet gaan halen. Vervolgens wordt het afval in big bags gedaan en naar beneden getild. Dat is op zich heel vriendelijk, maar daar hadden we niet om gevraagd. Vervolgens zegt de monteur dat m'n vrouw dan de big bags moet leeghalen, dat gaat dus niet vanwege haar zwangerschap... Vervolgens laten ze het afval in de big bags staan, maar krijgen we de volgende dag wel een factuur van €40,00 voor twee big bags. Dat voelt gewoon niet goed en kan netter. Ik heb gebeld en uiteindelijk mocht ik de big bags terugsturen. Dat kost me nog steeds €6,25, maar goed, dat is op zich niet heel veel als je bedenkt dat ik anders al het afval zelf naar beneden had moeten sjouwen. (Nu heb ik wel 100 dakpannen gered, die anders als afval weg waren gegaan). Leerpunt voor dakkapel warenhuis: 1) informeer je klanten vooraf over de kosten van het afvoeren van het afval; 2) geef ook de mogelijkheid om afval afvoeren op factuur te doen (monteur zei dat het contant moest); 3) 2 bigbags voor €40,00 is wel heel erg veel...

hendrik uit: drachten

10-07-2017

Vestiging: Groningen

Wendy uit: Lelystad

06-07-2017

Vestiging: Beuningen

Omschrijf uw ervaring:
Bedankt Dakkapel Warenhuis voor het plaatsen van onze dakkapel, wat is hij mooi geworden! Ook wil ik Hidde en Arjan in het bijzonder bedanken voor de gezellige ochtend, hun kennis en vakmanschap. Toppers! 👍

Nu zijn wij helemaal enthousiast geworden om mee te doen aan jullie winactie op Facebook. Wij hebben namelijk nog een plekje aan de voorkant 😉

Jeanpierre uit: Heerlen

18-03-2017

Vestiging: Groningen

Omschrijf uw ervaring:
Goede service en vriendelijke mensen zeker een aanrader