Beoordelingen Dakkapel.nl

H uit: Tilburg

17-12-2018
6,1

Positieve ervaring:
Monteur van vandaag alles netjes hersteld.

Verbeterpunten:
Afspraak beter nakomen dakkappel niet in één dag geplaats
Raam helaas kapot bij levering &geleiders van de rolluiken waren ze vergeten.
Vandaag is alles gemaakt.

Sander uit: Nieuwerkerk aan den ijssel

16-12-2018

Positieve ervaring:
Zeer betrouwbaar bedrijf. Komen heel goed dr afspraken na en werken zeer netjes en mooi product afgeleverd.
Hele mooie prijs.
De horren werden netjes na 2 weken na montage afgelverd.

Ben zeer te vreden.

D uit: Voorschoten

15-12-2018
1,0

Verbeterpunten:
Hele slechte ervaring. Zeer klantonvriendelijkheid. Eerste afspraak super positief. Daarna begon de ellende. Duurde lang voor de tekenaar aan de slag ging. Die nam ontslag en toen was het wachten op vervanging. Op dag van plaatsing werden er niet 3, maar 2 dakkapellen geplaatst. We hadden al betaald, dus helaas. Stomme fout.. Door 1 monteur zeer agressief benaderd. Ewout was ook heel onredelijk in zijn benadering. We hebben betaald voor diensten die we niet hebben gekregen. Ga NIET met dit bedrijf in zee!!

Mesut uit: Rhoon

03-12-2018

Positieve ervaring:
De twee medewerkers die het komen monteren, zijn superflex. Ook meedenkend. Zeker een aanrader.

Geen

Sebastiaan uit: Eindhoven

02-12-2018
1,0

Positieve ervaring:
Aanvankelijk leek alles in orde, offerte proces, levertermijn en plaatsen in 1 dag zoals afgesproken.
Daarna begonnen de problemen. Nog nooit in mijn leven zo'n klantonvriendelijk bedrijf tegengekomen.

De dakkapel lekt al maanden maar ze komen maar niet om het op te lossen.
Je word constant aan het lijntje gehouden, we gaan overleggen, we bellen terug, die persoon is er niet, die persoon doet dat niet meer, etc etc
Op een bepaald moment was er een afspraak gemaakt en die werd de dag ervoor weer afgezegd, zo ben je weer weken verder. Mailen naar Ewout helpt ook niet want hij antwoord niet.

Teveel problemen om op te noemen.. de constructie was te licht voor de overspanning, dat heb ik zelf door een ander bedrijf laten oplossen omdat dakkapel.nl dat weigerde te doen, de afvoerbuis van de CV ketel was afgebroken door het plaatsen, heeft de CV monteur weer moeten maken. De extra horren paste niet goed, heeft een extern bedrijf wat de horren maakt gemaakt (nadat ze vergeten waren dit door te geven..). Een plafondplaat zit los, is af fabriek niet eens geniet. Tot slot blijkt nu dat de dakbedekking niet goed zit waardoor er water achter kan komen.

Kortom, veel kosten gemaakt, veel tijd verloren, veel stress en nog niet goed.

Verbeterpunten:
Communicatie, afspraken nakomen, kwaliteitscontrole fabriek, klantvriendelijkheid, service, ...

Johan uit: Hilversum

01-12-2018

Positieve ervaring:
Heel fijn zaken gedaan. Aanpassingen tussentijds geen probleem. Vriendelijk personeel. Mooie materialen gebruikt.

Mijn bezem hebben ze gebroken ; ) haha

Djahangir uit: Den haag

13-11-2018

Positieve ervaring:
Good and professional staff, hard and decent working people

R uit: Deventer

10-11-2018

Positieve ervaring:
Netjes afgeleverde dakkappel geplaatst door Kevin en Gerrit. Prima mannen met ervaring.

Verbeterpunten:
- Geef bij de offerte ook aan de klanten hun trap met vloerbedekking af moeten dekken i.v.m. het vele zaagsel wat vrij komt.

Andre uit: Zoetermeer

08-11-2018

Positieve ervaring:
Top bedrijf!!! Alle afspraken netjes nagekomen, vergunning goed geregeld, en goede kwaliteit van de dakkapellen, netjes geplaatst en afgewerkt door vaklui!! Zeer tevreden...

R uit: Ijsselstein

16-10-2018