Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 9,1

Johanna

16-02-2018

Positieve ervaring:
Nadat Ewout langs was geweest voor een offerte vonden we het raar dat er na genoeg niet in prijs onderhandeld kon worden ( het gaat immers over een flink bedrag). We hebben meerdere offertes aangevraagd waarop het duidelijk werd waarom. De prijs is al super scherp!!!!
De verdere communicatie verliep via de telefoon en mail. Heel erg fijn waren de adviezen die gegeven werden en alle mailjtes die zo snel beantwoord werden omdat de vergunning maar niet werd goed gekeurd. Er werd ook goed rekening gehouden met de wensen bij de aanpassingen.
Al het personeel even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
We ziin zeer tevreden en bevelen zekers bij andere dakkapel.nl aan!!!

Johnny uit: Ede

29-12-2017

Positieve ervaring:
Van begin dat de adviseur langs kwam tot de dag van de montage is alles goed verlopen.
Er werd goed geluisterd en meegedacht naar hoe je de dakkapel wilt hebben.
Wat ik ook wel leuk vond dat je netjes via de mail op de hoogte word gehouden. kreeg zelfs een dag voor de montage een foto van de dakkapel doorstuurd. Helemaal top!

Ellen uit: Amsterdam

18-12-2017

Positieve ervaring:
Dakkapellen Online reageert snel op een offerteverzoek en bellen later ook snel terug. Ze denken mee in wat handig en praktisch is qua dakkapel en qua leveringszaken. Dakkapel Online is heel toegankelijk.

Geen

Frank uit: Driebergen

18-12-2017

Positieve ervaring:
In april 2016 heeft Dakkapel.nl een dakkapel op de achterkant van onze woning geplaatst. Wij zijn hier zo tevreden over dat we hebben besloten om aan de voorkant van de woning ook een dakkapel door Dakkapel.nl te laten plaatsen.

Verbeterpunten:
Alles ging perfect. Dus geen verbeterpunten

Ingrid uit: Gorssel

12-12-2017

Positieve ervaring:
Goed geadviseerd en vlotte levering, de dakkapel is netjes geplaatst in 1 dag we zijn super tevreden.

B. uit: LELYSTAD

08-12-2017
9,9

Positieve ervaring:
Vandaag is onze dakkapel geplaatst. Vriendelijk personeel dat met je meedenkt bij het inmeten en bij het plaatsen. Kwaliteit voor een redelijke prijs en service waar menig bedrijf nog wat van kan leren. Kortom wij bevelen Dakkapel van harte aan.

Tim uit: Apeldoorn

07-12-2017

Positieve ervaring:
Super blij en tevreden met onze prachtige dakkapel. Perfect op maat en nog mooier dan we hadden verwacht . Ook de medewerkers die hem geplaatst hebben waren erg vriendelijk , dachten mee en waren bereid stapje extra te doen!

Verbeterpunten:
Geen op- of aanmerkingen.

Martin uit: Katwijk

03-12-2017
6,5

Positieve ervaring:
We hebben twee prachtige, vergunningsvrije dakkapellen laten plaatsen. Wat een zee van ruimte en licht! Dakkapel.nl werd door kennisen aanbeloven. De eerste indruk was zeer goed, Ewout komt erg zelfverzekerd over en zijn kennis is groot, we gingen vrij snel akkoord met de (zeer scherpe) offerte voor 2 dakkapellen.
De plaatsing van de kleinere dakkapel verliep nagenoeg vlekkeloos we zijn er zeer tevreden over.
De tweede (grotere) dakkapel bleek niet te passen en plaatsing werd uitgesteld, volgens Ewout zou alles goed komen, dat was toen heel geruststellend, dus we bleven rustig en geduldig afwachten.
Uiteindelijk zijn de medewerkers van dakkapel.nl nog zeven keer langs geweest om de tweede dakkapel te plaatsen/aan te passen/ herstellen, en rolluiken/ kozijnen/ beschadigd glas te vervangen. De mannen zijn zeer vriendelijk en harde werkers. Ze doen hun best om problemen op te lossen en fouten van de werkplaats te herstellen. Ze zijn deskundig en
meedenkend, daar hebben we veel waardering voor.

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Bij ons zijn de werkzaamheden wat uitgelopen, Maar de problemen werden uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, eind goed, al goed.

Als we ooit een derde dakkapel laten plaatsen zullen we Dakkapel.nl zeker in overweging nemen.

Nauwkeurigheid

Een betere controle in de werkplaats of alles klopt met de tekeningen had bij ons de fouten eerder aan het licht gebracht, dat had heel wat ritjes bespaard.
Fouten bij de tweede dakkapel werden pas ontdekt op de dag van plaatsing.

Communicatie

Communicatie was matig, ook binnen het bedrijf, hetgeen leidt tot misverstanden.
Het stoorde ons dat we steeds zelf contact moesten zoeken om te informeren naar de stand van zaken. Voortaan graag aktief de klant op de hoogte houden, scheelt een hoop tijd, irritatie en energie.

Uiteindelijk zijn we met Dakkapel een passende compensatie overeengekomen waar beide partijen tevreden over zijn.

Simon uit: De Lier

25-11-2017

Positieve ervaring:
De dakkapel kon geleverd worden op de door ons gewenste datum. Door het slechte weer, is het uitgesteld naar de eerste zaterdag. Petje af hoe snel de dakkapel geplaatst is. Binnen 4 uur stond de dakkapel er op en is op aanvraag een groot kiepraam naar de overkant geplaatst. Dat alles voor een mooie prijs!

Verbeterpunten:
Op de dag van de plaatsing werd er veel regen voorspeld. Daarom moesten wij tekenen voor evt waterschade. Als we dit van te voren hadden geweten, hadden we voorzorgsmaatregelen genomen. Nu kon het niet doorgaan en liep onze eigen verbouwingsplanning in de soep.

René uit: Pijnacker

22-11-2017
9,8

Positieve ervaring:
Het hele proces (aankoop, voorbereiding, plaatsen) en het eindresultaat als zeer positief ervaren. De verkoper was erg vriendelijk en prettig in omgang en ook de monteurs waren gezellige vaklui die zorgen voor een prachtig resultaat. Niet voor niets heb ik deze firma al bij meerdere partijen aangeraden.

Verbeterpunten:
Het geheel was top en de volgende twee punten kunnen onder de noemer muggenziften worden geschaard:
- De daktrim is in de standaard aluminiumkleur geleverd en had eigenlijk wit moeten zijn.
- Er is door de monteurs gekozen voor een constructie waarbij de draagbalken lager liggen dan het plafon vanwege de zonnecollectoren. Het zou beter zijn geweest als dit vooraf was besproken, aangezien de zonnecollectoren voor mij van ondergeschikt belang zijn.