Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 9,1

Mascha uit: Zeist

24-05-2018

Positieve ervaring:
Dakkapel.nl heeft een prachtige houten dakkapel op maat voor ons gerealiseerd. Geen standaard maat of ontwerp, maar helemaal passend bij de andere dakkapellen op ons jaren ‘30 huis. We zijn over alle details tevreden incl de draai/kiep ramen en waterafvoer. Chapeau.

Martin uit: Abcoude

18-05-2018

Positieve ervaring:
xSnelle opname, snelle offerte, snelle levering. Uitstekend en vriendelijke medewerkers.
Resuktaat een prachtige dakkapel.

Winnifred uit: Vaassen

07-05-2018

Positieve ervaring:
Alles wordt gedaan, geleverd, nagekomen etc. zoals afgesproken.
Alles verliep goed.

Sascha & Anouk uit: Hilversum

01-05-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn op een zeer vriendelijk en professionele manier benaderd door dakkapel.nl. Eerst een open gesprek gehad met Ewout. En een offerte laten maken. Fijn gevoel aan het gesprek over gehouden. Maar hadden nog wat afspraken staan om dakkapellen te bekijken. Maar toch het beste gevoel bij Ewout. Kwam zonder probleem nog een keer langs,en nogmaals de offerte door genomen en wat aanpassing gedaan. En vervolgens de afspraak op korte termijn ingepland. Verder Duidelijk informatie versterking. Goed bereikbaar voor vragen via de telefoon en e mail.

F. uit: /

01-05-2018

Positieve ervaring:
We wilde op korte termijn een dakkapel plaatsen voor bij ons op de zolder. Binnen twee maanden was alles geregeld; van het eerste telefonisch contact tot de afwerking van de dakkapel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en gaven goede tips!

Peter uit: Berkel en Rodenrijs

18-04-2018

Positieve ervaring:
Top kwaliteit dakkapel en vakkundig personeel

Verbeterpunten:
Communicatie qua planning kan beter

Robert uit: Den Haag

17-04-2018

Positieve ervaring:
De jongens kwamen vanmorgen rond 08:45 uur aan ze zijn meteen aan de gang gegaan metvhetvslopen van het dak en voor we het wisten stond de dakkapel erop. 14:00 uur waren de jongens klaar alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Helemaal top gedaan. Ga zo door

Geen

Sebastiaan uit: Hilversum

13-04-2018

Positieve ervaring:
Goed advies en duidelijke communicatie,
staan echt voor je klaar en zetten duidelijk een stap extra voor je.

Ivo uit: Zutphen

13-04-2018

Positieve ervaring:
Goede mensen, prima prijzen en een super eindresultaat; een aanrader!

Michel uit: Edam

29-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
Na de eerste mail meteen al een concurrerende offerte mogen ontvangen. Ewout luisterde vooral goed naar de klant en kon eigenlijk al onze wensen inwilligen. Daarnaast had hij mooie voorbeelden bij zich waardoor wij de afwerking nog mooier en passender konden laten maken. Daarnaast zeer snel geleverd en deskundig geplaatst.

Verbeterpunten:
Exacte plaats (hoogte op het dak) moest op de dag van plaatsing iets worden aangepast. Wellicht dat dit vooraf nog beter berekend had kunnen worden.