Beoordelingen Dakkapel.nl

René uit: Pijnacker

22-11-2017
9,8

Positieve ervaring:
Het hele proces (aankoop, voorbereiding, plaatsen) en het eindresultaat als zeer positief ervaren. De verkoper was erg vriendelijk en prettig in omgang en ook de monteurs waren gezellige vaklui die zorgen voor een prachtig resultaat. Niet voor niets heb ik deze firma al bij meerdere partijen aangeraden.

Verbeterpunten:
Het geheel was top en de volgende twee punten kunnen onder de noemer muggenziften worden geschaard:
- De daktrim is in de standaard aluminiumkleur geleverd en had eigenlijk wit moeten zijn.
- Er is door de monteurs gekozen voor een constructie waarbij de draagbalken lager liggen dan het plafon vanwege de zonnecollectoren. Het zou beter zijn geweest als dit vooraf was besproken, aangezien de zonnecollectoren voor mij van ondergeschikt belang zijn.

Marcel uit: Weert

09-11-2017

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste moment dat Ewout binnen kwam straalde dit voor mij een vertrouwd gevoel uit.
Toen hij mij de prijs liet zien was ik eigenlijk al verkocht.
Alle opties die ik graag wilde waren geen probleem.
Op de dag van de plaatsing kwamen er 2 leuke gasten die verstand van zaken hadden.
Niet alleen hadden de jongens nog enkele tips, maar het was ook geen probleem om even mijn wasmachine met de kraan naar beneden te halen ipv mijn rug kapot te tillen.
In enkele uren van niets een mooie dakkapel rijker.
Ewout is een man van zijn woord.
Ik heb dan ook niets meer als lof voor Dakkapel.nl.
Ik raad dan ook aan ieder die een dakkapel zoekt even met dakkapel.nl contact op te nemen.
Met vriendelijke groeten, Fam Berkers uit Weert.

Geen opmerkingen

Eddy uit: Amersfoort

03-11-2017
9,5

Positieve ervaring:
Binnen een week na aanvraag van een offerte werd alles opgemeten en een prijs ter plekke al bepaald. De offciele offerte volgde niet veel later via email en met een duidelijke bouwtekening. Na akkoord kregen wij duidelijke instructies inzake de voorbereiding. (Ruimte leeghalen afdekken van spullen etc.) Op de dag van plaatsing op de afgesproken tijd (07.30 uur) was het bouwteam aanwezig. Sympathieke harde werkers. Wij hebben een zeer grote dakkapel besteld en deze moest op het dak in elkaar gemonteerd worden. ( kon vanwege de grootte niet kant en klaar vervoerd en geplaatst worden). Desondanks was de klus om 15.00 uur geklaard. Omdat wij er voor kozen om de dakkapel van binnen verder zelf af te werken, kregen wij practische tips van het bouwteam, waar we een eind mee op weg geholpen zijn. Geen spijt gehad van onze keuze. Goede prijs (zeker niet te hoog) met een heel mooi resultaat. Zeer tevreden.

Verbeterpunten:
Kan ik zo niet bedenken.

Milou uit: Haarlem

03-10-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben een dakkapel in mei 2017 aan de voor- en achterzijde laten plaatsen door dakkapel.nl. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.
Via Google kwamen wij bij hen terecht.

Fijn dat er wordt meegedacht over de mogelijkheden en de indeling van de ruimte en de dakkapellen.

Uitstekende prijs van dakkapel.nl in vergelijking tot andere aanbieders.
Ik denk dat je pas na 5 of 10 jaar wat over de kwaliteit kan zeggen, maar wij hebben hier alle vertrouwen in.

L uit: Uithoorn

26-09-2017
4,6

Positieve ervaring:
eerdere beoordeling is gemaakt op basis van de ervaring van de dakkapellen na een paar dagen. echter we zijn nu 3 maanden verder en de aftersale is betreurend matig. Tevens zijn er fouten in de plaatsing ontdekt.

Verbeterpunten:
Onze klusjesman om de zolder op te knappen kwam 2 maanden na plaatsing van de dakkapel. Toen vernamen wij voor het eerst dat de dakkapel aan de voorzijde 8 cm(!) lager ligt dan de dakkapel aan achterzijde. Foutief ingemeten dus. Tevens zijn de dakkapellen bevestigd aan een muur die zo poreus was dat er geen houvast was voor de dakkapellen. De klusjesman moest aan de slag dus na oplevering direct dakkapel.nl (ewout) geinformeerd en gevraagd om een oplossing. Tot op heden niets gehoord. Aftersale is erg slecht, de koop is gesloten en vervolgens lijkt het dakkapel.nl niet meer te interesseren.

Pauline uit: Geervliet

20-09-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk, snel en bekwaam.

Verbeterpunten:
Een bouwstofzuiger mee en zeil om de andere ruimten af te sluiten.

Jeffrey uit: Amsterdam

08-09-2017
7,0

Positieve ervaring:
Vlotte verkoop en levering. Niet duur.

Verbeterpunten:
Communicatie tussen verkoop, bouw en klant over bouwprocedure

Hilda uit: Greef

13-08-2017

Positieve ervaring:
Wat wij erg gewaardeerd hebben is dat de 3 medewerkers o.l.v. Bas ter plekke hebben opgelost wat vanuit de werk plaats verkeerd was aangeleverd. Keurig alles omgezet en het bedrijf mag zeker blij zijn met zulke harde werkers.
Echt top mannen!

Verbeterpunten:
Wellicht de check of alles aanwezig is en klopt voordat de dakkapel naar de klant gaat.
Ook de steunen voor de rolluiken hadden een verkeerde maat.

Maurice uit: Rotterdam

10-08-2017

Positieve ervaring:
Netjes geplaatst hard werkend personeel.
Waren wat kleine puntjes. Waaronder een steunbalk die niet goed zat maar alles word prima opgelost zoals het hoort. De eigenaar Ewout is een man van zijn woord.. Als de afspraak over 2 weken ook netjes word nagekomen is alles top

Geen. Alles is prima opgelost

Angela uit: Zoetermeer

04-08-2017

Positieve ervaring:
Vanaf begin tot einde levering goede begeleiding gehad. Betrokkenheid ook super. Geen verkooppraatjes maar ze doen wat ze zeggen. Hebben met ons meegedacht en wij konden altijd bellen. Het plaatsen van de dakkapel ging ook super. Personeel weet waarmee ze bezig zijn

Hebben wij niet