Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 9,1

12-10-2018
9,8

Positieve ervaring:
Vriendelijke kennismaking en inmeting, nette offerte en uiteindelijk een top dakkapel geplaatst! Met 5 uurtjes klaar en alles netjes achtergelaten.. Een aanrader!

Frank uit: Zoetermeer

05-10-2018
9,8

Positieve ervaring:
Een prachtig resultaat. Het personeel ging op de dag van plaatsing proffesioneel te werk en is daarnaast zeer klantvriendelijk. Je kon duidelijk zien dat dit bedrijf gespecialiseerd is binnen dit vakgebied. Binnen een halve dag waren de 2 dakkappellen geplaatst en opgeleverd.
Er werd vanaf het eerste contact goed met ons meegedacht ook kwa prijs kwamen we er met hen goed uit. Zeer tevreden!

Verbeterpunten:
1 tip, communicatie tussen adviseur en peroneel over gemaakte afspraken. Er was 1 afspraak niet doorgekomen bij het personeel wat zorgde voor een kleine verwarring. Dit is overgens ook zeer proffesioneel opgelost. Verder geen bijzonderheden.

Dennis uit: Blaricum

02-09-2018

Ed uit: Hoogland

06-07-2018

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig en enthoisiaste medewekers. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn.
Zoek niet verder want dit is echt een aanrader!

Geen

Ilja uit: Almere

05-07-2018

Positieve ervaring:
Onwijs professioneel, snel en kwalitatief. Eerst afspraak thuis voor advies, daarna duidelijke offerte en via e-mails wordt je opende hoogte gehouden van de voortgang. Wij vonden dit erg prettig. Plaatsing binnen 4 uur, bizar hoe snel dat gaat. We hebben een leuk filmpje ervan gemaakt.

Alex uit: Eindhoven

26-06-2018

Positieve ervaring:
Tijdens het aanvragen van verschillende offertes heb ik dakkapel.nl ook een offerte aanvraag laten doen. Hier kreeg ik direct een reactie, werd ik vriendelijk te wordt gestaan en heb ik direct een afspraak gemaakt.
De heer Mundt kwam bij ons op de afspraak en heeft na een korte introductie de metrages opgenomen en kon ons gelijk een goed voorstel doen die eigenlijk alle tot dan toe gekregen offertes in snelheid, kwaliteit en prijs voorbij streefde. Hierop hebben wij toen vanwege de betrouwbaarheid en eerdere goede communicatie direct een akkoord op gegeven.
Zowel het contact na het akkoord, dag voor de plaatsing, tijdens plaatsing en na het plaatsen waren allen uitstekend. Ik zou dakkapel.nl zeker aanraden bij kennissen en vrienden. Keep up the good work.

Geen verbeterpunten.

Karin uit: Zwanenburg

25-06-2018
2,0

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring met dit bedrijf, Ga niet met dit bedrijf in zee. Dakkapel is afgeleverd zonder mastiekafschot, een raamhor die niet past, een screen zonder schakelaar.
Zodra de nota is voldaan zijn ze niet meer bereikbaar en bellen ze niet meer terug.

Mascha uit: Zeist

24-05-2018

Positieve ervaring:
Dakkapel.nl heeft een prachtige houten dakkapel op maat voor ons gerealiseerd. Geen standaard maat of ontwerp, maar helemaal passend bij de andere dakkapellen op ons jaren ‘30 huis. We zijn over alle details tevreden incl de draai/kiep ramen en waterafvoer. Chapeau.

Martin uit: Abcoude

18-05-2018

Positieve ervaring:
xSnelle opname, snelle offerte, snelle levering. Uitstekend en vriendelijke medewerkers.
Resuktaat een prachtige dakkapel.

Winnifred uit: Vaassen

07-05-2018

Positieve ervaring:
Alles wordt gedaan, geleverd, nagekomen etc. zoals afgesproken.
Alles verliep goed.