Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 9,1

Pauline uit: Geervliet

20-09-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijk, snel en bekwaam.

Verbeterpunten:
Een bouwstofzuiger mee en zeil om de andere ruimten af te sluiten.

Jeffrey uit: Amsterdam

08-09-2017
7,0

Positieve ervaring:
Vlotte verkoop en levering. Niet duur.

Verbeterpunten:
Communicatie tussen verkoop, bouw en klant over bouwprocedure

Hilda uit: Greef

13-08-2017

Positieve ervaring:
Wat wij erg gewaardeerd hebben is dat de 3 medewerkers o.l.v. Bas ter plekke hebben opgelost wat vanuit de werk plaats verkeerd was aangeleverd. Keurig alles omgezet en het bedrijf mag zeker blij zijn met zulke harde werkers.
Echt top mannen!

Verbeterpunten:
Wellicht de check of alles aanwezig is en klopt voordat de dakkapel naar de klant gaat.
Ook de steunen voor de rolluiken hadden een verkeerde maat.

Maurice uit: Rotterdam

10-08-2017

Positieve ervaring:
Netjes geplaatst hard werkend personeel.
Waren wat kleine puntjes. Waaronder een steunbalk die niet goed zat maar alles word prima opgelost zoals het hoort. De eigenaar Ewout is een man van zijn woord.. Als de afspraak over 2 weken ook netjes word nagekomen is alles top

Geen. Alles is prima opgelost

Angela uit: Zoetermeer

04-08-2017

Positieve ervaring:
Vanaf begin tot einde levering goede begeleiding gehad. Betrokkenheid ook super. Geen verkooppraatjes maar ze doen wat ze zeggen. Hebben met ons meegedacht en wij konden altijd bellen. Het plaatsen van de dakkapel ging ook super. Personeel weet waarmee ze bezig zijn

Hebben wij niet

L uit: Uithoorn

12-07-2017

Positieve ervaring:
de medewerkers die de dakkapellen plaatsen waren beleefd, verzorgd en uiterst netjes. Daarnaast ook harde werkers. De dakkapel is prachtig, bij de offerte opstellen werd goed meegedacht. Ik kan een ieder dakkapel.nl aanraden. Prijs/kwaliteit verhouding is subliem.

Verbeterpunten:
wij hadden ook horren meegenomen in de opdracht. Deze werden niet direct geleverd maar moesten nog besteld worden. De handvaten van de kozijnen zijn ook van kunststof waardoor het iets goedkoper aanvoelt, maar het functioneert goed. Door de drukte moest de hijskraan weg na het plaatsen van de eerste dakkapel en moest er 2,5 uur gewacht worden op een nieuwe hijskraan. Niet goed gepland dus.

Fam uit: Den haag

12-07-2017

Positieve ervaring:
Mooie dakkapellen en snel geplaatst. Zeer vriendelijk personeel die de tijd Namen om alles uit te leggen.

Verbeterpunten:
De offerte zou wat duidelijker mogen zijn wij hadden bepaalde werkzaamheden begrepen die er niet bij zaten

Raoul uit: Uithoorn

03-07-2017

Positieve ervaring:
Begin september 2016 is onze dakkapel geplaatst, wat een snelle levering was. De verkoper Jaap heeft ons goed geholpen bij het bedenken hoe te plaatsen en hoe groot. Bij de plaatsing bleek wel dat er een meetfout was gemaakt met de raamstijl, maar achteraf pakte dat juist goed uit in het afwerken. De plaatsing ging erg snel en ook erg netjes, alles werd netjes opgeveegd.
Nu een paar maanden later nog steeds erg tevreden, alles zit nog goed, geen dingetjes gehad. Ook goed dat Jaap de dag van plaatsen nog langs kwam. Erg tevreden over het geheel.

Geen

Heleen uit: Alkmaar

22-05-2017
1,0

Onbetrouwbare partij

Verbeterpunten:
Zal nooit meer een dakkapel bij hen bestellen. Ze houden geen rekening met maatvoering, wat mogelijk is of niet en welke vereiste er aan een dakkapel zijn. En nooit bereikbaar of getracht contact te zoeken om tot een oplossing te komen

Paul uit: Weesp

15-05-2017
9,9

Positieve ervaring:
Fijne ervaring bij dakkapel.nl. Dakkapellen zien er mooi uit! Scherpe prijs, afspraken worden nageleefd, geen verrassingen. Ik ben er heel blij mee!