Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 9,1

Ed uit: Hoogland

06-07-2018

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig en enthoisiaste medewekers. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn.
Zoek niet verder want dit is echt een aanrader!

Geen

Ilja uit: Almere

05-07-2018

Positieve ervaring:
Onwijs professioneel, snel en kwalitatief. Eerst afspraak thuis voor advies, daarna duidelijke offerte en via e-mails wordt je opende hoogte gehouden van de voortgang. Wij vonden dit erg prettig. Plaatsing binnen 4 uur, bizar hoe snel dat gaat. We hebben een leuk filmpje ervan gemaakt.

Alex uit: Eindhoven

26-06-2018

Positieve ervaring:
Tijdens het aanvragen van verschillende offertes heb ik dakkapel.nl ook een offerte aanvraag laten doen. Hier kreeg ik direct een reactie, werd ik vriendelijk te wordt gestaan en heb ik direct een afspraak gemaakt.
De heer Mundt kwam bij ons op de afspraak en heeft na een korte introductie de metrages opgenomen en kon ons gelijk een goed voorstel doen die eigenlijk alle tot dan toe gekregen offertes in snelheid, kwaliteit en prijs voorbij streefde. Hierop hebben wij toen vanwege de betrouwbaarheid en eerdere goede communicatie direct een akkoord op gegeven.
Zowel het contact na het akkoord, dag voor de plaatsing, tijdens plaatsing en na het plaatsen waren allen uitstekend. Ik zou dakkapel.nl zeker aanraden bij kennissen en vrienden. Keep up the good work.

Geen verbeterpunten.

Karin uit: Zwanenburg

25-06-2018
2,0

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring met dit bedrijf, Ga niet met dit bedrijf in zee. Dakkapel is afgeleverd zonder mastiekafschot, een raamhor die niet past, een screen zonder schakelaar.
Zodra de nota is voldaan zijn ze niet meer bereikbaar en bellen ze niet meer terug.

Mascha uit: Zeist

24-05-2018

Positieve ervaring:
Dakkapel.nl heeft een prachtige houten dakkapel op maat voor ons gerealiseerd. Geen standaard maat of ontwerp, maar helemaal passend bij de andere dakkapellen op ons jaren ‘30 huis. We zijn over alle details tevreden incl de draai/kiep ramen en waterafvoer. Chapeau.

Martin uit: Abcoude

18-05-2018

Positieve ervaring:
xSnelle opname, snelle offerte, snelle levering. Uitstekend en vriendelijke medewerkers.
Resuktaat een prachtige dakkapel.

Winnifred uit: Vaassen

07-05-2018

Positieve ervaring:
Alles wordt gedaan, geleverd, nagekomen etc. zoals afgesproken.
Alles verliep goed.

Sascha & Anouk uit: Hilversum

01-05-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn op een zeer vriendelijk en professionele manier benaderd door dakkapel.nl. Eerst een open gesprek gehad met Ewout. En een offerte laten maken. Fijn gevoel aan het gesprek over gehouden. Maar hadden nog wat afspraken staan om dakkapellen te bekijken. Maar toch het beste gevoel bij Ewout. Kwam zonder probleem nog een keer langs,en nogmaals de offerte door genomen en wat aanpassing gedaan. En vervolgens de afspraak op korte termijn ingepland. Verder Duidelijk informatie versterking. Goed bereikbaar voor vragen via de telefoon en e mail.

F. uit: /

01-05-2018

Positieve ervaring:
We wilde op korte termijn een dakkapel plaatsen voor bij ons op de zolder. Binnen twee maanden was alles geregeld; van het eerste telefonisch contact tot de afwerking van de dakkapel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en gaven goede tips!

Peter uit: Berkel en Rodenrijs

18-04-2018

Positieve ervaring:
Top kwaliteit dakkapel en vakkundig personeel

Verbeterpunten:
Communicatie qua planning kan beter