Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 9,1

Peter uit: Berkel en Rodenrijs

18-04-2018

Positieve ervaring:
Top kwaliteit dakkapel en vakkundig personeel

Verbeterpunten:
Communicatie qua planning kan beter

Robert uit: Den Haag

17-04-2018

Positieve ervaring:
De jongens kwamen vanmorgen rond 08:45 uur aan ze zijn meteen aan de gang gegaan metvhetvslopen van het dak en voor we het wisten stond de dakkapel erop. 14:00 uur waren de jongens klaar alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Helemaal top gedaan. Ga zo door

Geen

Sebastiaan uit: Hilversum

13-04-2018

Positieve ervaring:
Goed advies en duidelijke communicatie,
staan echt voor je klaar en zetten duidelijk een stap extra voor je.

Ivo uit: Zutphen

13-04-2018

Positieve ervaring:
Goede mensen, prima prijzen en een super eindresultaat; een aanrader!

Michel uit: Edam

29-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
Na de eerste mail meteen al een concurrerende offerte mogen ontvangen. Ewout luisterde vooral goed naar de klant en kon eigenlijk al onze wensen inwilligen. Daarnaast had hij mooie voorbeelden bij zich waardoor wij de afwerking nog mooier en passender konden laten maken. Daarnaast zeer snel geleverd en deskundig geplaatst.

Verbeterpunten:
Exacte plaats (hoogte op het dak) moest op de dag van plaatsing iets worden aangepast. Wellicht dat dit vooraf nog beter berekend had kunnen worden.

Bram uit: Gouda

29-03-2018

Positieve ervaring:
Zeer nette dakkapel, deskundigheid van de vertegenwoordiger

Verbeterpunten:
Communiceer beter met de monteurs deze hadden nu meer werk zeiden ze doordat wij de gipsplaten niet hadden weggehaald

Fahrettin uit: Bodegraven

11-03-2018

Positieve ervaring:
Wij kozen voor dakkapel.nl omdat alle details met ons werd besproken. Bij levering klopte alles. Personeel is vriendelijk. Ewout kwam op dag van plaatsing nog ff langs om te kijken of alles naar wens was verlopen.
Top bedrijf!

Geen

Marlies uit: Utrecht

27-02-2018
9,9

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over de service van dakkapel.nl
Tevens ook over de levering, plaatsing en de afwerking van onze nieuwe dakkapel.

Johanna

16-02-2018

Positieve ervaring:
Nadat Ewout langs was geweest voor een offerte vonden we het raar dat er na genoeg niet in prijs onderhandeld kon worden ( het gaat immers over een flink bedrag). We hebben meerdere offertes aangevraagd waarop het duidelijk werd waarom. De prijs is al super scherp!!!!
De verdere communicatie verliep via de telefoon en mail. Heel erg fijn waren de adviezen die gegeven werden en alle mailjtes die zo snel beantwoord werden omdat de vergunning maar niet werd goed gekeurd. Er werd ook goed rekening gehouden met de wensen bij de aanpassingen.
Al het personeel even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
We ziin zeer tevreden en bevelen zekers bij andere dakkapel.nl aan!!!

Johnny uit: Ede

29-12-2017

Positieve ervaring:
Van begin dat de adviseur langs kwam tot de dag van de montage is alles goed verlopen.
Er werd goed geluisterd en meegedacht naar hoe je de dakkapel wilt hebben.
Wat ik ook wel leuk vond dat je netjes via de mail op de hoogte word gehouden. kreeg zelfs een dag voor de montage een foto van de dakkapel doorstuurd. Helemaal top!