Beoordelingen Dak Montage Noord

Roland uit: Roden

23-11-2017
8,1

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Het offertetraject verliep redelijk snel en over de prijs waren we het vrij snel eens. De planning duurde vervolgens wel lang en ik moest daartoe zelf in eerste instantie het initiatief nemen. Dat kan sneller en pro actiever. Maar verder liep het snel en soepel en hebben de medewerkers prima werk afgeleverd. Ondanks de vele neerslag en slechte weersomstandigheden.

J uit: Groningen

21-11-2017

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Voor alles een negen alleen even dit dat jullie medewerkers even mededelen dat de rooster eventueel vervangen moeten worden, dat jullie klieentele dat weet.met vr Gr jdijkmen

21-11-2017
7,9

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Communicatie heb ik een 4 gegeven, dit omdat bij mij afspraak is afspraak! De werkzaamheden zijn 3 x uitgesteld en daar word je als klant niet blij van! De uitvoering was uitstekend!

Hendrik uit: Hoogezand

25-08-2017

Mello uit: Groningen

22-08-2017

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Prettige goede wijze hebben ze het werk uitgevoerd

Hedwich uit: Groningen

30-06-2017

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Na hevige regenval had het dak van het schuurtje lekkage. Op woensdag avond heb ik een advies/ offerte gevraagd. Donderdag 12.00 kwam Rob de stand van zaken opnemen. Vrijdag voor 12.00 hadden zijn medewerkers de oude dakbedekking netjes en kundig vervangen door nieuwe. Goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding. 10 jaar garantie.

Stieneke uit: Warffum

29-06-2017

Ervaring met: Daklekkage

Snel en accuraat gehandeld

C. uit: Wildervank

17-05-2017

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Gisteren is ons bitumen dak vervangen door Dak Montage Noord. Na eerdere, negatieve ervaringen met (contact met) andere dakdekkers, was het fijn om Dak Montage Noord te treffen. Heldere communicatie, een reƫle offerte, meedenken en aan de afspraken houden. Allemaal zaken die ik erg belangrijk vind en die ik bij Dak Montage Noord heb gevonden. Ik heb geen verstand van dakwerk, maar het werk dat bij ons is geleverd ziet er erg netjes uit. Zeker een aanrader!