Beoordelingen Culinair Catering

• Afhandeling opdracht 8,9

Karel uit: Eindhoven

25-05-2018

Positieve ervaringen:
Geweldig verzorgd buffet voor mijn 50e verjaardag!

Ik heb slechte ervaringen gehad met andere cateringbedrijven, vond het dus ook spannend om online te bestellen bij culinair catering. Maar ze hebben zeker mijn verwachtingen waargemaakt en zelfs overtroffen!

Complimenten van mijn gasten, zij hebben alle visitekaartjes meegenomen dus wij zullen elkaar vast nog wel tegenkomen.

Geen

Ans uit: Doorwerth

7,9

Positieve ervaringen:
Alles goed geregeld,goede smaak en meer dan voldoende

Verbeterpunten:
Het bestek was een allegaartje!

Thijs uit: Gennep

3,8

Positieve ervaringen:
Mooie praatjes .het buffet was slecht verzorgd
Gewone gekookte ham gebruikt i.p.v beenham
Gehaktballetjes uit blik

De gasten gaven in eerste instantie geen reactie .later gaven ze het buffet een cijfer zeer slecht.een gast. heeft naar het bedrijf gereageerd toen werd de hoorn op de haak gegooid.
Voor en 50 jarige huwelijks feest dieptreurig¬°!!!!!!¬°

Verbeterpunten:
Vlees en vis horen mogen niet bij elkaar.
beenham besteld dan kun je geen rolletjes gekookte ham afleveren.
Klacht naar herhaaldelijk telefoneren wordt de telefoon niet opgenomen en worden we niet teruggebeld
We zullen dit catering bedrijf nergens positief adviseren
Als dit een nieuwe visie betekend kunnen ze beter sluiten we gaan geen positief review geven maar de klanten waarschuwen niet met dit bedrijf in zee te gan
Verschillende ratje toe van bestek
Bestek zo in de bak gegooid ,niet eens ingerold in een servet.
Onbegrijpelijk dat er positieve reviews zijn
Verse fruitsalade meloen in schil, druiven 3en paar aardbeien We hadden speciaal een duurder buffet genomen voor 22 euro per persoon .
Voor ons is dit oplichting.

Anita uit: Apeldoorn

Positieve ervaringen:
Uitstekend verzorgd. Presentatie zeer goed. Ik ben uitermate tevreden en heb jullie al aanbevolen. Een volgende keer maak ik graag weer gebruik, gemakkelijk, betaalbaar en zeer goed.

Verbeterpunten:
In de standaardreactie op de bestelling staat dat de exacte bezorgtijd 5 dagen van tevoren wordt bekend gemaakt. Dat was niet zo. Zelf heb ik toen gemaild over de gewenste bezorgtijd en daar is verwarring over ontstaan. Uiteindelijk is het helemaal goed gegaan, maar er moesten even wat mailtjes over en weer.

Anne & Marjan uit: Utrecht

Ik heb met dit bedrijf zaken gedaan als: bedrijf

Positieve ervaringen:
Heel snel geregeld. Top service! Heerlijk eten, fijne diversiteit aan gerechten. Fijn dat een apart verzoek voor 1 pers. glutenvrij etc. 'gewoon' erbij kon.

Verbeterpunten:
Een gezellig bakje voor de pepermuntjes, als ik dan al iets moet verzinnen ;-)

Peter uit: Hoogland

22-05-2018

Verzorging van: lunch

Positieve ervaringen:
Alle informatie werd zeer snel en kundig beantwoord. De aanbieding van lunch i.c.m. serviesgoed was mooi.
Het was een lekkere lunch!
De extra wensen waren ook geen probleem en er is ook keurig op tijd gelet. (afgeleverd)
Kortom, een goede ervaring en aanrader voor familie en vrienden.

n.v.t.

Leonie uit: Tiel

22-05-2018
8,1

Ik heb met dit bedrijf zaken gedaan als: bedrijf

Verzorging van: hapjes

Positieve ervaringen:
de hapjes werden over het algemeen heel positief beoordeeld. de smaak was prima en de presentatie goed.

Verbeterpunten:
Er zat wel vrij veel brie bij. Daar er nogal wat mensen binnen onze organisatie zijn die daar niet van houden, vielen die af. Nog een opmerking: de grote garnalen moesten nog gepeld worden. Niet handig als je in je ene hand een glas hebt en in de andere het hapje.

Daphne uit: Zetten

Verzorging van: lunch

Positieve ervaringen:
Zag er zeer netjes en verzorgd uit, alles word geweldig voor je klaar gezet en ook weer opgehaald.

Verbeterpunten:
Wij hadden gluten/lactose allergie aangegeven. Toch lagen de glutenvrije broodjes bij alle andere broodjes op 1 schaal. De personen met gluten allergie mogen absoluut geen gluten binnen krijgen. Wij vragen ons dan ook af of dit volledig apart word bereid van de andere broodjes. Wij moesten dus alsnog naar de supermarkt om ook voor deze mensen met allergie een nette lunch te kunnen verzorgen. Dubbele kosten dus uiteindelijk..

Ellen

7,2

Ik heb met dit bedrijf zaken gedaan als: particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Prima gegeten!

Y.A uit: Zeewolde

7,3

goede presentatie

Verbeterpunten:
te weinig kruidenboter voor de hoeveelheid stokbrood.
buffet stond buiten opgesteld; de op te warmen gerechten waren na 2 uur nog niet heet, wellicht te kleine branders?
op de website staat dat alles vers (klopt) en op temperatuur wordt aangeleverd, Bij bezorging werd ons verteld dat dat nooit gebeurt. Resultaat was dat de gasten eerst het koude buffet hebben genuttigd, en pas veel later, nadat we de magnetron maar hebben ingeschakeld (!!) pas het warme gedeelte konden eten.
dit gaf toch wel het nodige commentaar.

de factuur is inmiddels volledig betaald, maar na het bovenstaande nog eens nagelezen te hebben is naar mijn mening een kleine restitutie wel op z'n plaats.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,