Beoordelingen Culinair Catering

• Afhandeling opdracht 9,0

Guus uit: Waalwijk

05-10-2017

Positieve ervaringen:
Perfect verzorgd en heerlijk buffet. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het was allemaal ruim voldoende. Ook goed ingespeeld op de vraag voor vegetarische lasagne (heerlijk). Zeer aan te bevelen.

Verbeterpunten:
Het zou fijn zijn om kort vooraf (1 dag) nog n bericht te sturen dat de levering aanstaande is zodat er zekerheid is dat allesoed komt (ter geruststelling).

Ina uit: Eindhoven

17-09-2017

Positieve ervaringen:
alles prima geregeld, smaakt voortreffelijk

Verbeterpunten:
de lasagne a naar mijn smaak wat veel pasta, mag wat meer groente in.

Leon uit: Oss

Positieve ervaringen:
Keurige opmaak en levering. Nakomen van afspraken.

Loes uit: Woudrichem

Positieve ervaringen:
Fantastische mannen die buffet kwamen opbouwen en weer afbreken. Vriendelijk en beleefd. Kortom heel goed personeel.

Verbeterpunten:
De rundergehaktballetjes vielen erg in smaak, daar hadden er wat meer van mogen zijn.

Jos uit: HELMOND

Positieve ervaringen:
Puur op de klantenervaringen online geboekt en helemaal super tevreden. Komen op de minuut die ze afgesproken hebben. Zetten het buffet voor je op zonder dat andere gasten er hinder van hebben. Eten was goed, veel van onze gasten zijn nog een 2e keer komen opscheppen. Bij het ophalen van de afwas wordt geïnformeerd of alles goed gegaan is. Kortom; ze komen hun afspraken na, zijn er op tijd en het eten is lekker!!!Daarnaast (niet geheel onbelangrijk) ook nog betaalbaar! Jullie mogen vaker komen!!!

Verbeterpunten:
Afhankelijk van hoe lang van te voren er geboekt is, een mailtje ( met nogmaals een bevestiging) kort voor de afspraak zou fijn zijn geweest. We hebben maar 1 contactmoment gehad waardoor ik op de dag van het feestje toch enige twijfel had of alles goed zou gaan..Onterechte twijfel gelukkig, maar toch..

Jacqualine uit: Ede

7,4

Verzorging van: hapjes

Positieve ervaringen:
De hapjes zagen er verzorgd en aantrekkelijk uit. Er was ook goed nagedacht over wat de klant aan bijkomende spullen nodig heeft. Zo zaten er servetten en cocktailprikkers bij, extra branders voor de chafingdishes.

Marion uit: Oosterbeek

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaringen:
In alle drukte met de Airborne Wandeltocht in Oosterbeek toch op de afgesproken tijd afgeleverd.
Ook nog telefonisch contact dat het misschien iets later, 15 min.misschien, zou kunnen zijn.
Het was op tijd en zag er prima uit.

Verbeterpunten:
Door de drukte van die dag was de beenham van minder kwaliteit dan we gewend zijn van Culinair Catering.

Toch, als we weer feestvieren komen we weer hier!

Paula uit: Duiven

Positieve ervaringen:
Bezorging was op tijd, werd netjes klaargezet. Het zag er prima uit. De broodjes waren feestelijk belegd. Het was super dat wij niets hoefden te doen en gewoon van ons feestje konden genieten.

Verbeterpunten:
Het ophalen kon pas maandags na ons feest zaterdag. Begrijpelijk, maar het was even een dingetje omdat ik buitenlandse gasten had het hele weekend, hadden we zeer beperkte ruimte. We hebben het zoveel mogelijk ingeklapt en in de kratten klaargezet voor ophalen. Maar de garage stond ook vol met andere dingen. Maar het ging en ik was een beetje laat met vragen het eerder op te halen.

marcel uit: roermond

Ik ben: vaker klant geweest

perfect!

M.A. uit: Amersfoort

Positieve ervaringen:
het was zeer goed verzorgd, het eten zeer smaakvol.
Complimenten van alle gasten!!!!