Beoordelingen Cremers Vloeren BVBA

• Plaatsing / montage / levering 9,1
  • Garantie / nazorg 9,1

uit: Overpelt

15-12-2017

Wil je in alle rust je nieuwe parketvloer kiezen dan moet je zeker naar Lommel rijden. Meteen bij het binnenkomen voel je op je gemak en kan je in alle vrijheid de prachtige showroom bekijken. Netjes, overzichtelijk met duidelijke prijsmarkeringen de m2 zodat je per direct ook budgetbewust je keuze kan bepalen. Professionele uitleg krijg je aan een prachtige tafel waar samen met Coen je offerte bij een heerlijke tas koffie wordt besproken. De leveringsdatum wordt correct gerespecteerd en je vloer(en) worden door een vriendelijke man geleverd, maar niet vooralleer een andere vriendelijke mijnheer van eurovloeren.eu de exacte maten van je ruimtes is komen opmeten. Alles gebeurde conform de mededelingen per email. De plaatsing verliep zeer vlot en het verbaasde ons hoe weinig stof, ondanks de verzagingen, we achteraf terug vonden. De professionele verzagingsmachine van de vloerlegger beschikte over een afzuigsysteem wat heel fijn is. Samengevat kan je stellen dat wij super tevreden zijn over de vriendelijkheid, de stiptheid, de duidelijkheid en de professionaliteit en vooral over de plaatsing. Het is zeker een aanrader om Cremers vloeren niet over te slaan als je prijs/kwaliteitsvergelijkingen maakt. Wij waren er meteen verkocht en hebben er dus ook gekocht. Intussen genieten we thuis opnieuw van de warmte, gezelligheid en knusheid die van onze vloer afstraalt. We raden iedereen met plezier aan om bij Coen langs te gaan. Wedden dat ook jij hetzelfde zal ervaren 😜. Aan het ganse team bij Cremers een dikke dank je wel en fijne feestdagen gewenst.
Vera en Marco.

uit: Druten

14-12-2017
9,6

Top service , ook na levering snelle reactie op een vraag.
Is zeker aan te raden , in mijn geval was ik ook de goedkoopste uit bij mijn Cremers vloeren b.v.

01-12-2017

uit: meerhout

28-11-2017

goede duidelijke winkel, behulpzame verkoper!

uit: Hagenbroeksesteenweg 306, 2500 Lier

27-11-2017
7,7

uit: Lommel

21-11-2017

Top geregeld. Fijn dat kleine vloertje tussendoor kon! Jammer dat er een beetje te weinig was ingemeten, maar heel fijn dat ik tijdelijk matje kon krijgen!

uit: Amsterdam

20-11-2017
9,7

Deze service van dit bedrijf is super .ik had maar 4 m2 nodig . Dat hebben ze geregeld . Binnen 2 weken . Bij de meeste bedrijven moest ik maar een nieuwe vloer kopen .de volgende vloer bestel ik bij Cremers

uit: Tienen

14-11-2017

Correcte en deskundig advies, snelle levering en goede communicatie.

uit: Meerhout

10-11-2017

Zeer tevreden over de plaatsing.

uit: Mol

09-11-2017

Zeer aangename ervaring 'so far' - wij moeten nog plaatsen, maar heb dit als een makkelijke stap in ons bouwprocess ervaren. Wat er nog bij kan... plaatsing film instructie maar Roger van Dobbit lost dit mogelijk op. ;-).