Beoordelingen Crayestein Golf

V. uit: Zwijndrecht

05-10-2016
8,2

Ervaring met: Golfarrangement

Doordat ik les heb gekregen van verschillende golfpro's ben ik (helaas) tot de conclusie gekomen dat er pro's bij zitten die minder persoonlijke aandacht geven en vaak de aandacht geven aan enkele personen binnen een groep. Natuurlijk geeft iedereen op een andere manier les, maar misschien een idee dat bepaalde basis zaken toch door elke golfpro's worden verteld zodat je als cursist niet voor verassingen komst te staan als je na 5 lessen bij een andere golfpro komt en je zaken totaal niet weet omdat je die nooit verteld zijn.

Claudia uit: Ridderkerk

04-10-2016
8,2

Ervaring met: Lessen/Cursussen

Het is mijn 1e kennismaking met de golfsport en dus ook met een golfclub. Met ervaringen zijn positief: goede faciliteiten, vriendelijke personeel en golfpro's maar ook vriendelijke clubleden. Ik vind de sfeer ongedwongen en gemoedelijk

martin uit: sliedrecht

Paul uit: Sliedrecht

25-08-2016
6,3

Ervaring met: Lidmaatschap / Jaarkaart

Er mankeert een deugdelijke sanitaire voorziening op de baan: er is niets en bij passage van hole 9 naar 10 passeert men niet het clubhuis, dus dit is onvoldoende.
Handhaving op hole 1 ( starter) is essentieel, er 'piepen' teveel bijdehandte types tussendoor.

Ad uit: Dordrecht

19-07-2016
n.v.t.

Ervaring met: Alle bovenstaande

Leuke omschrijving op de website van de baan en een aantal holes. Maar vooral voor lage handicappers geschreven. Ik kan me daarom voorstellen dat jullie ook voor de hogere handicappers een omschrijving maken. Liefst voor alle holes, met advies hoe die tactisch te spelen. Een mooi voorbeeld hiervan kun je aantreffen op de website van golfbaan Midden-Brabant. Vooral van belang voor de spelers die Crayestein voor het eerst bezoeken. Kan ook werken als stimulans om de baan eens te komen bezoeken.

pascal uit: Dordrecht

13-07-2016
7,4

Ervaring met: Lessen/Cursussen

Ik heb mijn hcp gehaald bij crayestein en mijn ervaringen zijn positief. Leuke en uitdagende baan wat voor mijn voor veel plezier zorgt in het golfen!

John uit: Dordrecht

Ervaring met: Lidmaatschap / Jaarkaart

Golfpro mag meer moderne hulpmiddelen gebruiken.
Graag spiegels op de drivingrange.

Bart uit: Dordrecht

7,8

Ben uit: Hardinxveld

Ervaring met: Lessen/Cursussen

Een van de leukste banen , en zeker om te oefenen op de vrije banen. Gast vrij. Wat ik iedereen kan aan raden zijn de beginners wedstrijden , heel leuk en zeer goed georganiseerd.