Beoordelingen Copper IM

Ruud Lanjouw

20-07-2017

Training: Google AdWords

Prima training gehad van Sander. De training voldeed aan mijn verwachtingen. We gaan de komende tijd serieus en meer gericht aan de slag met Google Adwords en we gaan dit in de toekomst zeker nog uitbreiden!

Wendy Poel - van de Lagemaat

12-04-2017

Training: Google Analytics

Bij Copper IM de basiscursussen SEO, Adwords en Google Analytics gevolgd. Doordat we in alle cursussen praktijk voorbeelden behandelden, kon ik tijdens de Google Analytics cursus meteen meten wat de resultaten van mijn Google Adwords campagne waren. Het dashboard dat we tijdens de cursus hebben gemaakt, gebruik ik dagelijks.

Paloma Bunck

04-04-2017
7,0

Training: Google Analytics

Het was een erg leuke en interessante training. Wat voor ons lastig was was dat het bijna alleen maar zenden was, een overload aan informatie en weinig tijd/ruimte om zelf te oefenen. Alleen op het laatst konden we wat oefenen maar toen was iedereen al helemaal gaar van de hele dag training. De informatie werd heel duidelijk en goed uitgelegd door onze trainer Dennis, dat was fijn en we hebben een gezellige dag gehad!

Brenda Schrik

31-03-2017

Training: Google Analytics

Een erg prettige één op één training gehad van Dennis. Tijdens de training werden al mijn vragen beantwoord en heb ik een goed inzicht kunnen krijgen in wat er allemaal gedaan kan worden met Google Analytics.

Wendy Poel - van de Lagemaat

30-03-2017

Training: Zoekmachine optimalisatie training

Na het volgen van een Basistraining Google Analytics en Adwords heb ik meteen de training SEO gevolgd. Doordat ik een 1 op 1 cursus volgde konden we gelijk de cases in praktijk brengen. Veel geleerd en nog steeds dagelijks plezier van.

Kaal

29-03-2017

Training: Google AdWords

Prima AdWords training gehad van Sander. Na een duidelijke introductie en wat uitleg konden we gelijk aan de slag met ons eigen Grants account. Hierdoor stonden aan het eind van de dag de eerste advertenties al online. Ook de locatie en lunch waren perfect geregeld.

Jeffrey Tangerink

27-03-2017

Training: Google AdWords

Zeer interessante en goed verzorgde training. Zelf had ik al wat ervaring met Adwords maar na deze training weet ik veel beter hoe ik een campagne moet opzetten en een daarbijbehorende strategie. Alles wordt goed en rustig behandeld en er is veel ruimte voor persoonlijke vragen omtrent je eigen campagnes. Zeer positief!

S. Boezerman

04-10-2016

Training: SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Ik vond het een uitstekende training. Goed uitgelegd en lekker overzichtelijk op een goed bereikbare locatie. Ik heb er veel van opgestoken. Door de training is mijn kennis op het gebied van SEO toegenomen en weet ik het beter toe te passen in de praktijk.

Annemiek Admiraal

23-09-2016

Training: Google Analytics

Ik heb de 1 op 1 training gevolgd en dit heeft mij veel inzichten gegeven in alle funtionaliteiten van Google Analytics, toegespitst op mijn eigen analytics account. Dit was erg waardevol, want zo hebben we de meeste instellingen gelijk goed kunnen zetten en zijn we fouten tegengekomen die we gelijk konden oplossen. Ik vond het een hele geslaagde en leerzame dag! Dennis legde alles goed en rustig uit, waardoor het erg begrijpelijk was. Ik zou deze training anderen ook zeker aanraden!

Ivar Bartelds

05-09-2016

Training: SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Duidelijk en leerzaam! Zeker een aanrader om wat inzicht te krijgen in SEO. Wel jammer dat ik hier minimaal dertig woorden moet typen. Koffie was ook lekker. Zit ik al aan de dertig woorden?