Beoordelingen Conflictbemiddeling.nl

Bas van der Staaij

01-11-2010

Training: De 2/3 daagse training conflictbemiddelaar

Plezierige en deskundig aangeboden training op een mooie locatie. Theorie sluit goed aan bij de praktijk en is daarbij ondersteunend. Veel oefenmogelijkheden om theorie in praktijk te brengen, leerzaam en leuk.

jacobien kleve

26-10-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

De opleiding is breed, goed verzorgd en met veel afwisseling en inzet gegeven. Ook word de theorie goed aangereikt zodat je je optimaal kunt voorbereiden op het examen. Ik vond het heel positief!

Paul Ketelaar

24-10-2010

Training: De 2/3 daagse training conflictbemiddelaar

Joppe van der Poel is een zeer ervaren trainer en bovendien kundig mediator. De training zit gedegen in elkaar: opbouw, diepgang, relevante theorieën en modellen, oefenmogelijkheid. Elementen van de training kunnen vanaf de eerstvolgende dag in het eigen werk worden toegepast, ongeacht of men mediator is.

Bianca

24-10-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

Een training met twee zeer ervaren en goed op elkaar ingespeelde trainers (Ieneke en Joppe). Zeer veel mogelijkheden om intensief te oefenen met de vaardigheden. Je komt goed voorbereid "op de markt".

Kees

21-04-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

Goede cursus, veel praktisch hanteerbare handvatten. Veel praktijkvoorbeelden en enthousiaste, aanstekelijke trainers.
Door perspectiefverandering ontstaan nieuwe visies en ideeën.
Ook als je niet voor registratie gaat, verrijkt de cursus je (professionele) manier van werken en je opstelling.
Van harte aanbevolen.

Erik van Dijk

19-04-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

Zelden zo'n leerzame cursus meegemaakt. Uitstekende trainers (veel kennis en ervaring; zowel aandacht voor groep als individuele cursisten; goeie rollenspelers ook!). Best intensief. Ik ben geen mediator geworden, maar ik kan heel veel geleerde kennis en skills op allerlei manieren inzetten.

Jan-Pieter

19-04-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

De 8 Plus vind ik een hele prettige training. De kleine groep in combinatie met 2 trainers betekent erg veel persoonlijke aandacht en ondersteuning.
De training is intensief, en de hoeveelheid kennis die je opdoet in 8 dagen is enorm.

Ideemajeur Irene de Groot

18-04-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

Een conflict komt niet zomaar uit de lucht vallen, want het heeft meestal een diepere achtergrond en / of een structurele oorzaak.

Tijdens de 8+ zijn beide trainers instaat om inzicht in deze processen te geven.

Deze processen en de opgedane kennis staan centraal in mijn werkzaamheden als trainer en coach in de gezondheidszorg. Met enorm veel plezier denk ik terug aan de 8+ en beveel het daarom iedereen aan. Denk buiten de vaste kaders als je aan Mediation denkt, want als trainer, leidinggevende, managers, P&O etc. het zijn plaatsen waar je met mensen werkt en is het zó wenselijk dat je goed kunt luisteren en processen herkent.

Folko Jan Wijnholds

16-04-2010

Training: 10 daagse mediation opleiding (MfN & ADR)

Het beste resultaat van een opleiding wordt voor mij bepaald door de toepasbaarheid van de kennis en vaardigheden in de praktijk. De opleiding heb ik als leerzaam en confronterend ervaren. Mediation is geen kunstje maar een kunde. Tijdens de opleiding maak je kennis met de theorie over conflicten, over menselijk gedrag, over je rol als mediator, over conflictescalatie en deëscalatie. Maar het blijft niet bij theorie. Je ondergaat het als het ware. Inmiddels ben ik 1,5 jaar verder. Geregistreerd bij het NMI en tientallen mediations verder. Vandaag zei ik nog tegen een collega: het werkt echt. De structuur van een mediationproces is in de meest vastzittende conflicten behulpzaam en de interventies werken (soms) fantastisch. Ik heb nog geen moment spijt van de opleiding en vind deze zeer aanbevelingswaardig (maar dat had de lezer al wel begrepen denk ik)

Margot

28-02-2010

Training: De 2/3 daagse training conflictbemiddelaar

Informatieve 2 daagse training. Stof wordt op plezierige manier aangeboden door ervaren trainers (en niet onbelangrijk; met humor)
Theorie over conflicthantering en conflictbemiddeling erg bruikbaar zowel professioneel als persoonlijk. Leuk dat ieder stuk theorie gevolgd wordt door oefeningen, waardoor je echt het vershil merkt hoe een conflict met de juiste interventies opgelost kan worden.
alle modellen en interventies in overzichtelijke syllabus .
Plezierige locatie in de natuur, erg lekker gegeten