Beoordelingen Conflictbemiddeling.nl

Astrid

22-02-2019

Training: mediation basisopleiding

Het betreft een kwalitatief zeer goed opleiding. Naast goed theoretische onderbouwing veel oefenmomenten met feedback, het laatst is niet vanzelfsprekend is als ik ervaringen over andere opleidingen hoor. Tijdens de training prettige, ongedwongen en veilige werksfeer zodat je er met plezier naartoe gaat. Vraagt tussendoor het nodige aan leeswerk en voorbereiding. Na afloop ben je goed voorbereid voor het theorie-examen en vaardigheidtoets en maak je een vliegende start als mediator.

Gerard

22-02-2019

Training: Familiespecialisatie

Een aanrader voor iedere mediator met belangstelling voor bemiddeling bij echtscheidingen en omgangskwesties

Jeroen van leeuwen

22-12-2018

Training: Familie mdiator

Leerzame opleiding waar je technieken leert en inzichten geeft in je handelen als proffesional die gekleurd zijn door je persoon. Veel ruimte om te oefen.

Jerry

15-11-2018

Training: Opleiding tot mediator

Joppe van der Poel en Rosalie Menke zijn zeer enthousiaste en bekwame mediators die hun vak verstaan. Ik heb veel van hun mogen leren en ben daardoor zelf enthousiast over mediation geworden.

Lucienne

09-08-2018

Training: 2 daagse conflictbemiddeling

Erg leuke en leerzame training in een prachtige omgeving. Theorie en praktijkoefeningen worden heel goed afgewisseld,waardoor je steeds beter inzicht krijgt in het mediation proces en de rol van de mediator. Joppe gaf deze training,hij is een heel ervaren mediator die weet te boeien.

Mireille

06-08-2018

Training: Mediaton basis

Hoewel ik geen mediator ben geworden heeft deze cursus mij veel geleerd wat ik nog dagelijks toepas!

Margreet

06-08-2018

Training: Familie mediation

Een zeer fijne opleiding. Divers qua onderwerpen en prettige werkvormen. Ook erg prettig dat er met relatief kleine groepen wordt gewerkt, hierdoor is er veel aandacht voor de deelnemers.

Paul

04-08-2018

Training: Basisopleiding Mediation

De basisopleiding is zeer praktijkgericht, je leert er echt hoe je moet mediaten in al z'n facetten en doorloopt het hele mediationproces. De trainers, Joppe en Rosalie, zijn door de wol geverfd als mediator en als trainer en geven eindeloos veel waardevolle tips en feedback. Het programma is leuk en afwisselend. De locatie is fantastisch en de lunches heerlijk. Aanrader dus! Als je wilt leren mediaten doe het dan hier.

Maaike

03-08-2018

Training: Familie mediation

Vakbekwame zeer ervaren trainers, superveel geleerd, veel oefening en heldere verbindende feedback.

Mariët Kuenen

03-08-2018

Training: Mediation 10 daagse

Joppe is een eigenzinnige trainer die bij jou de inzichten loswoelt die nodig zijn om te voelen wat de essentie van mediation is.
Mijn groepje en ik organiseren nog steeds een paar keer per jaar intervisie/oefendagen.
Ik geniet nog dagelijks van mijn opleiding.