Beoordelingen Conflictbemiddeling.nl

Aanrader

Marien van der Linden

01-03-2018

Training: De 2/3 daagse training mediation (Drenthe)

Heldere opzet van de training. De trainers staan duidelijk boven de trainingsstof en anticiperen goed op wat in de groep gebeurt. Wat in de training aan de orde komt kan goed omgezet worden in praktisch handelen en helpt bij het verduidelijken van de problematiek en de oplossing hiervan.
De wijze waarop door de trainers wordt omgegaan met de trainingsstof werkt stimulerend.

Gerard van der Bergh

16-02-2018

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Dit was als advocaat mijn eerste ervaring met een mediationopleiding. Een erg goede cen gedegen opleiding die gegeven werd door ervaren trainers. Veel technieken geleerd, veel tijd om te oefenen en ook persoonlijke aandacht. Fantastische locatie. Aan te bevelen

Hakvoort

05-02-2018

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

In de tweede helft van 2017 de training gevolgd bij Joppe en Rosalie. Beiden hebben zeer veel ervaring als mediator en laten je in de praktijk proeven hoe het is om het vak van mediator uit te oefenen. De opleiding is geaccrediteerd voor zowel de MfN als het ADR register. De locatie in het prachtige Drentse land biedt een uitstekende gelegenheid om je, even los van de dagelijkse hectiek, te bekwamen in de mediation.

Remco van der Meer

29-01-2018

Training: De 2/3 daagse training mediation (Drenthe)

Beide trainers zijn erg bekwaam in kennis en vaardig in het overbrengen hiervan. Presentaties zijn boeiend en onder steund met veel praktijkvoorbeelden. Er is een goede balans tudden theorie en kennisoverdracht

Sjaak Grooteboer

29-01-2018

Training: De 2/3 daagse training mediation (Drenthe)

Naar anderen kijken, luisteren,uit je oordeel blijven en open vragen stellen. Het levert iets op en kan leiden tot inzicht voor beide partijen. Dat is wat ik het meest onthouden heb van deze training.

Miriam Vorenhout

16-01-2018
7,0

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Hele leuke opleiding. Ben er echt enthousiast van geworden! Ik vond het oefenen erg goed, alleen zou het wel fijn zijn meer feedback op eigen functioneren te krijgen gedurende de gehele opleiding (bv, denk hieraan, dit is een zwak of juist sterk punt van je). Het niveau en/of het tempo zou van mij wel omhoog mogen. Soms begonnen we pas rond half 11 met de inhoud, en hadden we daarvoor een gezellig moment. Ook belangrijk, maar ik had er graag wat meer inhoud voor gezien (zelfde als de middag pauze). Ook is het handig als de trainers op de hoogte zijn van wat er in de boeken en het lesmateriaal staan :) verder vond ik het heel fijn dat er een kleine groep was, wat het laagdrempelig maakt. En kan je elkaar beter leren kennen. Ook vond ik het fijn om de verschillen tussen de beide registers te zien. Fijn is dat de trainers echt ervaringsdeskundigen zijn, je kan er veel van leren!

Maarten Twigt

21-12-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Uitstekend. Deskundige opleiders, prettige locatie en de opleiding is praktisch ingestoken. Mogelijke verbetering zou kunnen zijn dat er nog wat meer ruimte komt voor gerichte persoonlijke evaluatie / coaching bij de rollenspellen.

Jan van der Laan

30-11-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

erg fijne "nieuwe" locatie. begeleiding als heel prettig ervaren.
rollenspellen: geven inzicht en is erg leuk om te ervaren hoe te handelen in bepaalde situaties. misschien iets om dit ook tijdens deze cursus, de cursisten laten ervaren met Externe personen. Mede omdat deze cursus een basis opleiding is tot Mediator. ik heb ervaren dat je een andere benadering in het communiceren gaat ervaren en een bepaalde rol hierin speelt. dat is nieuw maar o zo leuk!

Karen van der Toolen

27-11-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Goede opleiding op een fijne locatie en een prettige sfeer. Kleine groep (5 personen) waardoor er veel ruimte is voor vragen en oefenen.
Rosalie en Joppe hebben veel ervaring en delen die graag op een enthousiaste manier.
Goede balans tussen theorie en praktijk.