Beoordelingen Conflictbemiddeling.nl

Jerry

15-11-2018

Training: Opleiding tot mediator

Joppe van der Poel en Rosalie Menke zijn zeer enthousiaste en bekwame mediators die hun vak verstaan. Ik heb veel van hun mogen leren en ben daardoor zelf enthousiast over mediation geworden.

Lucienne

09-08-2018

Training: 2 daagse conflictbemiddeling

Erg leuke en leerzame training in een prachtige omgeving. Theorie en praktijkoefeningen worden heel goed afgewisseld,waardoor je steeds beter inzicht krijgt in het mediation proces en de rol van de mediator. Joppe gaf deze training,hij is een heel ervaren mediator die weet te boeien.

Mireille

06-08-2018

Training: Mediaton basis

Hoewel ik geen mediator ben geworden heeft deze cursus mij veel geleerd wat ik nog dagelijks toepas!

Margreet

06-08-2018

Training: Familie mediation

Een zeer fijne opleiding. Divers qua onderwerpen en prettige werkvormen. Ook erg prettig dat er met relatief kleine groepen wordt gewerkt, hierdoor is er veel aandacht voor de deelnemers.

Paul

04-08-2018

Training: Basisopleiding Mediation

De basisopleiding is zeer praktijkgericht, je leert er echt hoe je moet mediaten in al z'n facetten en doorloopt het hele mediationproces. De trainers, Joppe en Rosalie, zijn door de wol geverfd als mediator en als trainer en geven eindeloos veel waardevolle tips en feedback. Het programma is leuk en afwisselend. De locatie is fantastisch en de lunches heerlijk. Aanrader dus! Als je wilt leren mediaten doe het dan hier.

Maaike

03-08-2018

Training: Familie mediation

Vakbekwame zeer ervaren trainers, superveel geleerd, veel oefening en heldere verbindende feedback.

Mariët Kuenen

03-08-2018

Training: Mediation 10 daagse

Joppe is een eigenzinnige trainer die bij jou de inzichten loswoelt die nodig zijn om te voelen wat de essentie van mediation is.
Mijn groepje en ik organiseren nog steeds een paar keer per jaar intervisie/oefendagen.
Ik geniet nog dagelijks van mijn opleiding.

richard vergnes

02-08-2018

Training: basis mediation

Door te leren je te verplaatsen in de gedachtewereld van een ander leer je tevens diens motieven beter te begrijpen. Hierdoor verdwijnt het principe "onbekend maakt onbemind". Dit alles is een zeer waardevol en oplossend inzicht. Dank voor dit leerzame aspect!

Wilma

02-08-2018

Training: Mediation

De trainers kunnen putten uit hun enorme ervaring en daarmee de theorie zeer goed inzichtelijk maken. Hierdoor is de opgedane kennis in de praktijk goed te gebruiken.
De sfeer in de groep was goed, waardoor het oefenen zeer zinvol was. Dit was zowel aan de trainers te danken als aan de prachtige locatie.

Karin

31-07-2018

Training: Mediaton

Doordat er een goede combinatie was aan theorie, ervaring uit de praktijk en er heel veel geoefend kon worden met rollenspellen heb ik er voor mezelf het maximale uit kunnen halen. Rosalie en Joppe blijven je bovendien uitdagen waardoor je uit je comfortzone komt en je eigen kunnen verlegd. In september starten met de familiemediation. Nu al weer zin in!