Beoordelingen Concordia Keuken & Bad Meppel

Deskundig en relaxed

Emiel uit: Heerenveen

16-06-2017

Ervaring met: Badkamers

Aimabele verkoper die doet wat hij belooft en zich 100% inzet voor de klant ook al is het bijna sluitingstijd.

Albert Jan uit: Hoogeveen

09-06-2017

Rudi uit: Meppel

24-05-2017

Wij zijn tevreden!

Margreet uit: Dronten

23-05-2017

Ervaring met: Keukens

Op een prettige manier ontvangen en te woord gestaan. Er werd ruim de tijd voor ons genomen en meegedacht over inrichting keuken.
Goede prijs-kwaliteit-verhouding.
Prettige en kundige monteurs.

rens uit: ansen

23-05-2017
3,5

Ervaring met: Keukens

wij zijn erg teleurgesteld in concordia, Keuken is in december besteld en is nu nog steeds niet af!!!!

jan uit: beilen

02-05-2017

Ervaring met: Keukens

Zeer gedegen en volledig advies in het voortraject.

Ernst uit: Zwolle

01-05-2017

Ervaring met: Keukens

Zeer prettig en deskundig geholpen. Er was een verkeerde omranding van een kast geleverd, dacht eerst laat maar zitten. Maar dat gaf Concordia geen fijn gevoel en stonden erop om het te vervangen. Helemaal TOP.

Ronald uit: Zwolle

04-04-2017
7,5

Ervaring met: Keukens

Het traject naar aankoop hebben wij als zeer plezierig ervaren. Wensen zijn goed vertaald in een ontwerp.

Plaatsing keuken ging vlot en volgens planning. Helaas waren bepaalde onderdelen niet juist geleverd, gevolg was enkele weken wachttijd tot levering en plaatsing van deze onderdelen. Hierin zou Concordia iets pro actiever kunnen zijn. Nu moesten wij elke keer zelf contact opnemen om de status op te vragen. Mogelijk kan er met de producent/leverancier van diverse onderdelen afspraken gemaakt worden over een uiterste levertijd en zodat dit ook gecommuniceerd kan worden naar de klant.

Totale keuken is nu af en zijn zeer tevreden met het resultaat.