Beoordelingen Concordia Keuken & Bad Meppel

• Kennis en informatie 8,3
  • Afspraken nakomen 8,4

Marion uit: Ter Aard

28-07-2017

Inmiddels 7 jaar geleden hebben we onze badkamer en keuken bij Concordia gekocht. De service en het meedenken qua indeling voor zowel keuken als badkamer was erg goed. Levering v/d spullen keurig op tijd. En nu na 7 jaar nog steeds goede service! De thermostaatknop v/d inloop douche was kapot en we hebben kosteloos een nieuwe knop gekregen.

Eefje uit: Dwingeloo

18-07-2017
7,0

Ervaring met: Keukens

Goed geholpen, alleen een mis verstand. Heb een kleine keuken besteld met koel/vriescombinatie, zonder vaatwasser,( combi ) oven enz. Kosten ruim 8000 euro. Bij aflevering ontbrak er iets aan de afzuigkap, wat precies werd niet echt goed uitgelegd. Nalevering binnen een week. Dacht dat om de ombouw ging dat het zelfde matriaal zou zijn als de kastjes dat dat verkeerd was Niet dus!!! gewoon goedkoop afgewerkt!!! De klant moet zelf maar uitzoeken hoe hij/zij het zelf Gaat ( laat ) afwerken. En dat voor die prijs!!! Dat is heel jammer. veel mensen vragen moet de afzuiger nog afgewerkt worden door de keukenboer? Dan zeg ik nee dat was een misverstand. Ik ben wel blij met de keuken.

Frits uit: Havelte

18-07-2017

Ervaring met: Keukens

Alle onderdelen v/d keuken volgens afspraak en binnen de afgesproken tijd geplaatst.

Gre uit: Meppel

04-07-2017
7,8

Ervaring met: Keukens

netjes geholpen, overleg ten allen tijde mogelijk.
Zorgvuldige werkwijze, zeker ook bij plaatsing van de keuken.

R. uit: Cevorden

26-06-2017

Ervaring met: Badkamers

geheel was goed verzorgt.
Prima installateur (Bas Luchies en Wesley Barelds)

G. uit: Hasserlt

Deskundig en relaxed

Emiel uit: Heerenveen

16-06-2017

Ervaring met: Badkamers

Aimabele verkoper die doet wat hij belooft en zich 100% inzet voor de klant ook al is het bijna sluitingstijd.

Albert Jan uit: Hoogeveen

09-06-2017